Jump to content

Virittäjät 2. Tuotantokausi

Guest Barney

Recommended Posts

Guest Barney
Posted

Virittäjien kakkoskauden mainoksessa näyttäs olevan pätkä tölkin ohjaamosta. Saadaan siis varmaan nähdä tsubaru-multivagonia telkkarista..

Guest Variant
Posted

Aina suljetaan telkkari, kun näkyy vesijäähdytteinen volkkari.

Posted

Ihan ookoo ohjelma kun vaan tallentaa boksille ja ahkerasti kelaa lyhentäen alkuperäisen 30min formaatin noin 5 minuuttiin. Oli muuten avovaimonkin suosikki "Joo tää nyt on tämmönen tytön auto, eihän se mihinkään kulje mutta ei naiset tarttekaan tehokasta autoa" :)

Posted

Moi..............................Mika...................................tämmöne.............................................mitä mun pitäis tietää/onk jotain mitä mun pitäis tietää.............................................jos mä käyn kokeilees...................................................

Melko samat on vuorosanat aina

Posted

No kyl osa niistä "virityksistä" on ollu semmosia, että mää en olis pystyny vetään edes noita repliikkejä repeämättä.

Kyl multa tulee Salolle iso käsi, että ilkee noilla vetää enenempi tai vähempi tosissaan.

Posted

Joo saman oon huomannu. Aika kankeeksi on tuo ohjelma tehty vaikka aiheesta saisi varmaan enemmänkin irti.

Moi..............................Mika...................................tämmöne.............................................mitä mun pitäis tietää/onk jotain mitä mun pitäis tietää.............................................jos mä käyn kokeilees...................................................

Melko samat on vuorosanat aina

• 1 month later...