Guest Jussinbussi Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Siinäpä se kysymys kokolailla tulikin. Tarve siis bussin konehuonetta eristellä, lähinnä sitä konetilan "kattoa" ja miksei pyöräkoteloitakin. En tiedä onko vaikutusta, eikä toi nyt enään pahaa meteliä pidä mutta aina se vähäkin on liikaa. -Jussi Quote
metake Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Biltema Ja kohta ei ole edes pitkä matka ostoksille: http://www.aamuposti.fi/artikkeli/88794 ... iihimaelle Quote
GT78 Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Kannattaa liimata hyvin, nimimerkillä tätä sieltä puhaltimen siivilöistä aina kaivetaan konerikon jälkeen :) Quote
Guest Jussinbussi Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Kiitoksia kovasti. Täytyy tilailla bilateemasta. Quote
non-hippy Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Kannattaa liimata hyvin, nimimerkillä tätä sieltä puhaltimen siivilöistä aina kaivetaan konerikon jälkeen :) Tehdaskin ennakoi ton. Ambulansseissa, jossa konetila oli extra äänieristetty (potilasmukavuuden takia?) oli kaikki eristeet matkustamon puolella. Huopaliuskoja lattiapokkausten välissä ja sen päällä seinästä seinään n. 10mm juuttibitumi tms. matto. Quote
DWL_Puavo Posted January 13, 2012 Posted January 13, 2012 Ohuemmalla sama vaimennusteho mutta valitettavasti foliopinta - bulkkipakettina ostettuna jopa halvempaa ja ihan helvetin paljon helpompaa muotoilla: http://www.autostudio.fi/tarvikkeet-aut ... kkaus.html ...suosittelen kiinnipainelua hanskat kädessä, se folio tekee paperiviiltoja heti ensimmäisestä leikatusta palasta alkaen :) Ite meinasin toisen pirssin konehuoneeseen laittaa alkuperäisen paksun vaahtomuovimaton alle piiloon. Lämpöä nuo ei välttämättä kaikki kestä vaikka pääsääntöisesti ihan tosi tiukkaan tarttuvatkin, joten joku pieni mekaaninen kiinnitys kaikenvaralle voi olla ihan paikallaan etenkin sen jäähdytysropelin hollilla. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.