Jump to content

ttsp:sta & öp kannesta


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja

Jaha, enpä ole juuri muita hypistelly ku CSP:n jousitettuja tönärin suojaputkia. Nythän näitä näemmä on yhdellä sun toisella jousikuormitteisena sekä pulttisäätöisenä. Hieman kaipaisin viimeaikoina enemmän harrastaneiden makua asiaan, investoidako CSP:n tuotteeseen, vai ajaako saman asian puoleen hintaan saatavat mallit, jotka ei nyt äkkipäätään kuvista kurkkimalla eroa toisistaan.

 

Voisihan sitä kyllä laittaa nuo ihan originaalitkin, jos vaan sattuu osumaan mitta tällä kombolla kohdalleen sopivasti...

 

Samaa tuumimista öljypumpun kannesta, paineventtiilillä olevana, muita ku Perkkiön Keimo tai CSP todettu yhtä hyviks, ellei jopa paremmiks? :)

Link to comment
investoidako CSP:n tuotteeseen, vai ajaako saman asian puoleen hintaan saatavat mallit, jotka ei nyt äkkipäätään kuvista kurkkimalla eroa toisistaan.

Mulla on nuo nyt puoltoista kesää ollu: http://www.aircooled.fi/tuote/407/tyont ... utket-scat

Itse en investoisi CSP:n vastaaviin kun en keksi miten ne olis noita Scattilaisia paremmat, kun en noistakaan ole yhtään negatiivista asiaa vielä keksinyt. Mutta joku toinen saattaa olla toista mieltä ja eipä mulla kyllä CSP:n putkista ole kokemustakaan..

Link to comment

Jayceet ollut ja parhaat. Yhdet Scatit oli ei oikein lämmittänyt mua. Jouset todella löysät, pitää olla tarkkana että tiivistää.

Eikä toimi välitetyissä paksuilla tönäreillä, ottaa kiinni.

CSP yhdet paketissa. Toivottavasti paremmat kuin Scatit. Mutta ääni Jayceelle, tiukat jouset. Ei tartte yrittää öljysillä sormilla asennella.

Link to comment

Miulla ollu Bugpäkin kivat 2-väriset jousikuormitteiset. Ne eivät ole vuotaneet, mutta niissä keskelle tuleva tavallisen suojaputken tiivisteen ei passaa olla silikooninen koska sellainen on kertaalleen leikkaantunut kahtia. Siihen väliin sopii paremmin vanhankaltaiset kovemmasta kumista olevat.

Link to comment
CSP:t ollu, ei ollu hyvät älä investoi ainakaan niihin.

 

Mikä näissä mätti?

 

Vuosi, O-renkaat on sellaset varmaan alle puolimilliä paksut ohuet rinkulat. Aina oli tallin lattia märkä putkien sauman kohalta. Myös putkia kanteen ja lohkoon puristava jousi on liian löysä varsinkin jos on hiukankaan kone leveämpi kun vakio. Piti laittaa kupari prikkoja silikoni tiivisteen alle että sai vähänkään tiukemmaksi kantta vasten.

Link to comment

Pakko sekoittaa vielä pakkaa ja kehua CSP:n putkia :)

Yhden kesän ajojen jälkeen ei minkäänlaisia vuotoja, täytyy tietysti muistaa öljytä

o-renkaat hyvin ennen asennusta. Ja oma koneeni oli pari milliä vakiota kapeampi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...