jolkkon Posted June 11, 2021 Author Share Posted June 11, 2021 Pitkästä aikaa! Hei vaan! Kuten aina, niin tälläkin kertaa, on kuljettu yhdessä ylä- ja alamäkiä. Ohessa kuvakavalkaadia. Uusia osia on kiva katsella, mutta toiminta joskus silti yllättää Joku tollo Rekilampi Garagen henkilökunnassa oli jättänyt FullFlown kiristämisen kesken. Tänään oli suuri päivä kun uskaltauduimme ihan pikitielle ja siitä konttorille Kuplaakin vissiin jännitti kun päätti sylkäistä käsijarruvivustosta painonapin kartanlukijan jalkotilaan. Luonnollisesti juuri dynamometrillä. Tämähän meni ihan kivasti. Nyt pääsee ajamaan viat pois ja näpläämään auton ajokuntoon. 9 Quote Link to comment
jolkkon Posted June 21, 2021 Author Share Posted June 21, 2021 (edited) Nyt hieman alkoi jo kismittää vastoinkäymiset kaasareiden kanssa. Alunperin asensin siis 36 Dellut, joita en saanut oikein käymään kauniisti. Noh, Dellorto drip -ongelmahan sieltä löytyi. Lähetin kaasarin korjaukseen ja ostin samaan aikaa toisen. Voitteko uskoa: kumpikaan ei toimi. Edelleenkin vuotaa! Tuntuu aika oudolta ja hyvin epäonniselta. Tekisi mieli saada 36 Dellut toimimaan, mutta ei niin ei. Oikea puoli toimii ja vasen vuotaa. Ostanko uudet kiinalaiset? Ostanko käytetyt ja arvon niiden kanssa? Kovat jätkät sanoo: "Laita ruisku". En laita. Jos jollain olisi hyviä ideoita niin tähän, kiitos, tai sitten YV:nä. Edited June 21, 2021 by jolkkon Quote Link to comment
x-pj Posted June 21, 2021 Share Posted June 21, 2021 1 hour ago, jolkkon said: Nyt hieman alka jo kismittää vastoinkäymiset kaasareiden kanssa. Alunperin asensin siis 36 Dellut, joita en saanut oikein käymään kauniisti. Noh, Dellorto drip -ongelmahan sieltä löytyi. Lähetin kaasarin korjaukseen ja ostin samaan aikaa toisen. Voitteko uskoa: kumpikaan ei toimi. Edelleenkin vuotaa! Tuntuu aika oudolta ja hyvin epäonniselta. Tekisi mieli saada 36 Dellut toimimaan, mutta ei niin ei. Oikea puoli toimii ja vasen vuotaa. Ostanko uudet kiinalaiset? Ostanko käytetyt ja arvon niiden kanssa? Kovat jätkät sanoo: "Laita ruisku". En laita. Jos jollain olisi hyviä ideoita niin tähän, kiitos, tai sitten YV:nä. Jos korjattu kaasarikaan ei toimi, niin oisko ongelma joku muu kuin dellorto drip? neulaventiili ei pidä, bensapinta tai - paine liian korkea... 1 Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 22, 2021 Share Posted June 22, 2021 Tässä on molemmissa rungoissa se ongelma, että kohokammio valuu hissuksiaan tyhjäksi ilman bensanpainettakin. Miulla ollut ihan just sama ongelma yhdessä rungossa, mutta onneksi toinen runko toimi normaalisti. Tää aiheutti meille kerran urtsissa tosi kivan ongelman, kun meillä oli koeajolla pieni tankki joka oli korkeammalla kun kaasari. No yön aikana olikin sit ilmestynyt kampikammioon litratolkulla bensaa, ja ihmeteltiin kun ei oikein startannut, ja sit kun startti jaksoi pyöräyttää pari kierrosta niin joka ikisestä lävestä tuli öljyn ja bensan sekoitusta 😄 1 Quote Link to comment
Matti-Pekka Posted June 23, 2021 Share Posted June 23, 2021 (edited) Joskus halvemmissa (ainakin Kiinalaisissa) kaasareissa on huonosti kiinnitettyjä plommeja jotka vuotaa tai jopa puuttuu kokonaa. Porauskanavien päihin painetut tulpat (messinkiä tai alumiini) kannattaa käydä läpi.Myös kierre reijissä on ollut sellaisia kierteitä jotka on liian lyhyitä että suutin tai päätetulppa ei kiristy pohjaan asti. Edited June 23, 2021 by Matti-Pekka Quote Link to comment
x-pj Posted June 23, 2021 Share Posted June 23, 2021 1 hour ago, Matti-Pekka said: Joskus halvemmissa (ainakin Kiinalaisissa) kaasareissa on huonosti kiinnitettyjä plommeja jotka vuotaa tai jopa puuttuu kokonaa. Porauskanavien päihin painetut tulpat (messinkiä tai alumiini) kannattaa käydä läpi.Myös kierre reijissä on ollut sellaisia kierteitä jotka on liian lyhyitä että suutin tai päätetulppa ei kiristy pohjaan asti. "Dellorto drip" on nimenomaan plommiin liittyvä ongelma. Irtoaa vanhoista kaasareista hapettumisen vaikutuksesta. 1 Quote Link to comment
jolkkon Posted July 3, 2021 Author Share Posted July 3, 2021 Kyllä se Dellorto drip taisi olla. Vaihdoin Dellorto DRLA 40 -kaasarit niin nyt toimii. Säätöjä ja suuttimia pitänee vielä arpoa, mutta lupaavalta näyttää, toistaiseksi. 1 Quote Link to comment
jolkkon Posted July 23, 2021 Author Share Posted July 23, 2021 (edited) Nyt (vasta) löytyivät mieleiset asetukset kaasareille. Onpas kiva ja leppoisa, vaikka huipputeho ei ole ihan maksimaalinen. En tarvitse niinkään huipputehoa. Kone: 1776, 1:1.25, c25, 044 Panchitot portattu, CSP competition, 123 (009 asetus) Kaasarit: 2x DLRA 40, 180, 120, 60. .3 ja 28 kurkut. Edited July 23, 2021 by jolkkon Typo Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.