Jump to content

210mm kytkinlevyä


Recommended Posts

Onko 411 eri boori kun muissa?
Joo, muita pienempi (& harvinaisempi & kalliimpi).

 

Edit-1

Golffilla on sitten sama boori kuin kupla / pallis ja siellä olis kaipamasi 210mm kokoa.

Mutta jousi rensselit o väärällä puolelle kytkinlevyä (jäävät kantamaan vauhtista vasten.)

 

Edit-2

Osa Weijareista on niitannu levyihin uudet pinnat. En tiedä kuka tekee / mistä saa pintoja & niittejä, Sorry.

Tästä syystä mulla (muistaakseni) on yksi 411'n 210mm kytkinlevy tallella. Tossa kytkinpinta halkeillu, muuta OK.

Tarttekko? Hinta vaikka 10e + MH.

Link to comment
Onko 411 eri boori kun muissa?
Joo, muita pienempi (& harvinaisempi & kalliimpi).

 

Edit-1

Golffilla on sitten sama boori kuin kupla / pallis ja siellä olis kaipamasi 210mm kokoa.

Mutta jousi rensselit o väärällä puolelle kytkinlevyä (jäävät kantamaan vauhtista vasten.)

 

Edit-2

Osa Weijareista on niitannu levyihin uudet pinnat. En tiedä kuka tekee / mistä saa pintoja & niittejä, Sorry.

Tästä syystä mulla (muistaakseni) on yksi 411'n 210mm kytkinlevy tallella. Tossa kytkinpinta halkeillu, muuta OK.

Tarttekko? Hinta vaikka 10e + MH.

 

Vaihtaa gti golffin kytkimeen keskiön 8) se on 210mm muistaakseni.

Link to comment
Joo palliksen askiin tämäkin tulossa. Pitää koittaa etsiä sopivaa..

 

Kaimalle: pistetään korvan taakse tuo sinun tarjoama "pinnoitusta kaipaava" levy jos ei ehjää löydy.

 

Mikä pakko ton levyn on olla 210mm? 200 tai 215mm pelaa palliksessa ja esim. tosta http://www.aircooled.fi/kategoria/204/kytkinasetelmatlevyt löytyy.

 

Petterin levy lienee 411 käypänen, palliksessa isompi booritus.

Link to comment

-> Tolovana

215 lätty ee mahu ilman sorvausta 210 vauhtikseen. 4 lapanen kupari menee muljauttamalla, näkkileipä lätty taas ei

Juu toi mun o 411 = pikku boorilla

 

-> Mite

Jousittamatoma menee bolt on (kuten kuparit), mutta kaikki vakiotyyliset joita tullu eteen o ollu jousilla

Link to comment
-> Tolovana

215 lätty ee mahu ilman sorvausta 210 vauhtikseen. 4 lapanen kupari menee muljauttamalla, näkkileipä lätty taas ei

Juu toi mun o 411 = pikku boorilla

 

-> Mite

Jousittamatoma menee bolt on (kuten kuparit), mutta kaikki vakiotyyliset joita tullu eteen o ollu jousilla

 

Tais olla juu tuo gti lätty jousilla.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...