Jump to content

Kevein volkkari??


Recommended Posts

No juu, empä ajatellutkaan että noissa vanhoissa on säästetty peltiä enemmän! Eipä se n. 1100cc pata nyt hirveetä kuormaa kuljetakkaan. Tuo kirppu ei tullut mieleenkään.

 

Itseasiassa kyssäri tuli mieleen kun -67/68 (en muista varmasti) koppa olisi tarjolla. Shopattu ja uudella säädettävällä etuakselilla varustettuna. Koppa olisi myynnissä, myös muille kun mulle, jos kiinnostusta on. Mun ei ole mikään pakko tätä hankkia, mutta muhun voi ottaa yhteyttä jos laite kiinnostaa. Koppa pitää hiekkapuhaltaa, jne, jne, rullaavana ja purettuna se on. Mutta se paino??

Link to comment

Kuuskasi leveillä puskureilla 1300 malli painaa 810 kiloa,kuusseiska kapeilla puskureilla hieman vähemmän.

 

MIKKO OSTA,OSTA,OSTA NYT ITSELLE SIITÄ KUPLA! D:)

 

Edit: lisäksi 1302S painaa 850kg,67 1300 painaa 770kg,63 1200 painaa 740kg Tuosta entisten autojeni otteita selailin.

Link to comment
....mä en edes uskalla ajatella mitä Mikolla on tällä kertaa mielessä.... :D

 

t. ylivaihde nr 146 =)

 

No niin noh.... :)

 

Paitsi että just tuli mieleen että talvi on tulos ja kisakone on jäämässä hyllyyn ja ex. navetas olis vanhat piikkipyörät 4-pulttivanteilla!!! =8-O Prkl, miksen mä tätä ole aiemmin keksiny! :)

 

No siis, taidanpa ostaa sen volsun...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...