mikko k Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Type 3 tai 4 ei luultavasti ole, mutta miten karmannin ja kuplien painot menee? Joku kuplan vuosimalli lienee kevein? Joku varmaan tietää suoralta kädeltä? Quote
Ketsa Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Ei suoraa tietoa, mutta pistetään "huutokauppaan" pohjalle, että Kupla vm.-52 ja ohjekirja sanoo 705kg. Quote
mikan Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Kirppuja ei varmaan lasketa? Joten kyllä minäkin kallistun tuon splitin arvaukseen. Vai tietääkö joku paljonko Puma painaa, eikös sen voi laskea tehtaan autoksi kuitenkin? t. Mika Quote
mikko k Posted July 21, 2005 Author Posted July 21, 2005 No juu, empä ajatellutkaan että noissa vanhoissa on säästetty peltiä enemmän! Eipä se n. 1100cc pata nyt hirveetä kuormaa kuljetakkaan. Tuo kirppu ei tullut mieleenkään. Itseasiassa kyssäri tuli mieleen kun -67/68 (en muista varmasti) koppa olisi tarjolla. Shopattu ja uudella säädettävällä etuakselilla varustettuna. Koppa olisi myynnissä, myös muille kun mulle, jos kiinnostusta on. Mun ei ole mikään pakko tätä hankkia, mutta muhun voi ottaa yhteyttä jos laite kiinnostaa. Koppa pitää hiekkapuhaltaa, jne, jne, rullaavana ja purettuna se on. Mutta se paino?? Quote
Racing Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Kuuskasi leveillä puskureilla 1300 malli painaa 810 kiloa,kuusseiska kapeilla puskureilla hieman vähemmän. MIKKO OSTA,OSTA,OSTA NYT ITSELLE SIITÄ KUPLA! D:) Edit: lisäksi 1302S painaa 850kg,67 1300 painaa 770kg,63 1200 painaa 740kg Tuosta entisten autojeni otteita selailin. Quote
Guest Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Niin, periaatteessa mitä vanhempi (ja myös paksummasta ja paremmasta pellistä tehty) volokkari, sen kevyempi... Quote
Guest Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 ....mä en edes uskalla ajatella mitä Mikolla on tällä kertaa mielessä.... :D t. ylivaihde nr 146 =) Quote
mikko k Posted July 21, 2005 Author Posted July 21, 2005 ....mä en edes uskalla ajatella mitä Mikolla on tällä kertaa mielessä.... :D t. ylivaihde nr 146 =) No niin noh.... :) Paitsi että just tuli mieleen että talvi on tulos ja kisakone on jäämässä hyllyyn ja ex. navetas olis vanhat piikkipyörät 4-pulttivanteilla!!! =8-O Prkl, miksen mä tätä ole aiemmin keksiny! :) No siis, taidanpa ostaa sen volsun... Quote
Guest Posted July 22, 2005 Posted July 22, 2005 ...no justiinsa......sitten vaan kenesaretin jäille santsaileen..... :PP Quote
Racing Posted July 22, 2005 Posted July 22, 2005 Onneksi olkoon,vapaa ajan käyttöongelmat ratkesivat juuri ;-) D:) Quote
mikko k Posted July 22, 2005 Author Posted July 22, 2005 Vapaa-ajasta on kyllä kokoajan lähinnä pulaa.... Saas nähä mitä mä tälläkin teen?? .... Varastoin piikkipyörien viereen .... Tai pidän pellolla rataa auki koko talven ... tai myyn poes ... :D Quote
Hebster52 Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 Tähän jatkoks. Splitti -52:nen josta on tulossa Hebsteri on 730 kg omapaino rekisteriotteen mukaan ja -63 Stanu taas on rekisteriotteen mukaan 710 kg. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.