Guest Hanu Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Tietäisikö kukaan miten 5-ovisen ( 2011 vm ) takaluukun muovit sais ehjänä irti ? Näyttää siltä, että pissapojan letku on jotenkin viallinen koska ruiskuttaessa osa vedestä menee verhoilun sisään ja sitä kautta tavaratilaan. Quote Link to comment
eekoo Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Tietäisikö kukaan miten 5-ovisen ( 2011 vm ) takaluukun muovit sais ehjänä irti ? Näyttää siltä, että pissapojan letku on jotenkin viallinen koska ruiskuttaessa osa vedestä menee verhoilun sisään ja sitä kautta tavaratilaan. kuka vastaa nasevimmin saa tupakkia Quote Link to comment
PZQ Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) Voinko kysyä vasta kysymyksenä, monesko DSG tai Monesko jakopää ? :::))) Ei luulis pisupoijan murheet olevan päällimmäisenä... -Pete- (malporo red) Edited January 6, 2014 by PZQ Quote Link to comment
-Alex- Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Onko tää tavallinen golf vai pallomainen golf plus? :D Quote Link to comment
Guest Hanu Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 (edited) No täytyy varmaankin seuraavan jakopään vaihdon yhteydessä pyytää, että samalla katsovat tota pissapoika ongelmaa. Edited January 7, 2014 by Hanu Quote Link to comment
silakka Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Onko vika uusissa sivuissa vai muutenvaan poistettu mun eilen kirjoittama viesti? Quote Link to comment
Pepe Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 ai tästä ketjusta poistettu viesti? ei olla mitään poistettu Quote Link to comment
silakka Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 ai tästä ketjusta poistettu viesti? ei olla mitään poistettu Eikös se olis sama vaiva poistaa koko viestiketju kerralla eikä semmosia viestejä erikseen mistä saattais olla hyötyä topicin aloittajalle. Quote Link to comment
Pepe Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Kirjoitinko jotenkin epäselvästi? Lisäksi viestistäsi uupui kolmas vaihtoehto eli se, että olet itse töppäillyt jotain etkä ole alkuunkaan mitään viestiä edes postannut. Quote Link to comment
silakka Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 (edited) Kirjoitinko jotenkin epäselvästi? Lisäksi viestistäsi uupui kolmas vaihtoehto eli se, että olet itse töppäillyt jotain etkä ole alkuunkaan mitään viestiä edes postannut. Ainakin kahdelta eri tietokoneelta nähtynä eilen viesti. Ja vielä eri käyttäjiltä. Oon sit varmaan unissani poistanu sen viestin.. EDIT: Mutta itse viestiketjun vois poistella jo kun ei foorumin aiheeseen liity.. Ja jaksoin jo kirjoitella ketjun aloittajalle suoraan ohjeita ja vinkkejä ffp.fi foorumista Edited January 8, 2014 by silakka Quote Link to comment
metake Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 (edited) Mä voin silminäkijänä tulla todistaan Silakan puolesta, että kyllä se oli eilen postannu ihan oikeanlaisen ohjeen ko. muovin irrotuksesta... :) Edited January 8, 2014 by metake Quote Link to comment
MicaL Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Muistan aikaisemmin lukeneeni irrotusohjeet, joissa neuvottiin käyttämään ruuvaria ja jotain vänkäriä. Nyt viestiä ei enää näy, ehkä kysymys samasta viestistä? Vietin jälkeen oli mielestäni jo muitakin viestejä, joten en tiedä pystyykö enää tämän jälkeen itse koko viestiä poistamaan? Tämän enempää en halua ottaa kantaa tai pohtia kuka on tehnyt mitäkin, tämä oli vain havainto :) Quote Link to comment
Tanhis Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Juu ja itsekkin ohjasin eilen ffp:n puolelle ja sekin on tästä kadonnut ei siksensä haittaa lainkaa mutta ihan vain mainitsen jos viestejä katoaa itsekseen. Quote Link to comment
ARTO Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Silakalla oli eilen vesivolkkarikysymykseen asiallinen vastaus ja mielestäni asiallisen vesivolkkarivastauksen antajalle olis voitu lätkäistä asiattomasta käytöksestä kahden viikon banni. Hyvä kun hävis kuin pieru saharaan:D Quote Link to comment
Recommended Posts