Jump to content

Golf


Guest Hanu

Recommended Posts

Tietäisikö kukaan miten 5-ovisen ( 2011 vm ) takaluukun muovit sais ehjänä irti ? Näyttää siltä, että pissapojan letku on jotenkin viallinen koska ruiskuttaessa osa vedestä menee verhoilun sisään ja sitä kautta tavaratilaan.

Link to comment

Tietäisikö kukaan miten 5-ovisen ( 2011 vm ) takaluukun muovit sais ehjänä irti ? Näyttää siltä, että pissapojan letku on jotenkin viallinen koska ruiskuttaessa osa vedestä menee verhoilun sisään ja sitä kautta tavaratilaan.

kuka vastaa nasevimmin saa tupakkia

Link to comment

Kirjoitinko jotenkin epäselvästi? Lisäksi viestistäsi uupui kolmas vaihtoehto eli se, että olet itse töppäillyt jotain etkä ole alkuunkaan mitään viestiä edes postannut.

 

Ainakin kahdelta eri tietokoneelta nähtynä eilen viesti. Ja vielä eri käyttäjiltä. Oon sit varmaan unissani poistanu sen viestin..

 

EDIT: Mutta itse viestiketjun vois poistella jo kun ei foorumin aiheeseen liity.. Ja jaksoin jo kirjoitella ketjun aloittajalle suoraan ohjeita ja vinkkejä ffp.fi foorumista

Edited by silakka
Link to comment

Muistan aikaisemmin lukeneeni irrotusohjeet, joissa neuvottiin käyttämään ruuvaria ja jotain vänkäriä.

Nyt viestiä ei enää näy, ehkä kysymys samasta viestistä?

Vietin jälkeen oli mielestäni jo muitakin viestejä, joten en tiedä pystyykö enää tämän jälkeen itse koko viestiä poistamaan?

 

Tämän enempää en halua ottaa kantaa tai pohtia kuka on tehnyt mitäkin, tämä oli vain havainto :)

Link to comment

Silakalla oli eilen vesivolkkarikysymykseen asiallinen vastaus ja mielestäni asiallisen vesivolkkarivastauksen antajalle olis voitu lätkäistä asiattomasta käytöksestä kahden viikon banni.

 

Hyvä kun hävis kuin pieru saharaan:D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...