P_Valtonen Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 (edited) Kattelin tuolla ulkomaan foorumilla ja siellä oli yhdessä vanhassa topikissa kuvia (sorry vesivessa) konehuoneista, joista oli siiretty kaikki mahdollinen ja lähes mahdoton pois. Alla olevan kuvan tyyliin. Kuplissa hiton paljon vaikeempaa, mutta olisko jollakin kuvia tuosta sanotaanko rakentelusuunnasta ja kuplan koneisiin liittyen? Tän auton merkkiä en uskalla edes arvata.. Liekkö edes tarpeen :) Tää vaikuttaa tutummalta, vaikka vettä tässäkin on koneessa.... Edited March 10, 2014 by P_Valtonen Quote Link to comment
Tanhis Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 (edited) Tässä oli muistaakseni konehuone ihan siisti eli puhallin puuttui ja kaasari oli siirretty puhallinkopan taakse mutta jakaja oli vielä tallella. Mutta en löytänyt mistään kuvaa konehuoneesta vaikka 100% varma että sellaisen olen joskus räpsäissyt. Ja tollanen oli runissa 2007 Edited March 10, 2014 by Tanhis Quote Link to comment
jori Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Ite oon kans miettiny tota samaa. Mut mun mielestä mennään jo vähän mauttomaksi/älyttömäksi et ruvetaan puhallinta poistamaan koska se kuuluu siihen oleellisena osana. Jos jotain ajtuksia niin: -Heti ensimmäisenä puhallin peltien kaikki pinnat suoriksi, ehkä jopa laturin kiinnitys pelti hitsaten koppaan. ja kunnon maali viimeistely. -Mahdollisimman yksinkertaiset läppärungot nurkkiin, tai yksi kopan taakse, jolloin letkutkin jäisi piiloon. -virranjakajan heitto pois. Mutta siis pääasia tossa Shavedbay tyylissä on se että koneen ympäriltä on karsittu kaikki ylimääräinen pois, jotta huomio jää enemmän viimeisen päälle laitettuun moottoriin. Ja saadaan ylipäätään kliini näkö konehuoneeseen. Quote Link to comment
-tipi- Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Eihän noissa vesivessoissakaan konetta ole hävitetty. Konehuonehan Kuplassa on helppo siistiä, kun ei siellä seinillä juuri mitään ole. Quote Link to comment
NO H2O Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Eikös se ollut se keltainen kupla siellä Pälkäneellä vuonna 1 + 2, jossa taisi olla palmu tuuletinkopassa? Tuossahan oli kaasari, yms. siirretty sinne kopan taakse... Taisi olla esittely joskus Volkkarissakin? Quote Link to comment
-AP- Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Mäkelän Esa / V-Wauhtipistehän sen keltaisen taisi tehdä jo joskus '80-luvulla. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted March 11, 2014 Author Share Posted March 11, 2014 No nyt kun tietää mitä hakee, niin jo rupes löytymään https://www.google.fi/search?q=Shaved+Bay+BEEDLE&client=firefox-a&hs=W98&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=yWAfU_ufNIj44QTD-IGIBA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=629#channel=sb&q=Shaved+Bay+vw&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch Vaitettavasti Typ-1 vain tuo pika kattomisella Quote Link to comment
SePi Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Eikös se ollut se keltainen kupla siellä Pälkäneellä vuonna 1 + 2, jossa taisi olla palmu tuuletinkopassa? Tuossahan oli kaasari, yms. siirretty sinne kopan taakse... Taisi olla esittely joskus Volkkarissakin? Hakamäen Raikalla - todennäköisesti vieläkin Quote Link to comment
KalleJ Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Mutta en löytänyt mistään kuvaa konehuoneesta vaikka 100% varma että sellaisen olen joskus räpsäissyt. ? Quote Link to comment
pahanapuhallin Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Tästä vissiin oli kysmys, Pirkkahalli 1986. Quote Link to comment
Tanhis Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 (edited) ? Juurikin toi ja oli näköjään aika kullannut muistot puhaltimesta. Ja on vielä mun ottama kuvakin :) Edited March 12, 2014 by Tanhis Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.