Tomppa Posted December 21, 2005 Posted December 21, 2005 Nyt olis jo hyvä hetki uittaa vähän jotain "takasinkin" päin. http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=237325 Quote
Racing Posted December 21, 2005 Posted December 21, 2005 No ei aivan paha pyynti. Suora,mutta aika pehmee takaa kylläkin avon vakiopaikoista. Tuntuu nuo monet avot joita olen värkännyt tutuille olevan takapenkin takaa ja lattioista puhki huolella. California sateet,aurinko ja rikkinäiset katot :) Tuota ei ole vielä päässyt kukaan amerikan seppä paikkamaan samalla laitta kun yhtä 1500 mallin capriota jota oltiin kerran ostamassa koko hemmetin lattia tehty suorasta pellistä ja pisteillä nurkista kiinni tyylillä. jäi ostamatta,halpa olis kyllä ollut muutama vuosi sitten. Quote
Guest ritariässä Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 ei se takaboxin alta ruostuminen oo niin vaarallista. enemmänkin kantsii olla huolissaan jos kynnys ja vahvikepalkit ovien alla huonona. niillä kun avossa melkoisen tärkee rooli korijäykkyyden kannalta. saahan sitä hitsaamalla uutta rautaa, mut onko kori miten suora hitsaustöiden jälkeen. otetaan hyväksi esimerkiksi vaikka tää mobilistin jutussa taannoin 100% entisöinniksi mainittu punainen 65 avo. samainenhan esiintyy myös avon entisöineen firman luettelossa. kyseisessä yksilössä kuskin ovi istuu päin persettä takasivuun nähden alhaalta ja syynä siellä suunnalla tehdyt/tekemättä jätetyt hitsityöt. tiedän kun itse firman omistaja vuonna yks ja kaks erehtyi mulle sanomaan:) omassa avossa toi takaboxi on edelleen tayttä rautaa. ja edelleen suosittelen ostamaan avon jos usatuontia harkitsee sellaisesta osavaltiosta jossa oikeesti kuivaa suurimman osan vuotta ja mereltä tuleva kosteus ei pääse häiristsemään. täs valossa floridasta uitetut ovat petollisia. tietty ns garageyksilöt ovat toisenlainen tarina. Quote
-tipi- Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 Oon kuullu vähän juttuu et avon pisteosat ois vähän Biaiatcheja löytää. Takaluukku, katonmekanismit, oliko oven lukkomekanismitkin omanlaisensa... 40-50k sijoituksella 20-30k:n auto... Quote
Mikko Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 takaluukku 2k, vikkarit 1k (okei, jenkkimallissa on vilkut), takapenkki 0,5k, takaikkuna 0,5k, sivuikkunasarja 1k, sisäpeili häik. suojineen 1k, + muut puuttuvat roinat ja tässä vaiheessa vasta projekti suht. täydellinen käytetyillä osilla -> vastaava oli just suomessa myynnissä 3-4k? Tähän lisäksi esim. uudet katon puut 1k, katon teettäminen 2-3k?, avon tiivisteet 1k ja nyt vasta päästään laskemaan kuluja vastaavan umpiauton mukaan... Quote
DWL_Puavo Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 1200$ + rahti, autometerit 1k, kiva ratti 300e, race bucket seatit 300e, mukavat kaaret 400e, vyöt 150e, pelti/alumiinityöt 2k jotta tulee kevyt ja riittävän jäykkä että kestää keulimisen, vanteet + slicksit 2k, strokeri 5k, vaihteisto 2-3k, maalia ja rättiähän tuo ei oikeastaan tartte, kiva kauniin kelin peli. Quote
Ketsa Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 1200$+rahti+50e pystylamppu tekniikan luovuttajaksi, eli laikka-avon hinnalla baanalle :-) Quote
Guest Raggare Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=253413 tää oli komee niillä spindlemounteilla yms hiluilla, 5k turnkeynä :o Quote
NO H2O Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 Bärkele kun tulis nätti rotta look vertti... Mattamusta, punaiset vanteet, joku massikan ruori, biliskeppi+pallo vaihde hämmentimeksi... Jaggaroiksi semmoiset mitkä jostain löytää... Kuskille siannahkatakki, pussihousut, nahkasaappaat, susirukkaset, lentäjänlakki ja lentäjän lasit päälle ja ei kun baanalle... Huomio olisi taattu! Ainakin tällä kelillä... Quote
Guest Toheltaja Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 19€ tarjoustalon rälläkkä + laikkoja. Sitte palasiks. Noitahan o joka jannulla! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.