Jump to content

Puhallinkoppa kyssäri.


Guest 150067

Recommended Posts

Onkos nämä putkilähdöttömät ja ilman doghousea olevat puhallinkopat pienellä vai isommalla puhaltimella?

Tarvetta olisi puhallinkopalle, jossa ei ole putkilähtöjä eikä doghousea, mutta kuitenkin isompi puhallin. Löytyykö valmiina vai pitääkö muokata jostain aihiosta?

Link to comment

Jälkituotantona noita ainakin saa että on doghouse, iso puhallin ja ei lämmityslähtöjä, ostin sellaisen omani keiteleen koneesta. Oli kromattua ja mustaa.

Onkos nämä putkilähdöttömät ja ilman doghousea olevat puhallinkopat pienellä vai isommalla puhaltimella?

Tarvetta olisi puhallinkopalle, jossa ei ole putkilähtöjä eikä doghousea, mutta kuitenkin isompi puhallin. Löytyykö valmiina vai pitääkö muokata jostain aihiosta?

Link to comment

Mulla on urhossa uudenmallinen teollisuusmoottorista peräisin oleva puhallikoppa (ei koirankoppia, mutta oli suojaritilä ilmanotossa) ja pienellä imuaukon naputtelulla sisään meni koirankopillisen leveä siipi. Tai näytti menevän ilman naputtelua, mutta kuului pieni hinkkausääni pyörittäessä.

 

Edit. Niin ja moottorissa ei öljynjäähdytintä.

Edited by Ketsa
Link to comment

Mulla on urhossa uudenmallinen teollisuusmoottorista peräisin oleva puhallikoppa (ei koirankoppia, mutta oli suojaritilä ilmanotossa) ja pienellä imuaukon naputtelulla sisään meni koirankopillisen leveä siipi. Tai näytti menevän ilman naputtelua, mutta kuului pieni hinkkausääni pyörittäessä.

 

Edit. Niin ja moottorissa ei öljynjäähdytintä.

Juurikin tällainen olisi myös passeli omaan projektiini, koska tulossa myös vain ulkoinen öljynjäähdytin.

 

Paljonko pienellä- ja isolla puhallinsiivillä on kokoeroa?

Link to comment
Guest 150067

Mulla on urhossa uudenmallinen teollisuusmoottorista peräisin oleva puhallikoppa (ei koirankoppia, mutta oli suojaritilä ilmanotossa) ja pienellä imuaukon naputtelulla sisään meni koirankopillisen leveä siipi. Tai näytti menevän ilman naputtelua, mutta kuului pieni hinkkausääni pyörittäessä.

 

Edit. Niin ja moottorissa ei öljynjäähdytintä.

Eli mulla on aikavarmasti tuollainen, mistä kysymyksen laitinkin. (Tosin ilman suojaritilää).

Edited by 150067
Link to comment

Onkos kokemusta tai luettua tietoa siitä, että jos koppa on vain sylinterien jäähdytystä varten (eli ei öljyn jäähyä eikä lämppärin lähtöjä) niin mikä vaihtoehto olisi paras tasaisen jäähdytyksen kannalta:

1. doghouse koppa, josta doghouse tulpattuna

2. ilman doghousea oleva koppa. Öljynjäähdyttäjän paikka luonnollisesti jää tyhjäksi.

3. joku muu, mikä?

Edited by VW-63
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...