Guest Jussi72 Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 (edited) Tervehdys palstalaisille,tuli kesällä hommattua -63 volkkariprojekti. Kupla vaikutti ostohetkellä ja vaikuttaa vieläkin erittäin hyvältä.Ostettaessa ei ollut kilpiä, kaikkia penkkejä konetta ja jotain pikku säätöä.Ei muuta kun töihin ja leimaa hakemaan että saa talven tullen purkaa osiks:) Edited January 11, 2015 by Jussi72 Quote
Guest Jussi72 Posted January 11, 2015 Posted January 11, 2015 Joulunpyhinä pistetty osiks ja odottaan puhallusta. Quote
Guest Jussi72 Posted January 12, 2015 Posted January 12, 2015 (edited) Tänään piti olla sisällä kun pojat nukku päikkäreitä....joten käyttöentisöintiä pesuhuoneessa:) Edited January 12, 2015 by Jussi72 Quote
Guest Jussi72 Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 (edited) Sitten on vuorossa vetoakselin piukeat suojakumit??? Joku ei täsmää,oletettu vuosimalli tai sit on varaosaliike laittanut väärän kokoiset.(vinkkejä saa antaa) Edited January 16, 2015 by Jussi72 Quote
Guest Jussi72 Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Tais olla aito brassipojan tekele. Quote
peruskallio Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Sain samanlaisen pitämään, kun seger rengas pihdeillä kiskoin väkisin päät yhteen ja kiristin sitten klemmarin. On tiedä kenen tekemä, mutta korjakumista ostettu. Quote
SePi Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Olisko tuo 50 lukuiseen,joiden kaulus on vähän pienempi? 1 Quote
Guest Jussi72 Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 (edited) Tänään tuli postissa kynnysvalot ja ledi sisävaloja....hillitön tuunaus alkakoon:) Edited January 20, 2015 by Jussi72 Quote
vilkku Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 Tänään tuli postissa kynnysvalot ja ledi sisävaloja....hillitön tuunaus alkakoon:) Kappas, aika hieno! Quote
Guest Jussi72 Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Sitruunahappo testailua....töissä on kyllä rae,lasikuula ym puhallusvehkeet mutta niistä kun ei enää saa mitään uusia "viboja". Quote
APO Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 Hyvin tuolla kyllä puhdistuu. Kauanko annoit liota? Quote
Guest Jussi72 Posted January 22, 2015 Posted January 22, 2015 (edited) Noi oli pari vuorokautta lihalaatikossa jossa oli itsestään säätyvä noin 30w sulanapitokaapeli pitämässä vähän lämpöä yllä kun toi talli ei ole kun 10 asteinen.Sitruunahappoa oli noin 3kg ja vettä puolillaan.Liuotuksen jälkeen vaan teräs tai messinkiharjalla suurimmat moskat pois ja avott. Ps.noita osia ei pesty mitenkään vaan suoraan laatikkoon ja päivän jälkeen teräsharjaa isommille vaseliiniklönteille ja seuraavana päivänä pois ja pesu lämpöisessä vedessä kapealla messinkiharjalla.(mahtuu paremmin väleihin) Sitruunahappo taitaa olla siitä hyvää ainetta verrattuna esim fosforihappoon ettei se syö metallia,eli osien poisotolla ei ole niin kauhee kiire. Edited January 22, 2015 by Jussi72 Quote
Tanhis Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Itse pölläyttäisin noi vielä lasikuulalla jos mahdollisuus siihen on olemassa. Quote
Guest Jussi72 Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 Projekti etenee,tänään käytiin puhalluksesta ja pohjmaalauksessa Hyvinkäällä. Vois sanoo et pieni askel kuplan eheytyksessä mutta ihan hemmetin monta hiomalaikkaa vähemmän meidän tallissa....minkähän takia noi kuvat on noin päin kun laittaa ipädillä? Quote
Kalpio Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Missä käytit puhalluksessa Hyvinkäällä? Oliko hyvä hinta? Quote
Guest Jussi72 Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 (edited) Oli semmoinen kun ESPEK pintakäsittely ja hinta oli tosi edullinen,kysykää yv:llä jos kiinnostaa vastaan kyllä. Edited February 25, 2015 by Jussi72 Quote
Guest Jussi72 Posted March 3, 2015 Posted March 3, 2015 Hianoo pistää valmiita/uusia osia kiinni ;) Kohta pääsee koppaan hieroon pohjia..... Quote
Guest Jussi72 Posted March 21, 2015 Posted March 21, 2015 Löytyhän sitä ruosteen alkua.Eipä ollutkaan toi puhaltaja vetässy kaikkia paikkoja ihan pellille,mut ei se haittaa kyllä toi pehmee löytyy kuitenkin. Suunnitelmien muuttuessa irtoperää ei sit tuu laitettua ainakaan "tänään" oli noi peräpellitkin sen verran vinoja ja ruosteisia että piti vaihtaa varoiks kaikki. Quote
Guest Petri.Partiainen Posted March 21, 2015 Posted March 21, 2015 Hianoo pistää valmiita/uusia osia kiinni ;) Kohta pääsee koppaan hieroon pohjia..... eikös toi kytkinvaijerin suojaputki pitäis olla alaspäin mutkalla? Quote
Guest Jussi72 Posted March 23, 2015 Posted March 23, 2015 Oot varmaan oikeessa,mut ton kyseisen vaijerinkuoren ei pitäis olla kiinni koko vehkeessä ;) Quote
Guest Jussi72 Posted May 15, 2015 Posted May 15, 2015 Päivitetään tätäkin vähän,koppaan pääsi hieron viimein pohjia ongelmia meinas teettää vähän joskus pikku pusun saanu keula ja vähän jostain "syystä"vedelleet takakyljet mut kyllä ne siitä kunhan pojat vaan nukkuis pidempiä päikkäreitä.Tätä autoo on nimittäin rakennettu vaan vapaapäivinä tai päikkäreiden aikaan siks vähän kestää. Quote
Guest Jussi72 Posted May 20, 2015 Posted May 20, 2015 Kiitos,löyty vaimon silmää miellyttävä väri kun aikansa selas netissä USA autoja kuvahaulla ;) ja auringossa toi pääsee ominaisuuksiinsa niinku meistä kaikki.... Quote
Guest Jussi72 Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Edistyy se tämäkin...pieninä harppauksina tosin,olis tänään päässy tyyppäämään,mut takapyörien pultit sentin liian pitkät eli sentti pois tai sentti lisää johkin väliin.....:) Quote
Guest Jussi72 Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Tuli tänään tilattua vaihdekaavion ja 12 volt tarrat,mutta en löytänyt mistään kuvaa että mihinkään kohti ovipilaria se laitetaan ja kummalle puolelle? Vaihdekaavion tiedän,mutta en ole varma laitanko kiinni. Toi 12 volt on niin retee että se on pistettävä. (Ps koeajossa jarrupoljin tosi pehmee tuli ilmaa vähän repsikanpuolelta takaa,mut ny ihmetyttää mistä ilma järjestelmään kun asentein jarrut niin silloin toimi moitteetta ei vuotoja ja poljin kova) Noo Aino ns.vanha osa jarruissa on poljinsylinteri joka kyllä kävi auki ja todettiin silmällä moitteettomaks. Quote
metake Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 mut ny ihmetyttää mistä ilma järjestelmään kun asentein jarrut niin silloin toimi moitteetta ei vuotoja ja poljin kova Noo Aino ns.vanha osa jarruissa on poljinsylinteri joka kyllä kävi auki ja todettiin silmällä moitteettomaks. Siinä se tuli vastaus samantien. Jos jatkaa oireilua niin pääsylkkä vaihtoon, ja ei sitä halvinta tilalle vaan ATE, ja mieluusti vielä -65 ja uudempaan tarkoitettu 17 mm:n, saat kaupanpäälle pienemmän poljin voiman. Nuo 1-piiriset (oletan että sulla on 1-piirinen) alkaa oireileen juuri tuolla tavalla että saa ilmata kerran viikossa, hetken toimii hyvin ja sitten taas on ilmaa systeemissä. Quote
Guest Jussi72 Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 (edited) Löyty tollanen kuva,mahtaako olla oikea paikka ? 12 volt tarralle. Edited July 11, 2015 by Jussi72 Quote
metake Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Löyty tollanen kuva,mahtaako olla oikea paikka ? 12 volt tarralle. En tiedä oikeasta mutta suunnilleen tuohon sen omassanikin liimasin. Quote
Guest kaapo91 Posted August 1, 2015 Posted August 1, 2015 Tuli näköjään myytyä kupla hyvään kotiin!:-D Quote
Guest Jussi72 Posted August 14, 2015 Posted August 14, 2015 (edited) Tuli tuplana Edited August 14, 2015 by Jussi72 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.