Jump to content

Kesäkauden Päättäjäiset 2015 : 21.-23.8.2015 Kalajoki

Recommended Posts

Posted

Hieno valinta!

Nyt jää vielä riitävästi aikaa suunitella tämän vuoden kesäloman!

Tullaan varmasti myös tänä vuonna meidän VW Westfalia bussilla.

C ya in Kalajoki!

Jos joillakin on aikaa, tässä VW-tapahtuma mihin minä lähden varmasti kuplalla:

Flyer_Kaefertreffen_2015_web.pdf

Petteri

• Like 3
Posted

Kalajoen rannoilla tuli asuttua ja vietettyä kultainen nuoruus, kiva palata rikospaikalle!
Jos Alex ei tule autolla niin onkohan lyhyimmän matkan palkintoa tarjolla? tähän hymiö

• 2 months later...
Posted

Onko tuo leirintäalue jollekkin harrastajalle tuttu paikka. Itse olen koittanut karttaa katsoa ja hahmottaa että mihin tuossa mitäkin tulee.

http://www.kalajokicamping.fi/tiedostot/top_camping_map_2015.pdf

Kenties pääasiallinen leiriytyminen resepsuunin jälkeen vasemmalle, ennen minigolffia?

Itse olin 2013 kesällä yötä yllä mainitulla paikalla. Paikka varmaan kartassa 488.

Se on kuvissa näkyvää tasaista nurmialuetta.

Tällä alueella oli silloin vanhemmat huoltorakennukset. Uusi huoltorakennus oli kartassa numerolla 3.

Luulisin että Tuomon ehdotus on aika lailla bueno.

post-372-0-26424900-1429107225_thumb.jpg

post-372-0-55149200-1429107235_thumb.jpg

• 4 weeks later...
Posted

Tässä vaiheessa on liian aikaista kommentoida sen enempää tai huhupuheita lähteä sen enempää kieltämään kuin vahvistamaan, pikemminkin päinvastoin. Mutta pitäkäähän kalusto kunnossa.

Tuomolta melekolailla suurinpiirtein sinneppäin osuva vastaus!

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest late88
Posted

Kovasti olis tarkotus tuonne lähtiä, kun on jäänyt muutamat vuodet taas välistä. Toivottavasti saa vaan kuplan kuntoon siihen mennessä. 

Oisko Oulusta/ Haukiputtaalta päin perjantaina illasta/ iltapäivästä muita lähössä, ni vois vaikka samoihin aikoihin itekki lähtiä porukalla ajeleen?

Posted

Menijöitä runsaasti Kemistä ja Oulusta, aikataulu vielä auki.

Tähän vois palata lähemmin.

Itse olen tuolloin vielä lomalla niin voi olla että menen jo Torstaina / Perjantaina päiväseltään.

Guest late88
Posted

Itehän oon töissä näillä näkymin tonne 3-4 asti sillon perjantaina, ni pitää siitä sitte lähtiä köröttelemään.

Posted

Olen tulossa Hesasta Reissubussilla, jonka moottorin vaihtamisessa European Bug Inissä Belgiassa Pohojosen pojat auttoivat. Jos taas hajoaa, niin kait autatte jälleen? Helena tulee Lapista perjantai-iltana omalla kulkupelillään.

Etelän hetelmät Helena ja Tuomo

Guest late88
Posted

Nonni. Mökki varattu, vai mikä rivarin pätkä se nyt oli. Oli kuulemma viimenen vapaa yksilö. Nyt varmaan tarttis saada toi kyybelin käyntiongelma korjattua. :D

Guest pitkäpoika
Posted

Onko keskisuomen suunnasta porukoita menossa? Karstulasta lähetään ajelemaan perjantaina joskus 15.00 - 16.00.

Posted

Mökki varattu! Eli tulosa ollaan koko poppooo.....vaikkakin ilman ilmajäähyä...

Antaa varmaan kummasti motivaatiota saaha juna lerintäkuntoon ku nukkuu pari yötä vanerimajasa ;)

• Like 1
Guest late88
Posted

Tolla ois tarkotus sitte tulla. Toivottavasti. :D

post-2979-0-14349400-1436607723_thumb.jpg

Guest late88
Posted

Onko kellään tietoa, että saako auton jättää mökin viereen alueella, vai pitääkö se jättää jonnekki hiiteen asti?

Posted

Menneenä vkloppuna oli bimmerparty, toivottavasti volkkareita tulisi edes kolmasosa mitä baijerinmutteriwirityksiä oli. Tottahan toki volkkariharrastajat käyttäytyy varmaan myös siistimmin ;)

• Like 1
Posted

Menneenä vkloppuna oli bimmerparty, toivottavasti volkkareita tulisi edes kolmasosa mitä baijerinmutteriwirityksiä oli. Tottahan toki volkkariharrastajat käyttäytyy varmaan myös siistimmin ;)

Yli 2000 ihmistä/volkkaristia siihen tarvittais...

• Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

Morjes!

Meidän bussi on pakattu, huomenna lähdetään pienelle reissulle...

Tavataan Kalajoella!!!

Petteri, Ulla, Kalle, Matti

• Like 6
Guest late88
Posted

Autokin saatiin kehräämään paremmin ku viimeseen pariin vuoteen. 2 viikkoa kuiten pitäs malttaa vielä ootella. :D Onkos muuten tietoa, että millon tarkempaa aikataulua viikonlopulle on tulossa?

Posted (edited)

Varovaisesti uskaltaisin luvata että meikäläisen projektia kalajoen keskustassa saa tulla kattoon esim. lauantaina klo  15-18 välissä :) Kannattaa soittaa tai tekstata ennen tulemista, talli Rinnetiellä puhelinmaston juuressa jokirannassa.

Edited by -Alex-
Posted

Vain nopeimmat elävät eli kannattaa tulla jo perjantaina paikalle, näitä ei tieten riitä kaikille...

Paidan etupuoli muuttuu hieman, logo ja pelkkä vuosiluku näkyy.

post-251-0-38299600-1439577453_thumb.jpeg

• Like 1