Guest Raggare Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 hyvä se on ajaa, varmaan jopa vähän äkäsempi kääntyy vs sillon ku 165r15 kumit offroad alusta. jos ei ota lukuun sitä että kääntösäde on nyt vähän huono ja maavara pieni. en siis näe edelleenkään iskareille mitään tarvetta. kaposet kumit kyllä riittää kaupungilla ainaki ihan hyvin, kovassa jarrutuksessa ottaa runko kiinni maahan. ja mutkiin ei oo kehannu edes kokeilla paljo voi ajaa kunkun.. ööhm, leimaa riittää lokaqn loppuun asti, se jälkee taitanee poistua jo auto rekisteristä ja alkaa siirtolappu puljaus mikäli se enää on mahdollista. eihän tuo oikei enää toimi kauppakassina vaan ennemmin ne 30 päivää vuodessa museopirssien tapaan tullee käymään. onneks on 'käyttikseks' jo hommattu toinen volsu, joka seki kyllä on vähän korkee :D kumia onki jo vähän osteltu sitä varten ja visiot melko selkeet. Quote
JaniM Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Juma tässähän joutuu suunnittelee notsia radikaalimmin kans näköjään, vaikka siinä onkin jo etuloksuja joutunut flareta jonkin verran tontituksen takia. Mut hyvältä näyttä Unkka!! Quote
Guest Raggare Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 laita vaa etuhelma katuun :D oiskohan toi akseli hyvä notsiin hmmh.. Quote
JaniM Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 Joo se onkin jo katsastus korkeudessa, pitää sisäloksut modata ja varmaan samalla pikkasen tupata eestä ku varaa on. Varapyöräkotelo vaan ottaa ekana maahan eli sitä pitää madaltaa jokunen sentti, niin saa sen pohjalevyn kaa samoihin. Quote
Guest fastghia Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 unkasikasi muuten muy bueno, mut maalipinta aivan liian siisti :p huutraitit on nääs tosi rupisii isos maalimas eix nii Quote
Guest Raggare Posted June 13, 2006 Posted June 13, 2006 mjoo sattu nyt olee tällänen museoauto aihiona ni vähän kiiltää kyl ne isoski maailmas o välist aika siistei, mut japsipatuki diggaa vaikka onki blingblingii B) Quote
Guest Raggare Posted June 17, 2006 Posted June 17, 2006 käytii yöl vähän kylillä kattelee menoo ja löyty hyvä vertailukohta. Quote
Guest Raggare Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 http://www.kahvipannu.fi/~raggare/un88ilmasta.jpg venäläisen vakoilusatelliitin ottama kuva? Quote
Guest Mika Raussi Posted June 18, 2006 Posted June 18, 2006 Melko kulmassa on venäläisillä satelliitit... Quote
Guest Raggare Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 tuunasin http://www.kahvipannu.fi/~raggare/pussylight/ ei ilman onglemia tietysti kuten kuvasta näkyy... Quote
GT78 Posted July 22, 2006 Posted July 22, 2006 Valoko siihen maahan raapi? Juma että se on matala :D Quote
Guest Raggare Posted August 5, 2006 Posted August 5, 2006 been there done that, teen tosta bajan ku ostajat perääntyy : Quote
JaniM Posted August 6, 2006 Posted August 6, 2006 No nosta sit kunnolla, kunnon commanderi. Kato välimuotoja ei lasketa!!! Ulkonäöstä ei tingitä! Quote
Guest Raggare Posted August 30, 2006 Posted August 30, 2006 aloin entistämään kys ajoneuvoo ku ei se tunnu ketään kiinnostavan. mitä nyt yks juoppo tos kävi koiransa kans selostaa kuinka hänelläkin oli jadajada.. vanha änäri kävi olemaan jo ehtoopuolella, eikä muutenkaan ollut hyvä maavaran kannalta http://www.kahvipannu.fi/~raggare/auspu ... %20001.jpg tilalle tuli aito bosal sport auspuff, eli vähän itte tehtyy taas ku ei kaupasta ikinä saa sellasta ku tarviis... http://www.kahvipannu.fi/~raggare/auspu ... %20004.jpg http://www.kahvipannu.fi/~raggare/auspu ... %20005.jpg samalla totesin että aika laittaa uudet letkut: http://www.kahvipannu.fi/~raggare/auspu ... %20006.jpg nämähän kestikin jo laadukkaampina kolmisen vuotta, aika saavutus! joo, jos se taas tontittas ku on niin kivasti tota maavaraa tosiaan :) Quote
Guest Raggare Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 http://www.kahvipannu.fi/~raggare/sentenced.jpg vähän on suunnitelmat loppu nyt ton kanssa, ei napostele ajellakkaan ku mitä on 'pakko' saati sitten rahaa pumpata tohon ku muutenki jo loppu :| lähtee täs lähiaikoina odottelemaan aikoja pahempia.. ;) saattaa joskus tulla toisesta rojektistakin infoo, ei oikein oo kuviot siitäkään ihan selkeet mutta jotain visioita pyörii. varmaan joku aika iisi luukkeri juttu. kiikalaan tekis mieli sil suunnata kyl :) Quote
GT78 Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Äärimagee photo. Ja autokin on ihan...cool! :D Quote
Ketsa Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 Pajan ovista pääten Rakkarilla ei ole enää tarvetta madallukselle uudessa rojektissa :-) Quote
MESIKÄMMEN Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 saattaa joskus tulla toisesta rojektistakin infoo, kiikalaan tekis mieli sil suunnata kyl :) Nyt kuulostaa hyvältä. Tulisi vähän kolmostyyppien välistä kisaa. Minulla onkin ollut jo kaksi vuotta peräkkäin VW-Openin nopein kolkki. Quote
Guest Raggare Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 pitäs tuplata tehot ni sais tasasen kisan, tai sit ruuvaan salaa vaijerit löyhälle sulta ;D Quote
MESIKÄMMEN Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 pitäs tuplata tehot ni sais tasasen kisan, tai sit ruuvaan salaa vaijerit löyhälle sulta ;D Ei sinne kaasuvivustolle mene kuin yksi vaijeri ja se on hyvin esillä. ( helppo löysätä ) Kolkkiisi saat tehoa kun säädät sytkän MESIKÄMMENEN metodein. ( katso kuva ) Quote
Guest Raggare Posted October 4, 2006 Posted October 4, 2006 ois kyl paljo kärpässieniä tuol jos niitä uuttais pensan sekaan.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.