Guest Raggare Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 ny o arvalla nakattu takalatta kii, oletan että riittävän tonttiin tulee :D ja sitten itQvinQ: älkää hitossa ostako brassijarruletkuja! näytti takana olevan ihan kostee koko letku, kelpais survoo poljin pohjaan isossa vauhissa ku letku poksahtaa.. saas kattoo millo sylinterit oksentaa. ttu! aijoo, jotkut hiluxin/taron letkut vissii sopivat eteen 12cm kavennetus akselis, tai huomen sen varmaan näkee. :I Quote Link to comment
Racing Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 ny o arvalla nakattu takalatta kii, oletan että riittävän tonttiin tulee :Dja sitten itQvinQ: älkää hitossa ostako brassijarruletkuja! näytti takana olevan ihan kostee koko letku, kelpais survoo poljin pohjaan isossa vauhissa ku letku poksahtaa.. saas kattoo millo sylinterit oksentaa. ttu! aijoo, jotkut hiluxin/taron letkut vissii sopivat eteen 12cm kavennetus akselis, tai huomen sen varmaan näkee. :I Mulla tuli "kumimainen" jarrupoljin brassiletkuilla... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 joo, ihan hengellä leikkimistä noi halpisosat ainaki jarruis Quote Link to comment
nalleolut Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 mitähä motonet myy... samanlainen ilmiö ottaa pikku hilja ja sit lukkoon. Quote Link to comment
Guest Markus Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 siis hiluxin etuletkut? miullekki ois varmaan sopivat vaikka otan vaan 10cm poies ;) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 emt, lapus lukee vaan toyota hilux/vw t Quote Link to comment
Sakke Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 Pittää ostaa itellekki tollaset hiluxin letkut.Mää tein erillä lailla ton kavennuksen.. iskaritornit o, sisälokarit vaan muuttu "hieman".. Quote Link to comment
Guest joni Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 älkää hitossa ostako brassijarruletkuja! näytti takana olevan ihan kostee koko letku, kelpais survoo poljin pohjaan isossa vauhissa ku letku poksahtaa oliko nuo jonkun tietyn valmistajan ja mist ostit?? ihan vaan että osais välttää.... aijoo, jotkut hiluxin/taron letkut vissii sopivat eteen 12cm kavennetus akselis, tai huomen sen varmaan näkee. :I mielenkiintoista... kai noissa hiluxeissakin on vuosimallieroja.. onks tarkempaa speksiä?? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 en oo kerenny hakee niitä letkuja viel. mut paikallinen ad jeesas sen verran ku menin sinne et tarttis nii ja nii pitkät ja sillä kiertellä ni kateltiin koivusen kataloogista sopivaa, oli siel muistaakseni muitaki vaihtoehtoja mm mondeo mut siinä oli ne metallipäät jotenki runsaahkot mikä ei ollu toivottavaa. toinen varaosapulju totes et eivät he voi myydä kuin merkki/mallikohtaisia osia, ei esim iskareita lyhkäsempiä.. brasilia ja auton osat, eipä juur kiinnosta kuka teki ja missä ku o kaikki kumituotteet mitä oon kuullu menny mujuks oli ne sit luukun tiivisteitä tai letkuja.. jarruosathan saa vaikka lähimmästä varaosapuljusta jossei ihan alkupään vuosimallia volsu ole ja ne on sentään kestäny ilman halkeilua tulee tässä mieleen eräs jenkkistoori kun siellä meinas ruveta jarrupalat poksahtelee autoista. salaiset akentitki ihan selvitti asiaa missä sylttytehdas on, ja lopulta se löyty intiasta jonkun keittiöstä missä se keitteli sanomalehti mitäliepikimössö soppaa ja valo jarrupaloja jotka meni jenkeis myytiin :D Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 mielenkiintoista... kai noissa hiluxeissakin on vuosimallieroja.. onks tarkempaa speksiä?? Hiluxissa (eli VW Tarossa) pitäs oleman samat jarruletkut vuodesta `88 vuoteen `04, jos siis oli kyse etujarruletkuista.. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 niin tämäpä se tässä on soppeli, ei oo enää mutkalla maassa. en mä sitä viel asentanu mut näkihän sen silmälläki jo. kierreosa on joku 15mm pitkä ja kysäsinki että mahtaakohan tuon huoletta lyhentää tuon droppiolan takia, jos ongelmia tulee, ni kyl siel sanottii et anna palaa. nii ja etelä amerikan pimeistä viidakoista ja tuntemattomilta saarilta tuli jonku kaverin pää onnea tuomaan +_+ Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 kuulemma styling on päivän juttu, piti itekki testata: kuinka säästät auto rakentamisessa, TEE-SE-ITSE! :D kaiffa väänti vilkun lasit ja polttimosta sai oranssin maalaamalla, toiseen löytyki ihan oranssi hyllystä mut siitäki piti smirklata toinen nystyrä pois että meni koloseen :D http://www.kahvipannu.fi/~raggare/antenna.jpg nyt kuuluu ratioki, taino kuulu se ennenki vaikka oli antenni siellä etutilassa suojan takana.. ja viimisenä, jo edellisen kuplan mukana tullu varalista joka on odottanu paikalleen laittoo pari vuotta, ompahan seki nyt 'kiinni' http://www.kahvipannu.fi/~raggare/lista.jpg Quote Link to comment
-MITO- Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Onk tua joku Swedish Antenna ko tol puolella? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 näyttääks tää et ois joku mr auto, antenniki väärä malline :D mut ihan vaan siks ku oli helpompi tirauttaa tohon reikiä.. Quote Link to comment
-tipi- Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Onks antennin puolikin tarkkaan määritetty hoodride raamatussa? Quote Link to comment
-MITO- Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Millos o "vesillelasku" eli UN lipuu tallista ulos kadulle pohja kipinöide? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 varmaan tänä kesänä Quote Link to comment
Guest Angelbunny Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Niin ne toiset.. =D Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 tänään saatu letkut vaihettua.. edessä kiinnitysklipsut ei jotenki enää toiminu, korvattu rautalangalla, tokkopa ne nyt niin kovin sieltä heiluu muutenkaan. cb olissa se jarrukilven mentävä pykälä on hiukkasen iso, eli joutu kivellä pyyhkäsee jarrukilven reikää isommaks että meni vähemmällä kivulla kiinni, toinenhan jo sovitettu toki pulteilla kireeks eli ei irronnu vaikka vasaral vähän paukkas, oli kiva irrottaa sen puoleinen letku kun tilaa tosiaan oli huomen jos saa aikaan ni toinen latta kiinni, kun sekin oli jumittunu booreilleen ni piti ottaa sit jousineen ulos koko paketti ja polttaa ja piestä irti. jarruputket vaatii takana vähän uutta mutkittelua kun nyt jäävät vähän liian korkeelle, eli ottavat koriin kiinni ku perä pohjassa. ja laikata pitää viel takana lisää tilaa joustolle. iskareista ei oo vieläkään hajua. jotkut savella peitetyt ja katastuksen läpässeet siellä on kiinni, alapultit jumissa tottakai. ööps, about tälle näyttää 165 nakki kiinni takana [kuva] Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 harrastelia vei renkaat liikkeeseen ja vaihatti ah niin ihanan 165r15 joka kulmasta paremmaks, ite asias korjaus edellisiin 145 puheisiin, olivat 155 ja edessä siis ne 125. sisältä löyty kahesta vanhasta renkaasta viel oemia nokialaista sisäkumia, hyvin venyy ja paukkuu, myös noilta toisilta parilta löyty jotkut uudemmat mutta ne oli vähän napakammat mallit.. on ne ankeen näköset :) helphos ei sit näytä enää tykkäävän, taikka se nappi 2.5 atü paineista vaan rupes roiskii vettä salaa sillä aikaa ku oli poissa, kai se UN itki onnesta ku sai uudet hienot kengät ja uljaamman ulkonäön.. tallissa hallitseva kaaos näyttää olevan jo autossaki kabiini.jpg Quote Link to comment
joksa Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 nokialaista sisäkumia, hyvin venyy ja paukkuu Varo uusiokäytössä, ettei satu ventiilin paikka kohdalle... Quote Link to comment
-tipi- Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Miks ei samantien eteen 90/60(vai mitä ne varapyörät oli) ja taakse 145/65??? Noh onhan se hyvä jossain sitä joustoa olla, kun jousissa ei sitä ole... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 ku sattu kohalle halpat 125 :) muuten oisinki varmaan käyny kyselee rengaskaupoista varapyöriä. prätkän kumit taas taitaa olla out of budget :I Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 http://www.kahvipannu.fi/~raggare/090606/ projekti tänään laikkaalaikkaa kaipaa.. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Näin sitä pitää... Quote Link to comment
-MITO- Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Täysi hyväksyntä niiko merkkiosasten keräilijät sanoo :D Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 ois pitäny ottaa se sinkkuvinyyli(7") sittenki mitaks, nykyajan cdt(12cm +4.5") niin kovin pieniä että haluttu lopputulos ei ihan tullu saavutettuu, mutta.. jatketaan sit taas joskus eli ens keväänä kun ei autoo saada myytyy :D Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 joo ihan paska auto, ei edes tankki mahu kiinni, joutunee puusepäks rupeemaan ja laittaa korokepalat alle, tai leka.. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 http://www.kahvipannu.fi/~raggare/UN881262006/ kerkee välil nettiinki ja fotografee, on se hassu peli :) kraaaahklonklonkritiritipoks on äänimaailma nykyään, ttu täs mitään pioneerii enää tartte :D kumiki haisoo kivasti ku ei pyörät taho mahtuu mokomien lampunkoppien kanssa, otattaa laikan kätöseen ku jaksaa, sairaan hiano keli kruisaa kovaa ja matalalla :] over and out, tää prokkis rupee lähenee loppuaan Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Sopivan matala :) Taitaa akselista uupua pultti? Quote Link to comment
Pepe Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 kerkee välil nettiinki :D Tuosta sinun pellekiesistä tuli paremman näköinen kuin oletin, peukkua! Maassa on. Suomen ensimmäinen laatuaan kenties? PS. Edelleen olen sitä mieltä että tapat tuolla itsesi :) Quote Link to comment
Guest Ooppiumi Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Tuolla korkeudella alkaa jo ilmanpaineetkin ratkaisemaan. Ei passaa renkaan vajeta liian tyhjäksi, tai... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Taitaa akselista uupua pultti? jaa tais jäähä sillo joskus talvella käteen katkinaisena kys pultti :D emmä edes tiedä mitkä paineet kumeis o, näyttää pulleille eiks se oo hyvä.. nyt tarttee enää ne lampunkopat modifikoida jaja vakioänäri ois kiva tietty.. mitähän muuta, no ohjaus vetää vähän oikeelle, ei tos oo mikaan pyörä säädetty ns oikein, takana niitä viivotuksia on laitettuu samalailla kummalki puolelle(laitisen latat rokkaa siinäkin) ja edessä kateltu silmällä et suoras. pakkohan ne on joskus laittaa kuntoo vähän paremmin ku kerkiää, eli syksyllä ostetaan uudet kumit hähä :D whatta piece of shit, kuka haluu ostaa, hinta lähtee tänään 3ke ;) Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Kuis vaikutti toi akselin kavennus ajoon? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Mites leimalla käynti? Nouseeko kuin korkeelle kun nostaa, vai joutuuko kumeja vaihtamaan? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.