Guest mäksä Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 rupesin täs töis miettimään et saiskos persettä pari senttiä alemmas jos tinais siihen jousiplarin ja sen topparin väliin plootun palat?! ja onkos se toppari jotai valupaskaa vai ehtaa rautaa??? Quote
Guest Mika Raussi Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Kyllä se ihan hyvin tuntus olevan hitsattavissa, mutta mikäs järki sitä ulosjouston rajottamisella on laskea? Quote
Guest mäksä Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 no ajattelin et niin olis helpoi ettei tarvis niitä plaria ruveta repimään irti..oon lueskellu kaikkia kummitus juttuja siitä hommasta :) Quote
Guest Mika Raussi Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 No onks se sit hyvä kun nermaalitilanteessa latat on stopparia vasten ja perä kova? Ajossa jyskää koko ajan näihin stoppareihin. Quote
Guest mäksä Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 saiskohan volsun perää kinnattua ketjuilla alas..sillon ei ainakaa kolaja...ei ainakaa jokkis fiiu siältä kolistele. Quote
Guest Mika Raussi Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Miks ei voi madaltaa ihan normaalisti? Quote
Guest mäksä Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 liian kova homma tälläselle sunnuntai volkkaristille! jokkis autojen ruuvaaminen on paljo helpompaa ku saa vaan käyttää miggiä je lekaa :) Quote
Hebster52 Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Miks et samalla hitsaa noi jousilatat matalempaan asentoon...? Tai kaksi sementtisäkkiä takapenkin taakse?? Quote
Guest Mika Raussi Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Sitä miekii tässä just aattelin, että ei muutakun kuormaliinoilla perää alas, hitsillä jousilatta runkoon kiinni ja kuormaliina irti. Pärjää migillä ja tulee paska. Quote
Racing Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Onnistuu ihan samalla lailla kun jokkisautoonkin,otat kaksi paria jousilattoja ja katkaiset molemmat parit haluamastasi kohtasta ja laitat ne jonkin verran päällekkän ennen saumaa ja hitsaat molemmin puolin 100% saumalla kiinni haluamaasi asentoon. Perä tippuu eikä jousitus löysty. Not for Highway use. Eikä varmasti laillinen kuten ei monet muutkaa asiat sen enempää. Quote
Guest Raggare Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 haha, kummassa on sit enemmän vaivaa, tehä "oikein" vai roskapönttö tyylii Quote
Tomppa Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Ikivanha "Pukebag" kikka = Flop-stopit Tuotenumero: 6565 http://www.bowwow.ca/cfm/index.cfm?It=9 ... 11&AD=Dlf1 En suosittele kenellekään, mutta noilla homma hoituu äkäseen. Quote
-tipi- Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 mäksä said: no ajattelin et niin olis helpoi ettei tarvis niitä plaria ruveta repimään irti..oon lueskellu kaikkia kummitus juttuja siitä hommasta :) Ei siinä mitään ihmeellistä ole, seuraat vaan Doodahin madallusohjeita: http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/2263-perän-korottaminen/ Quote
mikan Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Mikä tässä hommassa oli tavoitteena? Paskat ajo-ominaisuudet? Onko kupla muuten niin hieno, että perän tiputtaminen keinolla millä hyvänsä kruunaa kauneuden? t. Mika Quote
Tuomo Lehmikangas Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 http://www.bowwow.ca/cfm/index.cfm?It=9 ... 11&AD=Dlf1 Mikäs se tuolla samalla sivulla on tuo tuotenumero 6596? REAR TORSION BAR ADJUSTERThis “Quick Adjuster” is designed to allow a chassis to be tuned quickly and more accurately than the old torsion bar adjustment method. Most chassis builders can install this into your new or existing chassis. Instructions included. New design allows for replacement of the “Fingers”. 6596 Rear Torsion Bar Adjuster 6596-11 Torsion Bar Adjuster, For Fabricated Housing 6596-12 Weld-in Splined Center for Torsion Housing Quote
veku Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 eiköhän toi oo vastaavan lainen kun mitä noi etuakselin säätö pulikat on mutta vaan taakse Quote
Tuomo Lehmikangas Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 No onkos tuo hyvä? Jotenkin outoa että melkein kaikilla on säätöpalat edessä, mutta takana aika harvoilla, silloinkin yleensä säädettävät latat. Joutuu vissiin aika paljon kovemmalle rasitukselle kuin etuakselissa. Mutta kai sen ammattimies hitsais. Kai tuo on vähän epäkäytännöllisessä paikassa sitten kun tarvii säätää. Ei sinne yltäis säätämään takapenkin takaa. Quote
Guest Mika Raussi Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Taitaa olla enemminkin sitä, ettei tuota kukaan oo vissiin suomessa kaupannu. Ja toisekseen jos ei ihan päreiks pura autoa, niin onhan se vähän hankala sinne hitsailla. Säädettävät jousilatat kun menee paikalleen vaikka koppa ois päällä. Ja toisekseen köyhiä kun ollaan, niin mieluumminhan sitä ilmaseks puottaa perää. Quote
Guest fastghia Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Taitaa olla suunnattu kilpa-autoihin, joissa tarve alustan tuunaaminen on tarkempaa ja useammin tarpeen. Quote
Tuomo Lehmikangas Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Itsellä kun on nyt pohjalevy ihan tyhjillään, samalla tehdään swing-to-irs muutos niin tuli vaan äkkiseltään mieleen että mikä se tuommonen on. Joo, ehkä sitä tyytyy siihen perinteiseen säätöön. Tai onko säädettävistä latoista porukalla kokemuksia? Nekin kun on nykyään siedettävissä hinnoissa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.