Jump to content

madallus patentti??


Guest mäksä

Recommended Posts

Guest mäksä
Posted

rupesin täs töis miettimään et saiskos persettä pari senttiä alemmas jos tinais siihen jousiplarin ja sen topparin väliin plootun palat?! ja onkos se toppari jotai valupaskaa vai ehtaa rautaa???

Guest Mika Raussi
Posted

Kyllä se ihan hyvin tuntus olevan hitsattavissa, mutta mikäs järki sitä ulosjouston rajottamisella on laskea?

Guest mäksä
Posted

no ajattelin et niin olis helpoi ettei tarvis niitä plaria ruveta repimään irti..oon lueskellu kaikkia kummitus juttuja siitä hommasta :)

Guest Mika Raussi
Posted

No onks se sit hyvä kun nermaalitilanteessa latat on stopparia vasten ja perä kova? Ajossa jyskää koko ajan näihin stoppareihin.

Guest mäksä
Posted

saiskohan volsun perää kinnattua ketjuilla alas..sillon ei ainakaa kolaja...ei ainakaa jokkis fiiu siältä kolistele.

Guest mäksä
Posted

liian kova homma tälläselle sunnuntai volkkaristille!

jokkis autojen ruuvaaminen on paljo helpompaa ku saa vaan käyttää miggiä je lekaa :)

Guest Mika Raussi
Posted

Sitä miekii tässä just aattelin, että ei muutakun kuormaliinoilla perää alas, hitsillä jousilatta runkoon kiinni ja kuormaliina irti. Pärjää migillä ja tulee paska.

Posted

Onnistuu ihan samalla lailla kun jokkisautoonkin,otat kaksi paria jousilattoja ja katkaiset molemmat parit haluamastasi kohtasta ja laitat ne jonkin verran päällekkän ennen saumaa ja hitsaat molemmin puolin 100% saumalla kiinni haluamaasi asentoon. Perä tippuu eikä jousitus löysty.

 

Not for Highway use. Eikä varmasti laillinen kuten ei monet muutkaa asiat sen enempää.

Guest Raggare
Posted

haha, kummassa on sit enemmän vaivaa, tehä "oikein" vai roskapönttö tyylii

Posted

Mikä tässä hommassa oli tavoitteena? Paskat ajo-ominaisuudet? Onko kupla muuten niin hieno, että perän tiputtaminen keinolla millä hyvänsä kruunaa kauneuden?

 

t. Mika

Posted

 

Mikäs se tuolla samalla sivulla on tuo tuotenumero 6596?

 

REAR TORSION BAR ADJUSTER

This “Quick Adjuster” is designed to allow a chassis to be tuned

quickly and more accurately than the old torsion bar adjustment

method. Most chassis builders can install this into your new or

existing chassis. Instructions included. New design allows for

replacement of the “Fingers”.

6596 Rear Torsion Bar Adjuster

6596-11 Torsion Bar Adjuster, For Fabricated Housing

6596-12 Weld-in Splined Center for Torsion Housing

Posted

No onkos tuo hyvä? Jotenkin outoa että melkein kaikilla on säätöpalat edessä, mutta takana aika harvoilla, silloinkin yleensä säädettävät latat. Joutuu vissiin aika paljon kovemmalle rasitukselle kuin etuakselissa. Mutta kai sen ammattimies hitsais.

 

Kai tuo on vähän epäkäytännöllisessä paikassa sitten kun tarvii säätää. Ei sinne yltäis säätämään takapenkin takaa.

Guest Mika Raussi
Posted

Taitaa olla enemminkin sitä, ettei tuota kukaan oo vissiin suomessa kaupannu. Ja toisekseen jos ei ihan päreiks pura autoa, niin onhan se vähän hankala sinne hitsailla. Säädettävät jousilatat kun menee paikalleen vaikka koppa ois päällä.

 

Ja toisekseen köyhiä kun ollaan, niin mieluumminhan sitä ilmaseks puottaa perää.

Guest fastghia
Posted

Taitaa olla suunnattu kilpa-autoihin, joissa tarve alustan tuunaaminen on tarkempaa ja useammin tarpeen.

Posted

Itsellä kun on nyt pohjalevy ihan tyhjillään, samalla tehdään swing-to-irs muutos niin tuli vaan äkkiseltään mieleen että mikä se tuommonen on.

 

Joo, ehkä sitä tyytyy siihen perinteiseen säätöön.

 

Tai onko säädettävistä latoista porukalla kokemuksia? Nekin kun on nykyään siedettävissä hinnoissa.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...