metake Posted August 24, 2015 Posted August 24, 2015 IRS pohjalevyä purkaessani osui silmiin runkoaisojen litistetyt päällipuolet, joita svingi peräisen pohjalevyssä ei ole. Pitääkö nuo runkoaisat litistää kuvan mukaisiksi jotta IRS:n vetarit mahtuu pyörimään vai mitenkä? Quote
Sakke Posted August 24, 2015 Posted August 24, 2015 Yhden konversion kokemuksella vastaan että pitää. Quote
mikko k Posted August 24, 2015 Posted August 24, 2015 Tai nostaa lootaa. Ja sit autoa tonttia kohti? Quote
-Alex- Posted August 24, 2015 Posted August 24, 2015 Onkos sama 091 laatikon kanssa? No, eiköhän se selviä kohta kun rullaan pohjalevyn alta pois. Quote
metake Posted August 24, 2015 Author Posted August 24, 2015 Tänks. Hiukan lisäjumppaa siis tiedossa. Samalla noita kuvia katsellessani huomasin, että tuo IRS:n runkoaisa on alapuolelta korkeampi, eli tuota kuoppaa on kompensoitu toiselta puolelta. Ei varmaan pieni vahvistus alapuolelle haittaisi lainkaan.. Quote
Tanhis Posted August 25, 2015 Posted August 25, 2015 Esim kapealla lattaraudalla saisi kivasti jäykkyyttä lisää jos pystyyn hitsaisi tuonne runkoaisan alle. Quote
VW-63 Posted August 25, 2015 Posted August 25, 2015 Minä vaihdoin myös aisat IRS:sistä. Homma meni kutakuinkin näin: - IRS tukivarren kannakkeet irti vääntösauvojen putkesta - IRS aisat poikki (ei tukivarren kannaketta) tukivarren kannakkeen takaa. - Sving-aisat poikki samalta kohdalta (aisat on hieman eri korkuiset myös paksusta päästä) - 2mm pellistä tukiholkki aisan sisään saumakohdalle - Ja jigissä hitsaten kiinni. Näin jää se tukivarren kannakkeiden kolojen tekeminen ja aisojen vahventaminen pois. Ja koko homma onnistuu tarvittaessa kori paikoillaan, kun ensin hieman miettii mitä tekee ja mihinkä kohtiin tekee saumat, että mahtuu vielä hitsaamaan ne. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.