Jump to content

tupakkaikkunan korjaus


Recommended Posts

eli kuskinpuolen pikkuikkunasta ollut jo kauan lukitus salpa poies,nyt haluttais saada se kuntoon! kysymys saako pelkän salvan vaihdettua erikseen vai poraanko pop-niitin pois ja vaihdan koko ikkunan? jos joudun poraus hommiin poraanko alakautta läpi vai miten tuo on fiksuin vaihtaa? ehjä ikkuna on kyllä tallin pöydällä! entä millainen poppari tuohon kuuluu laittaa että kestää kasassa!

Link to comment

Elän ja hengitän. Eihän mua Olarista saa pois pysymään kuin korkeintaan tulokseton museotarkastajakoulutus...

 

Ohi...? Kohta kolme vuottahan mä olen loppuvarastoa hiljalleen pois kaupitellut ja pikkuhiljaa pitänyt omaa harrastustani vireillä. Sinua ei ole näkynyt!

Link to comment
Guest Mika Raussi

Mie oon tullu siihen lopputulokseen, että kannattaa unohtaa samalla se ikkuna pois säpistä kun unohtaa avaimet sisälle.

 

Vara-avainkin tietty vois olla hyvä tehä kun koko vehkeeseen ei löydy kun tasan se yks avain.

Link to comment
  • 3 years later...
Guest Poppius
Kehys käteen, lasi irti, poraa niitit pois, uudet osat tilalle, niittaus, kasaus.

Miten toi lasi on kiinni siinä kehyksessä? Jumissa niin pirusti siinä tiivisteessä?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...