Jump to content

BUG IN FINN 2006


Recommended Posts

  • 2 months later...
Guest Raggare

kun kerta volkkaripalstalaisiakin on niin paljon kys tapahtumassa, olemme päättäneet, että volkkaripalsta.com tulee jakamaan palkinnon himoksella!

Link to comment
Guest zemial

Olen ollut osallisena palkintokomiteaan ja voin sisäpiiristä kertoa sen verran, että tästä palkinnosta on tulossa taatusti yksi tapahtuman tavoitelluimmista ja halutuimmista pysteistä, eikä tätä jaeta millään heppoisilla perusteilla.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Avioelämä haittaa harrastustoimintaa.

 

Pitänee otaa ero että pääsee huomenna lähtemään Himokselle, prkl. No, vielä yhdet neuvottelut tänään illalla asiasta ;)

 

Onko huomenna lähdössä Savonlinnasta väkeä Jämsän suuntaan?

 

Huomenna aamusta lähtee yksi -64 pukla, kuski sormuksen kera tai ilman.

Link to comment

Tilanne ei ole ehkä yhtä vakava kuin antaa ymmärtää, pieni hellasärö ja pakomatka tekee jopa hyvää parisuhteelle. Ja emäntä ei pysty tilata lukoille uutta sarjoitusta, kun avainkortti on minulla ;)

 

Ja syyttäköön itseään, kun hänen vinkistään minä kuplan löysin alunperinkin (vaimon parturin entinen kulkine) :)

Link to comment
Guest Raggare

teRRve, pysti kuulemma joo oli menny johonki osotteeseen ja voittaja näytti onnelliselle :)

 

jotkut onnettomat ei ollu himoksella, pitänee kahtoo onko kamerassa yhtään tätä pintapuolta ja muuta karkkia, vai pelkkää materiaalia mitä paikalla oikeasti tapahtui ;D

 

joo, aika 'tärähtäneitä' noi kuvat näköjään :D

Link to comment

Täällä joku pokkariräpsy arpakoneen teosta kuten myös starttausvideopätkä, hienoa pokkarilaatua...

Täällä muutama pokkariräpsy kanssa, enemmän ihmisistä kuin kalustosta.

Järkkärissä sitten lisää kuvia, kun ehtii purkamaan kortin koneelle...

Link to comment
Guest Raggare

muistaakseni palkinnossa lukee:

Vuoden Ähtäri 2006

Pahiten pilattu peli Himoksella

 

voittaja onneksi otti asian sen vaativalla tahdikkuudella eikä innostunut yliriehakkaaseen juhlintaan, olihan kyseessä kuitenkin haluttu ja arvostettu pysti ;D

Link to comment
Guest ritariässä

niinpä, nimenomaan julkisesti oliskin pitänyt jakaa, mut eikö palkinnon luovuttajilla muna kestänyt jakaa sitä muiden palkintojen jaon aikana? palkinnon saaneen kanssa on ko pystille naurettu jo monet kerrat ja palkinnon saanut suhtautuu palkintoon varsin suurella huumorilla. varmaan jussi myöhemmin kirjoittelee aiheesta lisää?!

 

niin ja tost palkinnon saaneesta avosta, ähtäri tai ei, nostan hattua omistajalle kun on noinkin erilaisen avon rahaa ja aikaa säästämättä tehnyt ja ihan mukava matkustusväline myöskin. jo pelkissä vanteissa on enemmän rahaa kuin monilla kokonaisessa ähtärissä . repikää siitä!

 

hassua, tää avo voitti kolmennen kerran peräkkäin erään palkinnon...

Link to comment
mut eikö palkinnon luovuttajilla muna kestänyt jakaa sitä muiden palkintojen jaon aikana?

 

Minkä ihmeen "muiden palkintojen jaon aikana"? Ymmärtääkseni Volkkaripalsta jakoi vain yhden palkinnon, vai onko joku jakanut palstan nimissä toisenkin? Laitatko kuvan siitäkin, kiitos, niin saadaan sekin esille.

 

Tule sinäkin ensi vuonna sillä juuri hankkimallasi polkuautolla (jos siis olet jo ehtinyt noutaa sen) niin annetaan sille palkinto :-)

Link to comment
Guest Mikko

Moi vaan kaikille, kovin on ollut ahkeraa kirjoittelua tuosta palstan palkinnosta... Kovasti vaan kiitos kaikille vaivaa nähneille ja palkinto on siirretty palkintokaappiin muiden palkintojen viereen. Tänään tuli taas yksi palkinto lisää tuolta Forssan Pick-Nicikistä luokka oli vaan turhan vaativa eli Rod & Custom luokka!!! Suomessa on sen verran paljon jo todella tasokkaita Rodeja sekä mitä villimpiä Customeja, joten sen vuoksi jouduin tänään tyytymään II sijaan.

 

Tosin olisi kiva jos jollain muullakin VW harrastajalla olisi taitoa / halua tehdä tänne Suomeen niitä hienoja VW laitteita ettei kaikkien tarvisi "kärsiä" tämän yhden ähtärin menestyksestä vuodesta toiseen...

 

Tuli vaan mieleen jostain syystä esim. tuo tontitus sielläkin vaan tuntuu sama auto pärjäävän vuodesta toiseen, jos minä sekoaisin niin että rupeisin autoani kilpailumielessä pudottaan niin miksi en sitten laskisi niin paljon että voittaisin tuon kilpailun???

 

Tosiaan kaikkihan ei voi voittaa vain parhaat, niinhän se menee eli kiitos vielä kerran kaikille vaivaa nähneille.

Link to comment

Jep, demokratia ei toimi, mutta voihan jokainen toimia mielessään despoottina. Itsekin tykkäsin Jussin autoista ovaalista avoa enemmän, kuten yhistyksen raatikin. Pääasia että huumorintaju oli kohdallaan ja ihmisillä hauskaa! Tämän vuoden tontituskunkku huvitti myös Jussia:

http://dwl.fi/tipi/muut/asia_on_BIFvi.wmv

 

Hataran muistini perusteella Matalin VW on ollut:

2006 Mummunpunainen Jyväskylästä

2005 Flippikeulainen vihreä "Lemon"

2004 Laikka-avo Kuopiosta

2003 Barni Espoosta

 

Juha, sininen Notsi oli LH10 tai 12 mökin kupeessa ainakin lauantai iltapäivästä sunnuntaihin puolille päivin.

Link to comment
Guest Raggare

khih :)

jussi sit ku käyt kallokutistajalta hakee täyden hyväksynnän hulluudelle ni mun profiilista löytyy yhteystiedot, niiden avulla vois löytyy sulle aihio semmoseen mataluuskisaan.

missä niitä muuten järkätään, tartteeko lisenssii, säännöt, jaetaanko siitä jotain suomen mestaruus mitallei?

 

(eräs punainen auto ei oo rakennettu kilpailua/showta varten, ja jo ennen mittausta tiesin että ei tartte odottaa innoissaan voittoa vaikka auto ehkä 'matalin' onkin, on noita iskarintolppa kuvia tullu nähtyy ja kylläpä vaan raapii matalalla. siitäkin oon kuullu et miksen säätäny matalemmaks, olen kai huono kisaamaan.. mut bros karttusia piti silti laittaa maahan ryömii ;D [btw olikse lemoni ajokorkeudessaan ku se mitattiin, ku minusta ne iskaritolpat oli kauheen hyväs kunnossa])

Link to comment
Guest Mikko

No niin Himoksella oltiin kaikki kavereita mutta sitten kun täällä kirjoitellaan vedetään herneet nenään...

 

Itse olen ottanut kaiken tähän asti ihan huumorilla vastaa ja otan kyllä edelleenkin. Kivaa olisi jos muutkin pikkuisen löysäis sekä naureskelis koko aiheelle???

 

Olisi vaan kiva jos toiselle kuittailee niin kestäisi sitten itsekkin pienen kuitin myös takaisinpäin.

 

Mataluuskisa todella hauska nimi mitä sitten pitääkään sisällään itse en tiedä koska olen todennut vain tuosta tontitus kunkku paidan jaosta... Kyllä se edelleen meni tuolle flippi lemonille aivan kuten viimevuonnakin.

 

ps. Mun kuplaa yritetään aivan joka päivä ostaa pois mutta sitä ei myydä, kumma juttu kun se niin kamalakin kerran on... Toisia taas aivan tyrkytetään että joku ostais mut ei vaan tunnu kenellekkään kelpaavan?????? (tää oli sit kans sitä huumoripuolta!!!)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...