JM Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Mikhin asentoon pitää takajousitus asentaa jotta ollaan vakiokorkeudella? Oisko jotain mittaa jostain johonkin tai jotain? Quote Link to comment
sleepercooler Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Jo en ihan väärin muista,niintakalatat on jotai 20 astetta alaspäin...voi muisti pettää Quote Link to comment
JM Posted April 11, 2017 Author Share Posted April 11, 2017 Auto pukkienpäällä ei astemitta oikeen auta... Quote Link to comment
sleepercooler Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Täytyy purkaa, milläs muuten saat säädettyy, vai onko irssi perse... Quote Link to comment
JM Posted April 11, 2017 Author Share Posted April 11, 2017 Siis tää on osina perä purettuna, oli jousi poikki. Ei huomattu kattoa ehjänpuolen asentoa ennen purkua. Auto 72 sving tasausjousella. Quote Link to comment
x-pj Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Auto vaakatasossa ja lattaa nostaa kädellä takapäästä sen minkä se kevyesti liikkuu. Pitäs asettua 20-21 asteen kulmaan vaakatasoon verrattuna. Jos keula alhaalla ja perä ylhällä, kulmaa pitää kasvattaa sen verran mitä pohjalevy poikkeaa vaakatasosta. 1 Quote Link to comment
Anpu Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Jos ei astemittaa niin kaksi napsua laskettu latta menee paikoilleen ilman tunkkia, takaperoisesti joutuu sitten äheltää tunkin/taljan+vänkarin kanssa paikoilleen. X-pj:n kuva antaa hyvän referenssin. Quote Link to comment
-tipi- Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Onko tosiaan Pystärin asentokulma tuplat vanhempiin verrattuna. 1 Quote Link to comment
NO H2O Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Kyllä se paikansa pitää että noissa on vuosimallikohtaisia eroja... Oikein kunnon sekameteli sopasta ei saa selvää kuin kokeilemalla ;-) Eikä tuota oikein muuten saa kohdalleen kuin noilla korjausopuksen ohjeilla... Quote Link to comment
metake Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Onko tosiaan Pystärin asentokulma tuplat vanhempiin verrattuna. Kyllä, tasausjousella 20 astetta +/- 50' Quote Link to comment
sleepercooler Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Ja jos laitat noi latat normi asentoon, merkaa paikka, niin on helpompi sit säätää joa haluu madaltaa...joskus, näin itse tein. Quote Link to comment
Racing Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 (edited) Eli ilmeisesti näissä asennuskulma menee jousen paksuuden mukaan. Uudemmissa ohuempia sauvoja ja esijännitystä enemmän. Mulla on -58 paksut jouset+ muokatut latat ja Irs tukivarret. Asennuksen perussäätö siis latta 12 asteen kulmaan?? Edited August 18, 2017 by Racing Quote Link to comment
metake Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Mulla on -58 paksut jouset+ muokatut latat ja Irs tukivarret. Asennuksen perussäätö siis latta 12 asteen kulmaan?? Jep, ja -60 vuosimallista alkaen 22 mm:n sauvoilla sitten 17° 30' Quote Link to comment
Racing Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Mitä tuo toinen luku tarkoittaa astemäärän jälkeen? Quote Link to comment
x-pj Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Mitä tuo toinen luku tarkoittaa astemäärän jälkeen? Minuuttia. 30 minuuttia on 0,5 astetta. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.