JM Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Mikhin asentoon pitää takajousitus asentaa jotta ollaan vakiokorkeudella? Oisko jotain mittaa jostain johonkin tai jotain? Quote
sleepercooler Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Jo en ihan väärin muista,niintakalatat on jotai 20 astetta alaspäin...voi muisti pettää Quote
JM Posted April 11, 2017 Author Posted April 11, 2017 Auto pukkienpäällä ei astemitta oikeen auta... Quote
sleepercooler Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Täytyy purkaa, milläs muuten saat säädettyy, vai onko irssi perse... Quote
JM Posted April 11, 2017 Author Posted April 11, 2017 Siis tää on osina perä purettuna, oli jousi poikki. Ei huomattu kattoa ehjänpuolen asentoa ennen purkua. Auto 72 sving tasausjousella. Quote
x-pj Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Auto vaakatasossa ja lattaa nostaa kädellä takapäästä sen minkä se kevyesti liikkuu. Pitäs asettua 20-21 asteen kulmaan vaakatasoon verrattuna. Jos keula alhaalla ja perä ylhällä, kulmaa pitää kasvattaa sen verran mitä pohjalevy poikkeaa vaakatasosta. 1 Quote
Anpu Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Jos ei astemittaa niin kaksi napsua laskettu latta menee paikoilleen ilman tunkkia, takaperoisesti joutuu sitten äheltää tunkin/taljan+vänkarin kanssa paikoilleen. X-pj:n kuva antaa hyvän referenssin. Quote
-tipi- Posted April 12, 2017 Posted April 12, 2017 Onko tosiaan Pystärin asentokulma tuplat vanhempiin verrattuna. 1 Quote
NO H2O Posted April 12, 2017 Posted April 12, 2017 Kyllä se paikansa pitää että noissa on vuosimallikohtaisia eroja... Oikein kunnon sekameteli sopasta ei saa selvää kuin kokeilemalla ;-) Eikä tuota oikein muuten saa kohdalleen kuin noilla korjausopuksen ohjeilla... Quote
metake Posted April 12, 2017 Posted April 12, 2017 Onko tosiaan Pystärin asentokulma tuplat vanhempiin verrattuna. Kyllä, tasausjousella 20 astetta +/- 50' Quote
sleepercooler Posted April 13, 2017 Posted April 13, 2017 Ja jos laitat noi latat normi asentoon, merkaa paikka, niin on helpompi sit säätää joa haluu madaltaa...joskus, näin itse tein. Quote
Racing Posted August 18, 2017 Posted August 18, 2017 (edited) Eli ilmeisesti näissä asennuskulma menee jousen paksuuden mukaan. Uudemmissa ohuempia sauvoja ja esijännitystä enemmän. Mulla on -58 paksut jouset+ muokatut latat ja Irs tukivarret. Asennuksen perussäätö siis latta 12 asteen kulmaan?? Edited August 18, 2017 by Racing Quote
metake Posted August 19, 2017 Posted August 19, 2017 Mulla on -58 paksut jouset+ muokatut latat ja Irs tukivarret. Asennuksen perussäätö siis latta 12 asteen kulmaan?? Jep, ja -60 vuosimallista alkaen 22 mm:n sauvoilla sitten 17° 30' Quote
Racing Posted August 19, 2017 Posted August 19, 2017 Mitä tuo toinen luku tarkoittaa astemäärän jälkeen? Quote
x-pj Posted August 19, 2017 Posted August 19, 2017 Mitä tuo toinen luku tarkoittaa astemäärän jälkeen? Minuuttia. 30 minuuttia on 0,5 astetta. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.