Etelän Hetelmä Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 Bad Camberg on saanut ohjelmansa valmiiksi: https://www.lottermann-veteranen-treffen.org/english/vw-meeting-2019/ Quote Link to comment
Unkki Posted June 10, 2019 Share Posted June 10, 2019 Moottoriöljyt vaihdettu, venttiilit säädetty ja kattoteline asennettu. Pitäisiköhän sille vielä jotain muuta tehdä ennen kuin lähdetään uusia tarroja hakemaan?Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Reissubussi aloittanut matkan - säästetään lauttamaksuja ajamalla Haaparannan kautta, heh-he... Oulun seudulla sunnuntaihin, jolloin sitten siirrytään Ruotsin puolelle. 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted June 14, 2019 Author Share Posted June 14, 2019 Iron persus kova jätkä.. No hyvin ruokittuna ainakin pääsee matkaan.. kenpeleen keisari on valmistellut huomisiin loskinkeroksiin kuus killoo läskiä salaattien kera.. naposteltavaa riittää söndaagiin asti.. 1 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 Nyt ollaan Unkin autokunnan kanssa lautalla Trelleborg > Sassnitz. Molemmilla waunuilla on ollut kuumakäynnistys ongelmia, mutta kokemuksella nekin on selvitetty. Huomenna sitten Sassnitz > BBT, Belgia noin 850 km. 2 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Tätä jyrätään tänään 850 km Saksan, Hollannin ja Belgian moottoriteillä 6 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Matka tehtiin ajoissa 2 Quote Link to comment
Unkki Posted June 21, 2019 Share Posted June 21, 2019 Tämmöisiin rivistöihin ei oikein meinaa keksiä mitään kommenttiakaanLähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 2 Quote Link to comment
Unkki Posted June 21, 2019 Share Posted June 21, 2019 Valmiina lähtöönLähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 2 Quote Link to comment
Unkki Posted June 21, 2019 Share Posted June 21, 2019 JuottotaukoLähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 22, 2019 Share Posted June 22, 2019 Vastoin viimeisiä odotuksia öljyministeriksikin kutsuttu nuori norjalainen harrastaja ilmestyi ovaalillaan Bad Cambergiin. Kuulemma 115 km/h ajettu... Quote Link to comment
Unkki Posted June 22, 2019 Share Posted June 22, 2019 Muutama kuva BBT:ltä torstailtaLähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
Unkki Posted June 22, 2019 Share Posted June 22, 2019 Muutama maistiainen tältä päivältä Bad Cambergista. Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
Unkki Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Vielä Hebmülleriäkin harvinaisempi. Wikipedian mukaan näitä on tehty vain 17 protyyppiä, mutta tuotantoon asti avomalli ei koskaan päässytLähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 1 Quote Link to comment
metake Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Vielä Hebmülleriäkin harvinaisempi. Wikipedian mukaan näitä on tehty vain 17 protyyppiä, mutta tuotantoon asti avomalli ei koskaan päässytRuotsissa olen tuollaisen nähnyt mutta mulle ei koskaan selvinnyt että oliko aito vai ei.Hebmullereiden selviytymisaste on melkoisen korkea, taitaa splitti-avokin olla nykyään harvinaisempi.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment
pepix Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Suomalaisia, norjalaisia ja saksalaisia harrastajia eilen Bad Cambergissa. 3 Quote Link to comment
pepix Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Hintapyyntö tälle Hebmüllerille: 300.00€... Quote Link to comment
pepix Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Maailman vanhin Sonderbussi vm. 1951. 3 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 ’Öljyministerin’ ovaalin laakerinvaihtoa leirintäalueella Bad Cambergin lähellä 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted June 24, 2019 Author Share Posted June 24, 2019 (edited) 22 minutes ago, Etelän Hetelmä said: ’Öljyministerin’ ovaalin laakerinvaihtoa leirintäalueella Bad Cambergin lähellä Sitä se tekkee ku ajellaan Das AutoBaanalla ylinoppeutta Edited June 24, 2019 by Urbantoy Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 Ovaali on seissyt 36 vuotta... ehditty käydä kevyesti läpi ennen reissua... selvällä riskillä ajavat. Mutta niin kuin muuan pitkän linjan harrastaja sanoo: ”jokainen startti on seikkailu” 2 Quote Link to comment
Urbantoy Posted June 24, 2019 Author Share Posted June 24, 2019 12 minutes ago, Etelän Hetelmä said: Ovaali on seissyt 36 vuotta... ehditty käydä kevyesti läpi ennen reissua... selvällä riskillä ajavat. Mutta niin kuin muuan pitkän linjan harrastaja sanoo: ”jokainen startti on seikkailu” No tuo on hyvä ku uskallusta riittää lähtee retkelle tyyliin "korjataan sitten matkalla" se on munkin mottona usein.. Vaikka silti rikoo on riskillä ruma Quote Link to comment
XTeme Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 Olihan se ministeri huolissaan ennen lähtöä voiko vakio jarruilla edes lähteä Saksaan. Annoin vinkin, että on niillä siellä muutkin ajaneet. Hanaa vaan ja Eurooppaan. Quote Link to comment
Unkki Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 On 6/22/2019 at 6:07 PM, Unkki said: Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla Sama solenoidin pään liittimen rappaus ja "defibrillaattoristarttaus" piti taas käydä papukaijapihdeillä antamassa, kun Kupla lopetti uudelleen starttauskomennon tottelemisen. Hevosenpotkun jälkeen starttasi taas ongelmitta ainakin pari kertaa. Viimeksi ennen tätä reissua vikaa ilmeni edellisellä ulkomaanturneella kaksi vuotta sitten, muttei kertaakaan sen jälkeen, kunnes taas... Pitänee totella Etelän Hetelmää ja viritellä kotiin joskus päästyämme startin luokse rele. Sitä ennen kyytiläiset taitavat saada vielä jossain vaiheessa liikuntatuokioita ja ympärillä olevat ihmiset naureskelemisen aihetta, kun tätä menopeliä työnnetään käyntiin. Quote Link to comment
Urbantoy Posted June 24, 2019 Author Share Posted June 24, 2019 (edited) 1 hour ago, Unkki said: Sama solenoidin pään liittimen rappaus ja "defibrillaattoristarttaus" piti taas käydä papukaijapihdeillä antamassa, kun Kupla lopetti uudelleen starttauskomennon tottelemisen. Hevosenpotkun jälkeen starttasi taas ongelmitta ainakin pari kertaa. Viimeksi ennen tätä reissua vikaa ilmeni edellisellä ulkomaanturneella kaksi vuotta sitten, muttei kertaakaan sen jälkeen, kunnes taas... Pitänee totella Etelän Hetelmää ja viritellä kotiin joskus päästyämme startin luokse rele. Sitä ennen kyytiläiset taitavat saada vielä jossain vaiheessa liikuntatuokioita ja ympärillä olevat ihmiset naureskelemisen aihetta, kun tätä menopeliä työnnetään käyntiin. Rele laitettiin edellisen reissun jälkeen kanssa ku Valasta piti työnnellä ja hinailla rekkakuskien toimesta käyntiin koko Eurotour, yön jälkeen aina lähti kyllä käyntiin ku jäähty.. ongelmat loppu siihen ku rele livahti lähelle starttia.. Tais Unkkikin joutua työnteleen Valasta 😉 Edited June 24, 2019 by Urbantoy 1 Quote Link to comment
Unkki Posted June 24, 2019 Share Posted June 24, 2019 Taisinpa kerran tai pari tosiaan tönäistäLähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
Urbantoy Posted June 24, 2019 Author Share Posted June 24, 2019 39 minutes ago, Unkki said: Taisinpa kerran tai pari tosiaan tönäistä Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla Siniset crocksit on ihan ässät, ne ei ollut jalassa ku Valasta jouduit tönäseen 😉 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 25, 2019 Share Posted June 25, 2019 Valmistaudutaan ajamaan reissun eteläisimpään kohteeseen Schallbachiin. 2 Quote Link to comment
Unkki Posted June 25, 2019 Share Posted June 25, 2019 Schallbach saavutettu ja illallinen syöty. Matkalla pyörähdettiin Strasbourgissa syömässä ruotsalaisen keittiön kuuluisimpia vientituotteita ja sen jälkeen katselemassa hieman maisemia.Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 3 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Eilen illalla vietettiin mukava ilta pepixin luona. Tänään on korjattu leirintätuolia, säädetty venttiileitä, vaihdettu moottoriöljyjä... myöhemmin T3:n ruiskutuslaitteen toimittaja ottaa nettiä pitkin yhteyttä laitteeseen säätämistä varten. Illalla sitten 2. Internationales VW-Treffen Schallbach. 2 Quote Link to comment
Unkki Posted June 26, 2019 Share Posted June 26, 2019 Schallbach VW-Treffen #2Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 3 Quote Link to comment
pepix Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 Pari kuvaa eilisestä illasta! Kivaa oli kiitokset kaikille.😃😃😃 4 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 Matkalla Schallbachista Chimayhin... Luxemburgissa bensa maksaa 1,20 €/l Quote Link to comment
jonih Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 Oletteko tulossa camping majoitukseen alueelle vai muualle? Meidän suomi-ruotsi-viro-englanti -ryhmä on jo alueella. Quote Link to comment
Unkki Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 Leiri pystyssäLähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 4 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted June 30, 2019 Share Posted June 30, 2019 Kotimatkalle jo monet lähteneet. Reissubussin navigaattori osoittaa 2172 km kotimatkaa... siinä varmaan Tukholma > Turku mukana... Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 Malmön Biltema Cafessa aamukahvilla. ’Öljyministeri’ nilkutti loppumatkan Osloon 50-70 km/h... cruisailtuaan ensin 120-130 km/h Saksassa. Quote Link to comment
Unkki Posted July 2, 2019 Share Posted July 2, 2019 Me jatkoimme vielä länttä kohti. Eilen ja tänään on harjoiteltu väärällä puolella ajamista, ja jotenkin se alkaa jo sujua. Käväistiin katsomassa muutama verkkopallo-ottelu aikamme kuluksi.Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla 3 Quote Link to comment
Urbantoy Posted July 2, 2019 Author Share Posted July 2, 2019 Ku ootte siellä huudeilla, käykään katoon Ace Cafe, burgerit siellä.. kuulemma jo legendaarinen paikka autoharrastien keskuudessa, siellä järkätään vw kokoontumisiakin Quote Link to comment
Recommended Posts