Jump to content

Hyviä vaimentimia


Recommended Posts

Eli haussa hyviä 2" vaimentimia, hiljaset mörinät, pieni kokoset.

Tietenkin edullisuus plussaa.

Tarkoitus haarottaa kollektorin jälkeen kahdeksi 2" putkeksi, josta sit ulostulot.

Eli millasella kombolla ylä- ja alaäänet veke ilman että alkaa ahistamaan?

Link to comment

Joo, noita on kaks mun Wiimassa, ei kyllä hiljasemasta päästä. Soundit kivat tyhjäkäynnillä.

Mut nyt haetaan mukavuutta ja änkkäreillä ei koko vaatimuksia, kuhan on suht littana, alle 10 senttiä ois hyvä.

Link to comment
  • 1 year later...

1776

2x 40DRLA

Engle W110

2" Dynomax, lyhyt putki kollektorilta sivulle

 

 

Ihan passeli pontto, siedettavan hiljainen eika kumminkaan varastanu suuremmin tehoja.

 

Muuten olen kayttany Simonsin suoraan lapivirtaavia tai vastaavia, jotka kylla on aanekkaampia mutta eivat sitte vastustele juurikaan. Korkeampivireisissa koneissa olen huomannut etta hiukankin ahdistava aanenvaimennin verottaa tehoja ja kierrosherkkyytta liikaa mun makuun. Kaytannossa kaikki kammiovaimentimet.

 

Jan

Link to comment

mulla on vastaava kun dynomaxin pönttö / muu tarvike pömpeli (joka nyt cherrybomb) rakennettuna toisen lokarin sisälle ja ulostulo helman alta hieman alaspäin viistoon... ei tuettuna vielä toistaiseksi... kyseessä kupla johon leimattu type 4.losen kone ja kevyesti levitetty loksuja. koko putkiston sain nätisti helman alle piiloon kun sen väänti itse "suorasta" putkesta eikä oo ihmeemmin kolissut ainakaan putkiston osalta..

Link to comment
Guest kaliffi

Mulla on tulossa käärmeenpesän jatkoksi 2" dynomax ja itse vaimennin on mielestäni aika painava. Mietin tässä, että uskaltaako koko putkiston ja vaimentimen painon jättää käärmeenpesän pulttien varaan. Konehan hieman heilahtaa joten auton koriin tapahtuva kiinnitys/tuenta pitännee olla joustava?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...