hanski. Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 pitäisi laittaa kuplan koneeseen kuvan (lainattu aircooled sivustolta) näköinen putkisto...ja lämmönvaihtimetkin pitäisi saada mukaan.... pitäähän kesäautossakin lämmitys olla... no alkuperäiset eivät oikein sovi...mahtaisko saada toimimaan jos alkuperäisistä ottais kuoret ja liimaa leikkaa..sovita...hitsaisi kotelon noiden putkien päälle ja käyttäisi alkuperäistä läppää... vai onko jollakin parempia ideoita..? webastoa ei laiteta... Quote Link to comment
metake Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Sepiltä tilaat pipon ja vedät sen korville, niin pärjää ilman lämmönvaihtimia, niin mä ainakin ajattelin pärjätä (tosin se pipo on vielä tilaamatta). Quote Link to comment
hanski. Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 sepin pipot on kyllä komeita ja varmasti lämmittää...ei nyt kuiteskaan ollut ihan sitä mitä haetaan... pitäskö konttorillakin asettaa sepin pipo katsastusmiehen päähän kun alkaa valittaamaan puuttuvasta huurteenpoistosta...heh... Quote Link to comment
DOODAH Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Parempi idea tai ei, mut itelle valmistuu kunhan aikaa vaan löytyy, niistä sorsia edeltävistä (letkuttoman flektikopan) systeemeistä lämmitys. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Parempi idea tai ei, mut itelle valmistuu kunhan aikaa vaan löytyy, niistä sorsia edeltävistä (letkuttoman flektikopan) systeemeistä lämmitys. Samoin. ;-) Quote Link to comment
-tipi- Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Tuossa ko. putkistossa on pari muttaa. J-tuben sauma aika keskellä suoraa osuutta. Ja se tulee taakse sylintereiden alta, eli ei kuten orkkis lämmönvaihtimet. Quote Link to comment
metake Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Entäs jos katkot noista noi etuputket ja tilaat tuolta nuo "big bore" lämmönvaihtimet ja askartelet yhteensopivan liitoksen? Edit: paitti että taitaa noissa "big boreissakin" olla liian pieni putki... Quote Link to comment
Marko Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Bergiltä saa "lämmönvaihtimia" putkistoon eikä oo edes kalliita:-) http://www.geneberg.com/cat.php?cPath=15_449 Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Ja taitaa olla liian pitkätkin H:n näyttämän sarjan "J-putki" osa kääntyy puolessa välissä sylintereiden alle... Quote Link to comment
Guest TiKi Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 DOODAH kirjoitti:Parempi idea tai ei, mut itelle valmistuu kunhan aikaa vaan löytyy, niistä sorsia edeltävistä (letkuttoman flektikopan) systeemeistä lämmitys. Mulla oli tommoset ´63 Stanussa silloin kun se vielä oli mulla. Vanhoja 50-luvun alapeltejä joutu keskeltä jatkamaan ja muutenkin leikkelemään kun uudempi kone oli leveempi/pidempi. Ei mikään paha homma kuiteskaan. Toi kuvan putkisto tuskin silti olis mahtunut koneen alle niiden lämmönohjauspeltien kanssa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Pistänpä tuohon pakosarja rakentamiseen jatkoksi kysymyksen: Saakohan t-1 koneella tämmöistä ääntä aikaan? Jolla kestää myös ajaa "käyttiksenä"... ;-) http://www.youtube.com/watch?v=grIFzuX2mZc Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.