Jump to content

Levyt taakse

Recommended Posts

Posted

Mahtaako värkkäily kannattaa jos uuden käsijarrullisen setin saa alle 300 taalaa?

Rear kits/4-130/5-130/With e-brake Type 1, #22-2871 Irs 73-79/4-130 $259.00

Posted

Oikeastaan tarvit pre-85 vaparin tukivarretkin kun kerran käsijarrua vaaditaan. Samat kuin volkkarin.. Niihin noi possun jarrusysteemit on helpoiten sovellettavissa... Voi löytyä edullisesti oikeasta paikasta. Suomessa tahtoo olla turhan kalliita...

• 2 weeks later...
Posted
Mahtaako värkkäily kannattaa jos uuden käsijarrullisen setin saa alle 300 taalaa?

Rear kits/4-130/5-130/With e-brake Type 1, #22-2871 Irs 73-79/4-130 $259.00

Tämä taitaa tulla arvokkaaksi tilata jenkkilästä?

BTW. Millaista pääsylkkää noiden kanssa olisi hyvä käyttää, jos eteen tulisi 48mm talbotit?

Posted

Mä sain mielestäni halvalla yheltä romikselta suomessa koko 944 jarru setin(taka tukivarret missä oli jarrut ja satulat kiinni, uusilla levyillä ja paloilla sekä etu olka-akselit jarruineen uusilla paloilla) hintaa oli 300e. Uudet palat ja taka levythän maksaa jo reilu puolet tosta hinnasta.

Posted

Juu, uudet takalevyt Zakotto:lta maksaa 75e kpl. Joka mun mielestäkin on aika edullista joten sun paketti oli kyllä reiluun hintaan. :-)

Posted

944 kamat tietysti!? ne ei paljon kustanna! kokoautoja saa suomestakin 1000e~ halvimmillaan. saatisitten saksasta.. mutta se on kyllä myös totta että yleensä noista purkuautoista juuri jarruosat on ostettu pois,,

Guest Toheltaja
Posted

eikä kukaan halua laittaa noita valurautakamoja mitä noissa aatamin aikasissa 944:ssa on... :)

Posted

Itse tilasin KK:sta paketin omaan kuplaan. Toimitus aika noin 1 kk, mutta eipä tässä isompi kiire ole. Pitäisi olla ihan bolt-on paketti kaikkineen. Sitten näkee kun asentaa miten bolt-on paketti on.

Make

Posted
eikä kukaan halua laittaa noita valurautakamoja mitä noissa aatamin aikasissa 944:ssa on... :)

pöh!! jos haluu nopeeta ja halpaa, se on ratkaisu..:)

Posted
Itse tilasin KK:sta paketin omaan kuplaan. Toimitus aika noin 1 kk, mutta eipä tässä isompi kiire ole. Pitäisi olla ihan bolt-on paketti kaikkineen. Sitten näkee kun asentaa miten bolt-on paketti on.

Make

Jos saa kysyä, että mikä oli setin hinta?

Posted
sarjan hinta oli karvan yli 400 ekua. Silloin pitäisi olla kaikki uutta...

Olisiko sulla kuvaa tuosta setistä asennettuna?

Posted

Ei ole sarja kotona vielä, mutta tuloillaan. Kuvan voin ottaa, mutta aikaa menee paljon vielä ennen kuin siinä vaiheessa ollaan tosin...

Make

Posted

Tuleeko noissa muuten satulalle viimeinen pätkä jarruputkea "orkkis"metallisena vai uusi kumiputki?

Posted

jep samanlainen setti on mulla..tarkistappa noista satuloista poraus pohjasta, se kartio...siis se reikä mihin jarruputki kierretään kiinni... mulla aiva susi ja vuotaa jarrunesteet pihalle...

Guest ritariässä
Posted

hmm, empiä ja vargaa. toivottavasti kestää edes pari kesää ilman ongelmia:)

Posted

No eiköhän levyt kestä. Vaihdetaan satulat jos alkaa kiukutella.

Just niitä halpis settejä. Täytyypä muistaa kattoa kierre.

Posted

Nuo ei varmaan ole kaukana 2:s koppasen kolopallo GTI:n satuloista. Varmaan ovat jonkun brassifolkkarin(GOL?) satulat. Jarruletkuja ei tullut tuon setin mukana?

Posted
369$ tais sarja maksaa jenkeissä

Onko kukaan tilannut jenkeistä? UPS:n rahti maksoi laskurin mukaan melkein jarrusetin verran 30kg paketille.

Posted

Mitähän pääsylinteriä kannattaa käyttää noiden levyjarru settien kans? Omassa uudet vakiolevyt eessä ja cb:n setti takana ja vakio levyjarrukeulasen pääsylkkä. Jarrut ottaa tasaseen ja toimii muutenki hyvin, mut tuntuu et tarvii poljin voimaa aika paljon. Ois mukava jos sais jarruista "herkemmät".

Posted

mulla on edessä E-sarjan mersusta laikat+isot brembon satulat...taakse myös levyt ja sopivat satulat...vielä hakusessa...

pääsylinteri on -02 vw borasta...sillä pitäis toimia...

Posted

Olikos Hanski sulla takana sellaset väliholkit letkujen ja satulan väliin?

Tossa oli ja kuparit väliin.

Posted
Olikos Hanski sulla takana sellaset väliholkit letkujen ja satulan väliin?

Tossa oli ja kuparit väliin.

jep. ja siinä väliholkissa todella karkea kierre...kupariprikkaa kokeiltiin mutta vuosi se perk.....

pitää vielä tutkia noita paremmin kun mielenkiinto noita satuloita kohtaan joskus taas ilmestyy...