seppo mäntykivi Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Kertokaapas minkälaisista kilkkeistä olette kasanneet levyjarrut kuplaan taakse? Käsijarrullista tarkoitan, ja mielellään irssiperään. Quote
-MITO- Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Mahtaako värkkäily kannattaa jos uuden käsijarrullisen setin saa alle 300 taalaa? Rear kits/4-130/5-130/With e-brake Type 1, #22-2871 Irs 73-79/4-130 $259.00 Quote
Hebster52 Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Myös 944 possun paketti käy irssiin... Quote
-MITO- Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Tossa 944 setin sovittelua irssiin, tosin junikseen mutta kuitenkin http://slambulance.skynetblogs.be/archive-day/20060406 Quote
seppo mäntykivi Posted November 15, 2006 Author Posted November 15, 2006 Kyllähän tollasen possun paketin ostais, jos "halvalla" sais. Vieressä olisi autopurkaamo josta saattaisi osia löytyä kun tietäis mitä etsiä. Quote
-MITO- Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 http://cgi.ebay.de/Porsche-944-Bremsen- ... dZViewItem Quote
Guest Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 www.tinyurl.com teki tuostakin hieman siedettävämmän mittaisen: http://tinyurl.com/sw6hl :) Quote
Hebster52 Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Oikeastaan tarvit pre-85 vaparin tukivarretkin kun kerran käsijarrua vaaditaan. Samat kuin volkkarin.. Niihin noi possun jarrusysteemit on helpoiten sovellettavissa... Voi löytyä edullisesti oikeasta paikasta. Suomessa tahtoo olla turhan kalliita... Quote
Guest Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Mahtaako värkkäily kannattaa jos uuden käsijarrullisen setin saa alle 300 taalaa?Rear kits/4-130/5-130/With e-brake Type 1, #22-2871 Irs 73-79/4-130 $259.00 Tämä taitaa tulla arvokkaaksi tilata jenkkilästä? BTW. Millaista pääsylkkää noiden kanssa olisi hyvä käyttää, jos eteen tulisi 48mm talbotit? Quote
jusu Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Mä sain mielestäni halvalla yheltä romikselta suomessa koko 944 jarru setin(taka tukivarret missä oli jarrut ja satulat kiinni, uusilla levyillä ja paloilla sekä etu olka-akselit jarruineen uusilla paloilla) hintaa oli 300e. Uudet palat ja taka levythän maksaa jo reilu puolet tosta hinnasta. Quote
Hebster52 Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Juu, uudet takalevyt Zakotto:lta maksaa 75e kpl. Joka mun mielestäkin on aika edullista joten sun paketti oli kyllä reiluun hintaan. :-) Quote
Timppa Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 944 kamat tietysti!? ne ei paljon kustanna! kokoautoja saa suomestakin 1000e~ halvimmillaan. saatisitten saksasta.. mutta se on kyllä myös totta että yleensä noista purkuautoista juuri jarruosat on ostettu pois,, Quote
Guest Toheltaja Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 eikä kukaan halua laittaa noita valurautakamoja mitä noissa aatamin aikasissa 944:ssa on... :) Quote
make76 Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Itse tilasin KK:sta paketin omaan kuplaan. Toimitus aika noin 1 kk, mutta eipä tässä isompi kiire ole. Pitäisi olla ihan bolt-on paketti kaikkineen. Sitten näkee kun asentaa miten bolt-on paketti on. Make Quote
Timppa Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 eikä kukaan halua laittaa noita valurautakamoja mitä noissa aatamin aikasissa 944:ssa on... :) pöh!! jos haluu nopeeta ja halpaa, se on ratkaisu..:) Quote
Guest Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 Itse tilasin KK:sta paketin omaan kuplaan. Toimitus aika noin 1 kk, mutta eipä tässä isompi kiire ole. Pitäisi olla ihan bolt-on paketti kaikkineen. Sitten näkee kun asentaa miten bolt-on paketti on. Make Jos saa kysyä, että mikä oli setin hinta? Quote
make76 Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 sarjan hinta oli karvan yli 400 ekua. Silloin pitäisi olla kaikki uutta... Quote
Guest Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 sarjan hinta oli karvan yli 400 ekua. Silloin pitäisi olla kaikki uutta... Olisiko sulla kuvaa tuosta setistä asennettuna? Quote
make76 Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Ei ole sarja kotona vielä, mutta tuloillaan. Kuvan voin ottaa, mutta aikaa menee paljon vielä ennen kuin siinä vaiheessa ollaan tosin... Make Quote
Guest Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Tuleeko noissa muuten satulalle viimeinen pätkä jarruputkea "orkkis"metallisena vai uusi kumiputki? Quote
Guest Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Ihan mielenkiinnosta ois kiva nähdä kuvia osista ihan irrallaankin. Quote
JaniM Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Tässä kuvia takasetistä. Tietenkin käppävaijerit ja stefat kuuluu settiin. Quote
hanski. Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 jep samanlainen setti on mulla..tarkistappa noista satuloista poraus pohjasta, se kartio...siis se reikä mihin jarruputki kierretään kiinni... mulla aiva susi ja vuotaa jarrunesteet pihalle... Quote
-MITO- Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Onko toi nyt se sarja mitä edukkaasti kauppaavat? Quote
hanski. Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 siitä en tiedä...oman ostin hot carsista aikanaan..ja satula näyttää aivan samanlaiselta.... Quote
Guest ritariässä Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 hmm, empiä ja vargaa. toivottavasti kestää edes pari kesää ilman ongelmia:) Quote
hanski. Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 joo ei kestänyt edes tallista pihalle!!!! tana!!!! Quote
JaniM Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 No eiköhän levyt kestä. Vaihdetaan satulat jos alkaa kiukutella. Just niitä halpis settejä. Täytyypä muistaa kattoa kierre. Quote
Guest Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Nuo ei varmaan ole kaukana 2:s koppasen kolopallo GTI:n satuloista. Varmaan ovat jonkun brassifolkkarin(GOL?) satulat. Jarruletkuja ei tullut tuon setin mukana? Quote
Guest Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 369$ tais sarja maksaa jenkeissä Onko kukaan tilannut jenkeistä? UPS:n rahti maksoi laskurin mukaan melkein jarrusetin verran 30kg paketille. Quote
jukkis Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Mitähän pääsylinteriä kannattaa käyttää noiden levyjarru settien kans? Omassa uudet vakiolevyt eessä ja cb:n setti takana ja vakio levyjarrukeulasen pääsylkkä. Jarrut ottaa tasaseen ja toimii muutenki hyvin, mut tuntuu et tarvii poljin voimaa aika paljon. Ois mukava jos sais jarruista "herkemmät". Quote
-MITO- Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Tehostinta väliin ja alipaineletkua kiskomaan imusarjasta... Quote
hanski. Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 mulla on edessä E-sarjan mersusta laikat+isot brembon satulat...taakse myös levyt ja sopivat satulat...vielä hakusessa... pääsylinteri on -02 vw borasta...sillä pitäis toimia... Quote
JaniM Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Olikos Hanski sulla takana sellaset väliholkit letkujen ja satulan väliin? Tossa oli ja kuparit väliin. Quote
Guest Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Löysitkö Hanski kuvia asennetusta EMPI:n takasetistä? Quote
hanski. Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Olikos Hanski sulla takana sellaset väliholkit letkujen ja satulan väliin?Tossa oli ja kuparit väliin. jep. ja siinä väliholkissa todella karkea kierre...kupariprikkaa kokeiltiin mutta vuosi se perk..... pitää vielä tutkia noita paremmin kun mielenkiinto noita satuloita kohtaan joskus taas ilmestyy... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.