Jump to content

Olkatappikeulojen erot


Mikko82

Recommended Posts

Posted

On. Vanhemmissa kaikki laakerit bakeliittipuslilla, uudemmissa ulommat neulalaakereilla. Vanhemmissa ei ohjausiskarin kiinnityksia ja oikein vanhoissa matalammat iskaritornit. VW mainitsee myös rakennetta vahvistetun uudemmissa, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Posted

Yläpään kierre on usein korjattu M10->M12 kun sitä paksuvartista M10 orkkis  pulttia ei niin vain löydä. (jos ei ylälaatikos oo). 

Posted

Tämä, että riittääkö holkissa vara suurentaa M10->M12 olisi ollut seuraava kysymys.

 

Noita vanhan mallin pultteja kun ei ole ylälaatikkoon kertynyt. 

 

Suurennetaan ja jatketaan harrastamista. Kiitos vastauksista. 

Posted
13 hours ago, metake said:

On. Vanhemmissa kaikki laakerit bakeliittipuslilla, uudemmissa ulommat neulalaakereilla. Vanhemmissa ei ohjausiskarin kiinnityksia ja oikein vanhoissa matalammat iskaritornit. VW mainitsee myös rakennetta vahvistetun uudemmissa, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 

 

Olisko siellä iskaritornin sisällä extra palikka, tälläinen hämärä muisto tuli mieleen mutta vähän hatara muisto kun yli 10v aikaa kun tuollaisen kaventanut.

Posted

VW:ltäkin on siihen saanut M12 kierteellä korjauspultin, joten ainakin vanhemmissa akseleissa onnistuu suurentaa kierre. Tässä kuvat vastaavasta splitin holkista.

t5.jpg

t4.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...