Jump to content

Neiman rattilukko


Recommended Posts

Tuon tapin takana se lukitus varmaan on, juniksen ratiilukossa ainakin oli niin, eri asia on sitten millä sen tapin saa veks.. 
Mä en juniksen rattilukosta saanut sitä irti ku yhden kerran koitin ja jätin sen sitten myöhäsempään vaiheeseen ku on oikeasti tarve saada irti.
No ei sitä sitten koskaan tullut ku BadCamberg:sta löyty NOS Neiman Rattilukko junikseen kohtuu hintaan.
image.png.4eb2465d6567916108e87e99224dd031.png

Link to comment

Facebookkiin tän jo kirjoitinkin. Tuo yllä oleva on bussin lukko ja vähän erilainen rakenteeltaan. Mutta aloituksen lukossa tuo pinni on ilmeisesti prässätty lukkoon ja samballa ju kirjoitti poranneensa sen ulos ja sitten kierteyttänyt pidätin ruuvin millä laittannut paketin uusiksi kasaan.

Link to comment

OK. Tossa mun lukossa ei ole mitään mahdollisuutta saada tosta nupista kiinni millään, että sen saisi vedettyä ulos. On melkein syvemmällä kun pinta. Taidan jättää porailut väliin ja pulverimaalari saa teippailla sylinterin piiloon maalauksen ajaksi. Kiitos kaikille vastauksista.

Link to comment
5 hours ago, Stidi said:

OK. Tossa mun lukossa ei ole mitään mahdollisuutta saada tosta nupista kiinni millään, että sen saisi vedettyä ulos. On melkein syvemmällä kun pinta. Taidan jättää porailut väliin ja pulverimaalari saa teippailla sylinterin piiloon maalauksen ajaksi. Kiitos kaikille vastauksista.

Lähetä mikkelin lukkosepille ja hommaa avain siinä samalla, ne hoitaa ongelman pois. Hintaa ottaa varmaan sen 100e maksimissaan (veikkaus).

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...