Jump to content

American Car Shown lipun hinta


Lipun hinta 20e tänä vuonna  

74 members have voted

  1. 1. Lipun hinta 20e tänä vuonna

    • Sopiva
      5
    • Liikaa
      64
    • Ei väliä lipun hinnalla
      8
    • En menisi mistään hinnasta
      14


Recommended Posts

Laittaa kympin lisää ni nukkuu 2 yötä BIF:ssä kimppamajoituksessa, jokos se Miton mökki on täysi? :-)

Taidan majailla virtuaalimökissä..

 

12e itelläkin muistikuvana.

20e kyllä käsittämätön summa, liekkö ensivuonna sit 25e jne..

Link to comment
Guest ritariässä

onhan toi prosentuaalisesti noussut aika paljon viime vuodesta, mut kun täält poronhoitoalueen etelärannoilta lähtee pasilaa kohti ja palaa takaisin ei toi pääsymaksu enää juurikaan kokonaisbudjettia heilauta.

Link to comment
Guest Raggare

netistä näkee paremmin sit ni ei tartte kärkkyy ihmisten seasta ;D

kai tolla 20e pääsee sit nauttii niistä kusilatuhärveleistä ja bassopainotteisesta musiikista ym savushowsta samalla kun jotkut rimppakintut keikistelee sen peran korollan konemuovilla..

 

niin, siis en oo menossa jos ei tullu selväks, vaikka ois halvempiki

Link to comment

Sillä verukkeella tainneet nostaa hintaa kun on 30 näyttely kerta. Viime vuonna oli 12e lipun joka senkin tuntui aika kovalta verrattuna näyttelyn antiin. Aika surkea oli joten tuskin tulee mentyä sinne.

Link to comment
Guest ritariässä

tietty messkeskuksen vuokrat voineet kohota ja jos en väärin muista, on täl kertaa enemmän tilaa käytöss jne... toisaalta tää näyttely ollut just se joka pitänyt fyyran pystyssä ja voineet maksella selkeestä konkurssitilasta vuosien mittaan lähes kuiville.

Link to comment

Vaihtoehto, eikä niin kaukana etelässä:

21.-22.4.2007, 28th Hot Rod & Rock Show Tampereen Messukeskus, Pirkkahalli

 

avoinna la 21.04. klo 10.-18.00 ja su 22.04. klo 11.-17.00.

 

Lippujen hinnat:

aikuiset 15 Eur,

ryhmät/kerhot 13 Eur (mm. FVWA:n jäsenkortilla),

lapset 7-15 v. 6 Eur ja perheet 32 Eur.

 

Ilmainen pysäköinti.

 

Esiintymässä mm. Peer Gunt, Poets Of The Fall, Mikro, Hot Pois.

Link to comment

20€:lla koko päivän tapahtuma jossa paljon erilaisia autoja, livemusaa, naisia, anniskeluoikeudet ym.ym.... SE ON HALPA!

 

Olisihan se kivaa jos tarjoisivat pullakahvit ja ilmaisen sisäänpääsyn paikalle vaivautuneille. Eihän tommosen järjestäminen mitään maksa.

Link to comment

FHRA:n henkilöjäsenyys Fyyran jäsenkerhon (esim. FVWA) jäsenelle maksaa 20 eur koko vuodelta. Kun tämän jäsenmaksun maksaa ajoissa ennen näyttelyä, saa vapaalipun tapahtumaan. Lisäksi jäsen saa alennuksia useista muistakin tapahtumista, kuten kiihdytyskisoista.

Link to comment
Guest vwjuike

Kyllä toi 20 ekee on silti liikaa koska ei ole lähellekkään EDES Suomen paras näyttely...

 

ps. väite ei ole omani vaan muistelen parin viimevuoden kirjoittelun kahden suurimman näyttelyn jälkeen.

Link to comment
Laittaa kympin lisää ni nukkuu 2 yötä BIF:ssä kimppamajoituksessa, jokos se Miton mökki on täysi? :-)

 

Aika iso summa yhdestä näyttelystä....

 

Mulle se sohva menee kuitenkin, taas.... :)

 

Ja saahan tuonne alennusta jos on maksanut yhistyksen jäsenmaksun....

Link to comment
Guest Raggare

ps. väite ei ole omani vaan muistelen parin viimevuoden kirjoittelun kahden suurimman näyttelyn jälkeen.

 

URSULA" myös ilmoitettiin 2005 American Car Show:n

( Kyseinen näyttely oli sinä vuonna kuitenkin niin

tasokas että "Ursula" ei sinne kelvannut ??? )

 

 

;)

Link to comment

vwjuiken sivuilta kopioitua:

 

Koska emme halua muita "VW" harrastajia suututtaa ja ilmassa oli

tänä vuonna jo pikkuisen "HARMISTELUA" kun aina sama auto voittaa

ilmoitamme "URSULAN" vetäytyvän täysin "VOITTAMATTOMANA"

kyseisestä kilpailusta jatkossa ja annamme jonkun muun auton voittaa

tuon halutun " VUODEN VOLKKARI " palkinnon tulevaisuudessa...

 

En halua mitenkään provota, mutta tuliko voitto 12 äänellä? Saatan tietysti muistaa väärin?

Link to comment
Guest vwjuike

No joo "kaikki" paikalle tulleet ovat perinteisesti antaneet äänensä omalle autolleen...

 

Viimeksi paikalla oli reilusti yli 700 jäsentä ja "VOITTO" tuli tuolla 12 tai 14 äänellä, en ole niitä ylös kirjannut. (kaikki voivat kuitenkin laskea % / autot jos haluaa)

 

Tämähän on ollut tätä kissa / rotta leikkiä ja ei sitä pidä niin vakavasti ottaa...

 

Tosin ei koskaan aikaisemmin ole sama auto ollut kävijöiden suosikki kolmeakertaa peräjälkeen ja ikinä en ole itse omalle autolle ääntä antanut (tässä kaikki voivat mennä itseensä)...

 

Pälkäneellä 2004 olisi pitänyt omaa äänestää silloin ei olisi tullut jaettua 1 sijaa...

 

No viimeksi 2006 jopa pyydettiin että en toisi koko autoa enään paikalle???

 

Totuus kuitenkin on tuo mitä olen sivuille laittanut ja tänävuonna saa jokin muu "voittaa"

 

Itse olen vaan halunnut harrastaa näitä vw autoja mutta olen saanut sen verran V....lua että annan vain takaisin, niinkuin varmasti olisivat kaikki muutkin tehneet...

 

Aikaisemmin olen myös sanonut että tämä Palstan porukka oli Himoksella jopa naapurissa HYVIÄ ystäviä, mutta sitten täällä on ollut helppo soittaa suutaan sekä antaa kaikkea P..kaa niskaan???

 

Jos olen ollut huono VW autojen harrastaja pyydän sitä kaikilta oikeilta harrastajilta ANTEEKSI, sekä koitan olla mökkien takana seuraavina vuosina...

 

Oikeesti ITSE arvostan noita Forssan Pick-Nick palkintoja kaikista eniten koska siellä on "KAIKKI" muutkin merkit edustettuina ja jos olen saanut 2500-3000 auton joukosta pari "kakkos" sijaa kaikista vaikeimmassa luokassa, kokeilkaa ensi kesänä ITSE mitenkä pärjäätte...

 

Terv. VWjuike

 

ps. oikeesti en vedä herneitä mihkään...

Link to comment
Guest Infiniz

Itsehän en pidä arvostuksia tai tunnustuksia yhtään minään. Parasta on se kun niittaa tennarin lattiaan, kuuma pikitie aukeaa tuulilasin eteen, ilmavirta sekoittaa lettiä avonaisen ikkunan läpi eikä ole tasan kiire ei yhtään mihinkään. Ja jos huvittaa voi pysähtyä kyläkaupan pihaan, ostaa jäätelön ja syödä sitä portailla samalla kun wolfsburgilainen iskee silmää lepohetkensä aikana. Siin ei paljon "vuoden volkkarit" tai pokaalit paina.

Link to comment
Guest Raggare

onko tuossa kaikki kromihilpetöörit mitä HCkin tarjoo, äkkiseltää näyttäs ettei sitä huilujen ritilää oo ja streetmachine tekstii, ja cateyesit tai halfmoonitki viel sais lamppuihi menee ;D

 

btw jussi, tavattiinkos me edes viime biffissä vaikka naapurissa melkein oltiin? en ainakaan muista, eikä kovin moni muukaan meidän mökistä %)

 

UN sai muuten 5 ääntä väen valinnas vaikka oliki kulunu ja lommonen kuosi \o/

ois tarttenu trelaisii juottaa illal naapurista ni johan ois ääniä tullu

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...