Hebster52 Posted May 2, 2024 Posted May 2, 2024 (edited) Vinkkaritolpat myyty! Edited April 29 by Hebster52 Quote
Hebster52 Posted October 4, 2024 Author Posted October 4, 2024 Nämäkin pyörii vielä jaloissa... Quote
Hebster52 Posted November 17, 2024 Author Posted November 17, 2024 Vielä ovat hyllynlämmittäjinä... Quote
Hebster52 Posted February 11 Author Posted February 11 Löytyy 6v latureita. Kaikki pyörii kevyesti. Toimivuudesta ei tietoa enkä jaksa testata. 30€/kappale +läh.kulut. ilman puhallinta. 50€/kappale +läh.kulut puhaltimella. 1 Quote
Virtanen Posted February 12 Posted February 12 Viitsikö kirjoittaa laturien tyypit niin tietäisi vähän enemmän mitä ne on? Quote
Hebster52 Posted February 12 Author Posted February 12 Koitan ehtiä uudestaan varastolle joku päivä ja kuvata noi tiedot. Quote
Hebster52 Posted February 16 Author Posted February 16 (edited) Jotain kuvia. Edited February 16 by Hebster52 Quote
Hebster52 Posted February 16 Author Posted February 16 En tiedä saako noista selvää? Yhdestä en saanut selvää kuvaa.... Quote
Hebster52 Posted March 18 Author Posted March 18 (edited) Tuommoiset ritilät. Nämä myyty! Tekijä tekee tämmöisen luukun niillä! Edited March 20 by Hebster52 Quote
Hebster52 Posted March 20 Author Posted March 20 (edited) -58 tankki, ehjä mutta pölyinen. 70€ +läh.kulut Kuvia ratista tulee kohta. Edited March 20 by Hebster52 Quote
villemil Posted March 20 Posted March 20 13 hours ago, Hebster52 said: -58 tankki, ehjä mutta pölyinen. 70€ +läh.kulut Kuvia ratista tulee kohta. En ole ostamassa joten anteeksi offtopic, mutta pakko kysyä että mikähän tuo täyttöaukon vastakkaisella puolella oleva nippeli on? Omassa -58 kun ei ole moista 🤔 Quote
Kharon Posted March 20 Posted March 20 (edited) On 2/16/2025 at 10:40 AM, Hebster52 said: En tiedä saako noista selvää? Yhdestä en saanut selvää kuvaa.... Kyllä noista saa sen mitä tarvitseekin: 7V ja 45A (joka on 315W) ja sitten toiset 180/6 eli 180W ja 6V. Jos tuossa isommassa on reikä tuuletukselle kyljessä niin arvaamme että se on kolmostyypin laturi, muistinvaraisesti minulla on isossa karmannissa ('65) semmoinen. Muistelen myös että se tarvitsee tuuletuksen, jos sen ruuvaa kuplaan niin se kärähtää. (Kolmosessa se on puhallinkopan kyljessä, jäähdytystä riittää) Josko se on semmoinen niin minä voisin ottaa tuon missä on puhallin, näitä ei liiku kovin usein. YV tavoittaa. Edited March 20 by Kharon Quote
ovaaliheppu Posted March 21 Posted March 21 (edited) Eikös kolkin laturi on lyhyellä akselilla ja ei läpireikälaipalla toisesta päästä? Mulla ollu useampi noita tankkeja joissa samassa kohtaa reikä tai liima/prikka/pultti kii. Oisko jonkusortin bensalämppärilähtö ollu tossa, meinaan autoissa joista ne on purettu, oli osassa lämmitin kii, osassa reiät sisälokarissa että ollu lämmitin. Kuvan tankki myös 58:sta Edited March 21 by ovaaliheppu Quote
Kharon Posted March 21 Posted March 21 9 hours ago, ovaaliheppu said: Eikös kolkin laturi on lyhyellä akselilla ja ei läpireikälaipalla toisesta päästä? Voi rähmä, en minä muista eikä ole yhtään irrallista kotonakaan. Hebster varmaan valaisee meitä kunhan ehtii. Quote
Hebster52 Posted March 21 Author Posted March 21 9 minutes ago, Kharon said: Voi rähmä, en minä muista eikä ole yhtään irrallista kotonakaan. Hebster varmaan valaisee meitä kunhan ehtii. Koitan tarkistaa mitä siellä on huomenna kun käyn taas varastolla. Noista kolkin osista mulla huonosti nippelitietoa. 1 Quote
Tanhis Posted March 21 Posted March 21 (edited) Ei ole kolkin laturia noissa kuvissa. -Kolkkinippelisti Edited March 21 by Tanhis 1 Quote
Kharon Posted March 22 Posted March 22 21 hours ago, Tanhis said: Ei ole kolkin laturia noissa kuvissa. Noniin, Tanhis tietty tietää. Kiitämme tiedosta. 1 Quote
Recommended Posts