hanex Posted July 9 Share Posted July 9 Onko kukaan viritellyt näitä esim JBL kaiuttimia autoon jotenkin enempi tai vähempi väliaikaskäyttöön? Ite kyhäilin tuollaista kiinnitystä, hieman vielä protoasteella muutamankin version jälkeen, mutta nyt sentään passas jo autoon 😀 2 Quote Link to comment
Jyrki Toivanen Posted July 9 Share Posted July 9 Mulla on tuommoinen, ei ole JBL, ei oikein autokaan, mutta viritykseksi voi sanoa 😝 Quote Link to comment
Tanhis Posted July 10 Share Posted July 10 Noille jbl pötkylöille on ihan kaupallinen pidike myytävänä. Kiinnitys jousikuormitteinen. Quote Link to comment
hanex Posted July 10 Author Share Posted July 10 Onko linkkiä valmiiseen pidikkeeseen? Quote Link to comment
Tanhis Posted July 11 Share Posted July 11 5 hours ago, hanex said: Onko linkkiä valmiiseen pidikkeeseen? https://www.24hshop.fi/kotielektroniikka/tv-varusteet/tv-seinatelineet/seinakiinnike-jbl-charge-3-4-5-jbl-flip-4-5-6-laitteille?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw4ri0BhAvEiwA8oo6F07cxtFM1fjaW3Rh8ml5tXOVEOop3TC-eFcvf-k4zmSVtLg0u2_5bhoCmNYQAvD_BwE Quote Link to comment
mOval Posted July 11 Share Posted July 11 Ite vääntelin marsulle pellistä kotelon 1 Quote Link to comment
villemil Posted July 11 Share Posted July 11 Mulla on takakontissa Kuplassa JBL Stage 320 eli sellainen melkein koko kontin levyinen kaiutin. Mahtuu juuri ja juuri sinne sopimaan. Akku kestää mukavat 18h ja kyllä soi :D Quote Link to comment
jupsu Posted July 11 Share Posted July 11 Vaikkei nämä ilmajäähyt kolaritilanteessa mitään turvallisimpia ole, niin kannattaa silti miettiä tuota kiinnitystä ihan huolella. Voin jo ihan kokemuksesta sanoa että JBL Charge 4losestakin tulee melkoinen täystuho-ohjus kolaritilanteessa. 1 Quote Link to comment
UltraVW Posted July 12 Share Posted July 12 17 hours ago, mOval said: Ite vääntelin marsulle pellistä kotelon Kuuluuko musa hyvin noin snadilla kaiuttimella? Quote Link to comment
mOval Posted July 12 Share Posted July 12 2 hours ago, UltraVW said: Kuuluuko musa hyvin noin snadilla kaiuttimella? Ei tällä kaiuttimella häävisti mutta tarpeeksi. Mulla saman kokoinen jbl:n bluutuuttikajari myös niin hakkaa mennen tullen tämän äänenlaadussa ja voimakkuudessa. Tässä mentiin ulkonäkö edellä. 1 Quote Link to comment
Recommended Posts