Hebster52 Posted February 26 Posted February 26 (edited) Onko palstalle tehty joitain turvatoimi muutoksia? Kun yritän avata palstaa kännykällä omalla liittymällä palsta ei aukea ja herjaa että palsta esti liittymää... Kun avaan palstaa samalla kännykällä kun se on WiFillä palsta aukeaa normaalisti.. Edited February 26 by Hebster52 Quote
metake Posted February 27 Posted February 27 Tapatalk:lla toimii. Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Edit: Ja mulla toimii myös selaimella kännykästä. Quote
Hebster52 Posted February 27 Author Posted February 27 41 minutes ago, metake said: Tapatalk:lla toimii. Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Edit: Ja mulla toimii myös selaimella kännykästä. Mikä selain? Quote
ovaaliheppu Posted February 27 Posted February 27 Äsken ei toiminu firefoxilla läppärillä, puhelimella kyllä selaimen kautta, nyt näköjään pelaa läppärilläkin normaalisti taas Quote
Pepe Posted February 27 Posted February 27 Verkkotunnuksen kanssa oli tekninen ongelma joka huomattiin ja korjattiin tänään n. klo 10.30. Arvelisin että viimeistään perjantaina pitäisi kaiken toimia normaalisti.Sent from my SM-S921B using Tapatalk Quote
Hebster52 Posted February 27 Author Posted February 27 Nyt näyttäis pelittävän taas normaalisti.👍 1 Quote
metake Posted February 27 Posted February 27 Mikä selain?GoogleLähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
Recommended Posts