Chakkeus Posted May 22 Posted May 22 Hei! Ostin 2 viikkoa sitten 63 vm kuplan. Nyt kupla käy epätasaisesti, on sammunut muutaman kerran liikennevaloihin ja nyt on starttauksessa ongelmia. Missä mahdollinen vika voisi olla? Akun latasin täyteen, akussa ei siis vika. Voiko olla polttoaine pumpussa vika? Quote
DOODAH Posted May 22 Posted May 22 voi johtua aika monestakin syystä. Olisko ryyppyläpän tappi irronnut ja pyörähtänyt ympäri. Haiseeko bensalle kovasti? 1 Quote
Chakkeus Posted May 22 Author Posted May 22 34 minutes ago, DOODAH said: voi johtua aika monestakin syystä. Olisko ryyppyläpän tappi irronnut ja pyörähtänyt ympäri. Haiseeko bensalle kovasti? Quote
Chakkeus Posted May 22 Author Posted May 22 Onko näissä kuvissa ryyppyläpän tappi? Kiitos kovasti sulle vastauksesta 💪🏻 Bensalle kyllä haisee aika vahvasti. Quote
DOODAH Posted May 22 Posted May 22 (edited) oikeelta asennolta kyllä näyttää. Tappi on tuon hammastetun levyn puolella. Levyssä on kaareva ura jossa tappi näkyy. Kun tappi irtoaa läppä flippaa puoli kierrosta ja ryyppy on ikäänkuin kokoajan päällä. Kuvasta näkee, etti ole ainakaan flipannut. Edited May 22 by DOODAH 1 Quote
Virtanen Posted May 22 Posted May 22 Kaasarin kannessa (sisäpuolella) oleva neulaventtiili ei sulje kunnolla ja uittaa yli? 3 Quote
Kharon Posted May 22 Posted May 22 1 hour ago, Virtanen said: Kaasarin kannessa (sisäpuolella) oleva neulaventtiili ei sulje kunnolla ja uittaa yli? Aika vakiovika autoissa jotka seisovat pitkiä aikoja tämä, nimim. kokeiltu on. Jos epäillyttää niin kaupasta uusi, se on halpa osa. 1 Quote
SamiO Posted May 22 Posted May 22 Tarkastaa samalla bensanpaineet että on kohdallaa, olikohan speksi ny 0.12-0.15bar. 2 Quote
Virtanen Posted May 22 Posted May 22 Totta, tuon mallin bensapumppukin tuli vasta 1965 paikkeilla, ja sen yläkalvon asennus vaatii pienen ilmanpaineen syöttämisen samalla kun ruuvit kiristetään. Kalvon tarkoitus on pitää painetta ja estää bensan kaasuuntumisen haittaamaan käynnitymistä kuumana. 1 Quote
Tanhis Posted May 22 Posted May 22 Ennen kuin mennään kaasaria ihmettelemään pitää varmistaa että sytkä toimii. Eli kärkivälin tarkastus jakajan sisältä ja sitten ajoituksen tarkistus. Kun on varma että auto käy kaikilla pytyillä voi ruveta miettimään kaasari ja bensansyöttö vikoja. 1 Quote
hpa Posted May 25 Posted May 25 Hei. Mikä kaasutin? Tuo ei ole -63 sopiva virranjakaja. Nyt on ennakot mitä sattuu eikä bensiini pala sylintereissä kuten kuuluu vaan kastelee tulpat.Old Volks Home kertoo oikeamman:https://oldvolkshome.wetwesties.org/ignition.htm#A6164 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.