Jump to content

Iskarit


Recommended Posts

Posted

Minkälaisia porukat käyttää ja miksi näin? Itseltä uupuu kyseiset osat ja nyt olisin vinkkejä vailla. Autoon tuleen droppiolat ja perä on irs...

Guest Tuoppi
Posted

edestä löytyy pehmeät iskarit jotka ostettu kk:sta ja on se malli missä on pitkä liike eli sopii matalaan ja normi keulaan. ollut ihan ok mut aika vähän vielä kilometrejä droppiolkien kanssa.

 

takana kyb rs2 hopeiset. mulla swing perä joka oli ennen tätä päivää ilman z-baria ja vm -72:lla ohuilla sauvoilla, mut nyt vm -52 paksummilla sauvoilla eli kokemusta vielä vähemmän kuin nokasta.

 

kokemuksia olisi mukava saada...loistava topic make76

Posted

Edessä punaset konit. Alkuperä saab 900 taka. Plussa reilu liikerata, säädettävyys ja saatavuus. Nämä siis droppi olkien kanssa.

Takana avo http://www.avouk.com/ Plussa säädettävyys. Miinusta saatavuus.

Toimii just niinkun pitääkin.

  • 1 month later...
Posted

Nostetaan ylös, jos vaikka "isot" pojat kertoisi mitä kuplan alla on... Eli toiveena saada tietoa mitä kannattaisi laittaa, ettei tulisi laitettua huonoa ratkaisua.

Ajettavuutta tavoitellen...

 

Make

  • 1 month later...
Posted

mä hommasin konin säädettävät (punaiset) iskarit eteen ja taakse....

ajokokemusta ei vielä ole, mutta tiukalle ruuvattuna TODELLA jämäkät ovat!!!

 

loppuu varmasti se kallistelu kurveissa...

 

varmaan ensiviikon aikana pääsee ajelemaan noilla...sitten lisää millaiset ovat käytännössä...

 

kuplapajan jussille kiitos noista!!!!

Guest Mika Raussi
Posted

Paa kunnon kanki kallistuksenvakaajaks, niin sit ei ainakaan kallistele kurveissa. 20mm umpitanko ei tuntus olevan yhtään liikaa.

Guest Forsbacka
Posted

Toi 900 saabin takaiskarien soveltaminen olikin hyvä tieto. Kaverilla seisoo yks pihalla odottamassa romuäijää ja siihen oli laitettu joku hyvä iskarisarja juur ennen, ku jäi seisomaan. Ettei ollu Kybit tai konit.

Piti muutenkin käydä sieltä kaivamassa etusatulat talteen. Jos intoa riittää ni vois ottaa noi samalla iskaritkin.

Posted

Noi saapin iskarit on 99/90 ja vanhemmat 900. Etu iskarit käy taakse ja taka eteen.

Posted

opelin iskareitakin voi käyttää, ovat nivelkeulaseen sopivia. Esim. b-asconasta käy vähän madallettuihin ja taas c-rekord ja a-ascona vähän reippaammin madallettuihin.

Guest miqqo
Posted

Tuossa viikonloppuna kun ajelin Tammisaaresta kotiinpäin pikkuteitä pitkin oli kaikenlaista kokemusta, nimismiehen kylkiluista niin että meinas hampaa tippua suusta, ja mutkia joissa mietin että kyllä siinä edellä ajavassa X-bemarissa varmaankin on vähän erilainen alusta kun hävisi näkyvistä aika äkkiä.

 

Aiheesta kun tiedän kovin vähän arvelin että nyt kun topic on pystyssä, ehtisköhän joku käymään parilla lauseella läpi mitä esim -69 kuplan iskareille kannattaa tehdä ja miksi, onko niissä jokin ongelma alunperinkin vai onko iskaritouhu lähinnä niiden juttuja jotka aikoo saada kuplasta kilpa-auton. Vai mitä uusilla iskareilla käytännössä saa?

Guest kvaaq
Posted
Vai mitä uusilla iskareilla käytännössä saa?

 

Hieman samanlaista mietiskelyä ilmassa...

Vanhat öljyiskarit vuotaa, eli taitaa olla entiset. Nyt sitten miettimään että ottaako kaasut tilalle vai uudet vakiomalliset öljytoimiset. Kallistuksenvaimennin on alla ja ehkä tontitusta tulossa...

  • 2 weeks later...
Posted

nyt ois koneista kokemusta....

parhaat iskarit mitä olen testannut!!!!!

 

takana ruuvattu niin jäykäksi kuin vaan menee....(piti vaan testata millaseksi menee aivan ääripäässä..) autoa painelemalla ei jousta mihkään, mutta ajossa ei ravista eikä täristä.....

 

mutta mutkaan mennään paljon lujempaa mitä aikaisemmin!!!!!

+tullaan sieltä ulos....

 

ei halvimmat, mutta näitä tullaan jatkossakin käyttämään....

Posted

Mutta nuo Hanskin Konithan on IRSsiperään, meneekö ne normi-swingi peräänkin vai olenko nyt ihan hakoteillä? Uusien iskareiden hankinta on itelläkin edessä..

Posted

Mullakin on golfissa ja audissa bilsteinit ja audin jälkeen vannoin etten enää ostaa iskareita ilman säätöä, mutta tilaisn kuitenkin bilsteinit kuplaankin.

 

Toivottavasti on hyvät :d

Guest DaFox
Posted

Kokemusta monista "kuolleista" Koneista löytyy, Bilsteineistä ei ainakaan tähän mennessä ole mitään negatiivistä löytynyt Porschen, Golfin & Kuplan saralta :)

Posted
Mutta nuo Hanskin Konithan on IRSsiperään, meneekö ne normi-swingi peräänkin vai olenko nyt ihan hakoteillä? Uusien iskareiden hankinta on itelläkin edessä..

 

ihan samoja putki-iskareita nuo ovat...siellä mitään perssoneita viel ole....

eli sullekkin ihan pulttaa kiinni vaan....

 

jussilta vaan kysymään...

Posted

Mut jos Dafox alias Tappe puhuikin kuolleista koneista=hevosvoimista. :) Juu pitääpä Jussilta kysellä kun saan viikkorahat. :D

  • 1 month later...
Posted

Herätellään tätäkin topikkia taas,eli onko kellään kokemuksia esim. csp:n myymistä spax iskareista?Onko säädettävät yms.??? Noi csp:n taitaa olla säädettävät ainakin hinnasta päätellen?

 

Myös www.rallyracefin.fi myy noita Suomessa. Siis sport mallia ja sitten on toki myös säädettävät? Onko kellään kummistakaan kokemuksia?

 

Sivuilta lainattua...Säädettävinä vaimentimina tuomme maahan Spax ja Gaz. Säätö vaimenninta irroittamatta. Säädettäviä on myös wanhoihin. ”Musta” Sport on asenna ja unohda iskari.

 

 

 

 

http://www.rallyracefin.fi/spax-pdf/Spa ... skarit.pdf

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...