make76 Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Minkälaisia porukat käyttää ja miksi näin? Itseltä uupuu kyseiset osat ja nyt olisin vinkkejä vailla. Autoon tuleen droppiolat ja perä on irs... Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 edestä löytyy pehmeät iskarit jotka ostettu kk:sta ja on se malli missä on pitkä liike eli sopii matalaan ja normi keulaan. ollut ihan ok mut aika vähän vielä kilometrejä droppiolkien kanssa. takana kyb rs2 hopeiset. mulla swing perä joka oli ennen tätä päivää ilman z-baria ja vm -72:lla ohuilla sauvoilla, mut nyt vm -52 paksummilla sauvoilla eli kokemusta vielä vähemmän kuin nokasta. kokemuksia olisi mukava saada...loistava topic make76 Quote Link to comment
UltraVW Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Juu hyvä topicin aihe,itsellä tarkoitus myös uusia 20v vanhat iskarit Quote Link to comment
JM Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Edessä punaset konit. Alkuperä saab 900 taka. Plussa reilu liikerata, säädettävyys ja saatavuus. Nämä siis droppi olkien kanssa. Takana avo http://www.avouk.com/ Plussa säädettävyys. Miinusta saatavuus. Toimii just niinkun pitääkin. Quote Link to comment
nalleolut Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 offtopiccina: takaiskarin kiinnitys. yläpultin halkaisija ja pituus alapultin samant mitat. ja 73 vuosmalli. Quote Link to comment
nalleolut Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 lol unohtu eilen mitata ku oli rengas pois ja kohta lähden ostoksille... Quote Link to comment
make76 Posted May 7, 2007 Author Share Posted May 7, 2007 Nostetaan ylös, jos vaikka "isot" pojat kertoisi mitä kuplan alla on... Eli toiveena saada tietoa mitä kannattaisi laittaa, ettei tulisi laitettua huonoa ratkaisua. Ajettavuutta tavoitellen... Make Quote Link to comment
Roope Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 JM mitenkäs nuo saappaan iskarit onkos se joku tietty vm jonka sopii? Quote Link to comment
hanski. Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 mä hommasin konin säädettävät (punaiset) iskarit eteen ja taakse.... ajokokemusta ei vielä ole, mutta tiukalle ruuvattuna TODELLA jämäkät ovat!!! loppuu varmasti se kallistelu kurveissa... varmaan ensiviikon aikana pääsee ajelemaan noilla...sitten lisää millaiset ovat käytännössä... kuplapajan jussille kiitos noista!!!! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Paa kunnon kanki kallistuksenvakaajaks, niin sit ei ainakaan kallistele kurveissa. 20mm umpitanko ei tuntus olevan yhtään liikaa. Quote Link to comment
Guest Forsbacka Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Toi 900 saabin takaiskarien soveltaminen olikin hyvä tieto. Kaverilla seisoo yks pihalla odottamassa romuäijää ja siihen oli laitettu joku hyvä iskarisarja juur ennen, ku jäi seisomaan. Ettei ollu Kybit tai konit. Piti muutenkin käydä sieltä kaivamassa etusatulat talteen. Jos intoa riittää ni vois ottaa noi samalla iskaritkin. Quote Link to comment
JM Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Noi saapin iskarit on 99/90 ja vanhemmat 900. Etu iskarit käy taakse ja taka eteen. Quote Link to comment
Sakke Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 opelin iskareitakin voi käyttää, ovat nivelkeulaseen sopivia. Esim. b-asconasta käy vähän madallettuihin ja taas c-rekord ja a-ascona vähän reippaammin madallettuihin. Quote Link to comment
Lasse Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Mulla saapin kaasuilla perä tuli paljon liukkaammaksi. Jäykempi on muttei parempi. Kannattaa kokeilla jotakin muuta. Quote Link to comment
Guest miqqo Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Tuossa viikonloppuna kun ajelin Tammisaaresta kotiinpäin pikkuteitä pitkin oli kaikenlaista kokemusta, nimismiehen kylkiluista niin että meinas hampaa tippua suusta, ja mutkia joissa mietin että kyllä siinä edellä ajavassa X-bemarissa varmaankin on vähän erilainen alusta kun hävisi näkyvistä aika äkkiä. Aiheesta kun tiedän kovin vähän arvelin että nyt kun topic on pystyssä, ehtisköhän joku käymään parilla lauseella läpi mitä esim -69 kuplan iskareille kannattaa tehdä ja miksi, onko niissä jokin ongelma alunperinkin vai onko iskaritouhu lähinnä niiden juttuja jotka aikoo saada kuplasta kilpa-auton. Vai mitä uusilla iskareilla käytännössä saa? Quote Link to comment
Guest kvaaq Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Vai mitä uusilla iskareilla käytännössä saa? Hieman samanlaista mietiskelyä ilmassa... Vanhat öljyiskarit vuotaa, eli taitaa olla entiset. Nyt sitten miettimään että ottaako kaasut tilalle vai uudet vakiomalliset öljytoimiset. Kallistuksenvaimennin on alla ja ehkä tontitusta tulossa... Quote Link to comment
hanski. Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 nyt ois koneista kokemusta.... parhaat iskarit mitä olen testannut!!!!! takana ruuvattu niin jäykäksi kuin vaan menee....(piti vaan testata millaseksi menee aivan ääripäässä..) autoa painelemalla ei jousta mihkään, mutta ajossa ei ravista eikä täristä..... mutta mutkaan mennään paljon lujempaa mitä aikaisemmin!!!!! +tullaan sieltä ulos.... ei halvimmat, mutta näitä tullaan jatkossakin käyttämään.... Quote Link to comment
Teevee Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Mutta nuo Hanskin Konithan on IRSsiperään, meneekö ne normi-swingi peräänkin vai olenko nyt ihan hakoteillä? Uusien iskareiden hankinta on itelläkin edessä.. Quote Link to comment
pipo_esa Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Onkos bilsteineistä kokemuksia? Quote Link to comment
metake Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Onkos bilsteineistä kokemuksia? Ei kuplassa, mutta muissa kyllä. Hyvät. Quote Link to comment
pipo_esa Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Mullakin on golfissa ja audissa bilsteinit ja audin jälkeen vannoin etten enää ostaa iskareita ilman säätöä, mutta tilaisn kuitenkin bilsteinit kuplaankin. Toivottavasti on hyvät :d Quote Link to comment
Guest DaFox Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Kokemusta monista "kuolleista" Koneista löytyy, Bilsteineistä ei ainakaan tähän mennessä ole mitään negatiivistä löytynyt Porschen, Golfin & Kuplan saralta :) Quote Link to comment
hanski. Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Mutta nuo Hanskin Konithan on IRSsiperään, meneekö ne normi-swingi peräänkin vai olenko nyt ihan hakoteillä? Uusien iskareiden hankinta on itelläkin edessä.. ihan samoja putki-iskareita nuo ovat...siellä mitään perssoneita viel ole.... eli sullekkin ihan pulttaa kiinni vaan.... jussilta vaan kysymään... Quote Link to comment
hanski. Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Kokemusta monista "kuolleista" Koneista löytyy... no eipä ne sun autotkaan aina niin kovin eläviä oo olleet..heh heh heh.... Quote Link to comment
Teevee Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Mut jos Dafox alias Tappe puhuikin kuolleista koneista=hevosvoimista. :) Juu pitääpä Jussilta kysellä kun saan viikkorahat. :D Quote Link to comment
UltraVW Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Herätellään tätäkin topikkia taas,eli onko kellään kokemuksia esim. csp:n myymistä spax iskareista?Onko säädettävät yms.??? Noi csp:n taitaa olla säädettävät ainakin hinnasta päätellen? Myös www.rallyracefin.fi myy noita Suomessa. Siis sport mallia ja sitten on toki myös säädettävät? Onko kellään kummistakaan kokemuksia? Sivuilta lainattua...Säädettävinä vaimentimina tuomme maahan Spax ja Gaz. Säätö vaimenninta irroittamatta. Säädettäviä on myös wanhoihin. ”Musta” Sport on asenna ja unohda iskari. http://www.rallyracefin.fi/spax-pdf/Spa ... skarit.pdf Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.