ozone Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Missä rengasliikkeessä onnistuu 5x205 vanteiden tasapainotus Helsingissä tai Vantaalla? Quote
Fileas Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Kuorma-auto tasapainoituskoneessa oon omiani ja asiakkaiden pyöriä painottanut. kysäse vianoorilta tai euromasterilta. Quote
Barney Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 vantaalla Vantaan Rengaspalvelu, kiitoradantiellä. Quote
Guest fastghia Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Tekno-Rengas Suomenojalla on oonistunut tuossa myöskin,vaikkei se Helsinki-Vantaalla olekaan. Quote
Guest Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Käyppä kysymässä siitä teidän tallin läheltä Puistorilta Rengaspuistolasta. Sano, että lähetin, tulee kiitosta tai turpaan... Quote
Guest Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Suurin osa näistä rengasliikkeistä tasapainottaa 5-pulttisen volkkarin vanteen suoraan vaan keskireiästä, mikä on ehdottomasti väärä paikka. Se pitäis kiinnittää pultinrei´istä. Mä en ole nähny niin tehtävän muualla kuin Herttoniemen Euromasterilla. Niillä oli sellanen laippa mikä tuli pultinreikiin. Quote
Guest Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Töölöläisiä VW- harrastajia on palvellut HJ-rengaspalvelut. Siellä on isolle 5-pulttijaolle tehty adapteri hyllyssä ja hinnatkin on aika harrastajaystävälliset. Quote
Guest Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Ai Jartsalta löytyy? Vanha kaveri, ei oo vaan tullu kysyttyä kun on toisella puolella kaupunkia kun mä vaikutan. Hyvä tietää Quote
Kurre Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Suurin osa näistä rengasliikkeistä tasapainottaa 5-pulttisen volkkarin vanteen suoraan vaan keskireiästä, Miten tuo onnistuu? Taitaa olla aika erikoinen 'tappi' ;^) Quote
Guest Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Suurin osa näistä rengasliikkeistä tasapainottaa 5-pulttisen volkkarin vanteen suoraan vaan keskireiästä, Miten tuo onnistuu? Taitaa olla aika erikoinen 'tappi' ;^) Ei siinä mitään erikoista ole. Muuta kun väärä tapa. Laittavat korma-auton vanteille tarkoitetun ison kartion. Quote
Lasse Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Kysykää muuten ensin mitä "palvelu" maksaa. Tampereella yks virma olis ottanut uusien kumien laitosta tyhjille vanteille 35 euroa. Melko kallista sanoisin. Quote
-tipi- Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Joensuussa renkaat tyhjille vanteille 40€, ennen kevät sesongin alkua. Suunnilleen sama esim. www.vannetukku.fi :ssä. Oisko markka-aikaan ollu pokkaa pyytää moisesta 240mk? Minun muistini mukaan 50mk:lla onnistu. Ostaako porukka nyt renkaat netistä ja rengasfirmojen täytyy ottaa kate vain asennuksesta? Quote
Guest Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Joensuussa renkaat tyhjille vanteille 40€, ennen kevät sesongin alkua. Suunnilleen sama esim. www.vannetukku.fi :ssä. Oisko markka-aikaan ollu pokkaa pyytää moisesta 240mk? Minun muistini mukaan 50mk:lla onnistu. Ostaako porukka nyt renkaat netistä ja rengasfirmojen täytyy ottaa kate vain asennuksesta? Juuri näin. Quote
mikan Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Kysykää muuten ensin mitä "palvelu" maksaa. Tampereella yks virma olis ottanut uusien kumien laitosta tyhjille vanteille 35 euroa. Melko kallista sanoisin. 40 egeä, kun olen kysynyt. Joskus sain renkaat, vanhat pois ja uudet tilalle 300 markalla. t. Mika Quote
Guest TiKi Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Konalan Vianorissa renkaan tubeless-paikkaus 15 euroa. Rengas/vanne oli irtonaisena ja sisälle kannettuna, joten homma ei sisältänyt mitään irroitus/asennustöitä. Eipä ole siis ihme että siellä oli kovin kovin hiljaista. Ja noilla hinnoilla hiljenee ainakin minun osalta jatkossa entisestään. HJ Rengaspalvelusta on vuosien takaa hyvää kokemusta. En tiedä onko siellä meininki sitten viimevuosina muuttunut. Toivottavasti ei. Quote
Guest Toheltaja Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 kannattaa katella käytettyjä rengaskoneita, jos o kimppatalli niin noita ku välillä näkee satasellakin poistettavan. Ei siinä per nuppi paljoo kulua tuu, saa paskat kumit vanteilta pois, ja uudet tilalle, tosin joutuu vielä tasapainottamaan jossain... Quote
Lasse Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Sama homma tuli kans mieleen, jos vaikka rupeis tekeen sivupisnistä tuttujen renkailla. Kyllä mää olisin ton 35 eukkaa ymmärtänyt, jos ne vanteet olisi pitänyt raapia alta ja repiä kumit veks ja laittaa uudet vanteille. Mut nyt oli tyhjät vanteet ja uudet nakit irrallaan, eli olisko tekijämieheltä 15-20 min homma? Quote
Guest TiKi Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Menee pahaksi OT:ksi, mutta mistä rengaskoneita saa satasella ? En ole noita mistää katsellut, mutta jos toimivan rengaskoneen saa todellakin satasella, niin se onkin seuraavana hankintalistassa. Hyviä vinkkejä saa lähettää vaikka PM:nä. Quote
Recommended Posts