Jump to content

Romu-ukko


Recommended Posts

Nummelasta?

 

On. Laita yv:llä numero niin käsken romuukon soittaa. Isommat kasat hakee vähän pitemmältäki.

 

siina vanhan turuntien paassa melkein mun entinen naapuri.. autopurkaamon vieressa. Purkaamo pisti pillit pussiin mutta romuhemmot haki viela multa kasan autoja veke ennenkuin muutin pois... on siita kyl jo pari kolme vuotta. En muista paikan nimea.

 

 

Jan

Link to comment

No pojat pojat. Eihän autoja saa luovuttaa hämärämiesten hoiviin vaan ne pitää palauttaa takaisin autotehtailijoiden virallisiin palautuspisteisiin. Siellä ne sitten pestään, fiksataan ja pistetään uudelleen myyntiin tojotina, foortteina ja chevyinä.

Link to comment
Mulla on tavaraa varmaan yli tonni. Täytynee tosin mainita että ei ole akselistoja tölkissä, eli pitää nostaa kyytiin.

 

Mika

 

 

Tutulla on koura millä nousee kyytiin kun maassa puristelee ensin sopivaan nippuun.

 

Mäntsälä liian kaukana hakea noin pieni määrä. sanoi soittelevansa jos sattuu sinne suuntaan vietävää niin paluukyydissä tulis.

Link to comment

Sekä Stenalla että Kusarilla on molemmilla omat tapansa ostaa romut.

 

Stena hoitaa noutoja, jos vaan on kerrralla Japen kertoma määrä.

 

Kusarilla on toinen tapa, romppeet pitää viedä itte Kusarille asti. Romusta saatava hinta riippuu mitä se on / osaako tinkiä. Kusari ei siis itse nouda mitään, mutta heillä on sopimus Romu-Roopet jotka tekee noutoja maakunnissa. Kysy lähimmästä Kusarin konttorista kuka hoitaa aluettasi. Nämä Romu-Roopet sitten jobbaa omat romunsa Kusarille. Romu-Roopejen antama hinta kannataa kysyä aina etukäteen. Osa antaa rahaakin romuista, osa vain noutaa.

 

Muista että kaikki tingitty raha on puhdasta voittoa. Kysy hinta & romun nouto aika molemmista pajoista.

 

Tuossa oh yh tiedot Kusarin konttoreihin sekä Stenan (klik yht tiedot)

 

Edit-1

Toki jos tavaraa on vallan rekkakuormittain (ja laadullisesti OK), niin ei muuta kuin OTR'llekauppaamaan suoraan

Link to comment

Metsäpirtintie 8 04530 Ohkola saa tulla noutamaan arviolta 1400kg rautaromua. Soitto vaan mulle ennen kuin noutaa. Ja siis tämä kasa ei rullaa!

 

T.Mika

0505932142

Link to comment

ei o tullu, ei ne löydä tänne :-) Mut nouto tapahtuu kuulemma about viikon päästä joten asia kunnoss. Nyt olis vielä tölkin ikkunoita jollekin tarjolla!!

 

Mika

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...