Jump to content

splitti 52


Guest artsi79

Recommended Posts

olin taas näillä tutuilla tutkimusmatkoilla.

eräästä pihasta löytyi vm.52 splitti. seissyt pitkään.

ollut samalla omistajalla vuodesta 60?!

kysyin osto mahdollisuutta niin vastaus oli ei

perheenjäsenestä luovuta. en luovuta, tiedän että mun väsytystekniikka toimii. on toiminut jo niin monta kertaa...

haluan ton auton!!!

Link to comment
  • 4 weeks later...

homma etenee. kävin eilen neuvottelemassa. omistaja miettii nyt sopivan hinnan ja sitten mä mietin onko se sopiva. vaikuttaa yllättävän kova peltiseltä vaikka seissyt jo monta vuotta.

Link to comment
  • 1 month later...

nyt tuli vastausta, 2000 eur.

kuulostaa pahalta mun korvaan,kun olen köyhä.

yritetään vielä tingata,jos ei onnistu niin välitän myynti ilmoituksen tänne.

katsotaan...

 

mitä mieltä muut hinnasta?auto on kyllä kokonainen,mutta aikamoinen projekti.

Link to comment
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Kävin viime kesänä yhessä suulissa jossa oli vierekkäin orkkis kuntoset vm.51 ,54 ja 56 kuplat. Kyselin hintaa ni ei myytävänä. Sano ett oli ostanu ne joskus parikyt vuotta sitte 400 markkaan kappale!!!

Link to comment
papereiden tarkempi katselu paljasti vuosimalliksi 1951.

auto tulee toiselta omistajalta,joka on ostanut auton jo vuonna 1958.

 

Kuvia? Alustanumeron alkunumerot? 250xxx tms?

 

ei ollut alustan numero muistaakseeni tuollainen...

alustanumero oli kaksi osainen, 1-0336459/1-33xxxx.

 

kuvia tulossa lähipäivinä.

Link to comment

Yleensä vanhoissa otteissa on myös moottorin numero alustanumeron yhteydessä. 336xxx viittaa kyllä vahvasti Maaliskuuhun 1952.

 

http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... dating.php

 

Joskus vanhoissa papereissa puhutaan mallista -51 vaikka auto on valmistettu vuoden -52 puolella. Varapyörän takana oleva kilpi kertoo viimeistään oikean valmistusvuoden.

Link to comment

Millähän perusteella maahantuontipöytäkirjojen kopiot on Heikkilän hallussa?

 

Ei ainakaan sillä, että toimittaa tietoja järkevässä ajassa harrastajille. Mulla kesti: ensimmäinen kysely 3.8.2007, toimitus maaliskuu 2008.

Link to comment

Toisena vaihtoehtona lienee voisi olla, että Mr. Heikkilä sulkee paperit kassakaappiinsa eikä avusta kaikesta natisevia harrastajia? Tai lupaa vastauksen jo viikossa ja perii siitä 100 eur korvausta / kerta ?

 

Laitetaanko äänestys siitä kumpi toimintamalli olis parempi?

Link to comment

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

 

Kohta lähtee VV-autoon kysely tietääkö missä niiden kopiot oikein on ja millä perusteella ne on aikoinaan Hakalan Pasille toimitettu.

 

Luulisin, että Pasin neuvottelujen perusteella toimitettiin aikoinaan Veteraanijaokselle, jonka perusperiaatteisiin kuului harrastajien toiminnan edesauttaminen. Nyt kun ko. kerhoa ei enää ole, esittämäni kysymys on aiheellinen.

Link to comment

Tosi asia on se taitaa kantakortit olla heikkilän ihan omaa omaisuutta siinä missä muukin..vv-auto roina..ja yhdistyksen veteraanijaostahan ei enää ole.

 

 

 

 

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

 

Kohta lähtee VV-autoon kysely tietääkö missä niiden kopiot oikein on ja millä perusteella ne on aikoinaan Hakalan Pasille toimitettu.

 

Luulisin, että Pasin neuvottelujen perusteella toimitettiin aikoinaan Veteraanijaokselle, jonka perusperiaatteisiin kuului harrastajien toiminnan edesauttaminen. Nyt kun ko. kerhoa ei enää ole, esittämäni kysymys on aiheellinen.

Link to comment

 

 

Tosi asia on se taitaa kantakortit olla heikkilän ihan omaa omaisuutta siinä missä muukin..vv-auto roina..ja yhdistyksen veteraanijaostahan ei enää ole.

 

 

 

 

Nyt ei ole kyse kantakorteista, vaan maahantuontipöytäkirjoista. Alkuperäiset on melko suurella todennäköisyydellä vieläkin VV-autolla arkistossa.

 

Kyse on tässä van siitä, että jos harrastaja oikeasti tarvitsee noita maahantuontitietoja esim. katsastukseen maahantuonnin todistamiseksi, on syytä ottaa yhteyttä maahantuojaan tai VW:n museoon. Tämä tässä edellä mainittu "palvelu" on hyvin epävarmaa.

Link to comment

No kysy sitten sieltä. Varmaan ensimmäinen puheluun vastaaja ryntää siltä seisomalta jonnekin kellariin etsimään haluamaasi tietoa, eikä lopeta ennenkuin asia on hoidettu. Ja ihan ilmaiseksi tietysti, kun niin sympaattisen oloisesti asiaa kyseltiin.

 

Aina ei vaan muiden asiat ole etusijalla, Mikolla muistaakseni on ollu taloprojektia, jälkikasvua ym mun mielestäni suht ensisijaista juttua.

 

Multa ei ainakaan rutkuttamalla ja vittuilemalla kauheesti heru apua, paitsi maksavalle asiakkaalle. Ja sittenkin ei ehkä 100% innolla.

Link to comment
Guest VW 1303

ja kolmas vaihtoehto on, että laittaa noihin 50 lukusiin kupliin kaaret sisään ja ajaa jokkista. akk tomittaa katsastuskortin viikossa ja muita papruja ei tarvita.

post-768-13888359801838_thumb.jpg

Link to comment
Guest VW 1303

on myynnissä jos jm kisoissa tarjouksella saat sen. ei tossa mitään tyyliä ole. splitissä sitä on ja niistä saa hiton kykäsiä koreja hyvät jouset takana jo valmiina ni irtoo viivasta hyvin.

Link to comment
Guest ville s

joo mut jost teet splitist,viä nyky päivänä uuden kopan ni tulee kuppelille jo hintaa ja ei kyl taitais raaskia pilata enään nykyään splittiä tai ovulaaria tohon hommaan..

 

vaik ei tää harrastus o ikuna halpaa...

Link to comment
Tähän voisi olla ratkaisuna kaksoiskappaleet jossain muualla, jos vaikka kiireet ei osu molemmissa osoitteissa päällekäin.

 

Joo, anna mä arvaan - tää kaksoiskappaleiden vartija vois olla joku reilu, vilpitön ja pyyteetön harrastaja - niin kuin vaikkapa sinä ;)

Link to comment
Tähän voisi olla ratkaisuna kaksoiskappaleet jossain muualla, jos vaikka kiireet ei osu molemmissa osoitteissa päällekäin.

 

Joo, anna mä arvaan - tää kaksoiskappaleiden vartija vois olla joku reilu, vilpitön ja pyyteetön harrastaja - niin kuin vaikkapa sinä ;)

 

Pois se minusta, menee maine ;-)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...