Guest Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 olin taas näillä tutuilla tutkimusmatkoilla. eräästä pihasta löytyi vm.52 splitti. seissyt pitkään. ollut samalla omistajalla vuodesta 60?! kysyin osto mahdollisuutta niin vastaus oli ei perheenjäsenestä luovuta. en luovuta, tiedän että mun väsytystekniikka toimii. on toiminut jo niin monta kertaa... haluan ton auton!!! Quote
Guest Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 homma etenee. kävin eilen neuvottelemassa. omistaja miettii nyt sopivan hinnan ja sitten mä mietin onko se sopiva. vaikuttaa yllättävän kova peltiseltä vaikka seissyt jo monta vuotta. Quote
Guest Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 nyt tuli vastausta, 2000 eur. kuulostaa pahalta mun korvaan,kun olen köyhä. yritetään vielä tingata,jos ei onnistu niin välitän myynti ilmoituksen tänne. katsotaan... mitä mieltä muut hinnasta?auto on kyllä kokonainen,mutta aikamoinen projekti. Quote
Guest Toheltaja Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 juu, ja joskus myyty 3500,- saman kuntoisia... Quote
Hebster52 Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Kovapeltisestä täydellisestä splitistä (jopa vähän lahoakin saa olla) saa kyllä jo maksaa tuosta 2t€:stä ylöspäin. Ei noitakaan ole loputtomasti enää löydettävissä. Nehän on jo yli 55 vuotta vanhoja vehkeitä... Quote
Guest Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 jostain kun saisi kaivettua rahat kasaan... Quote
Guest tompelo Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 hae nordean master card.. luottoa valitsemasi summa ja makselet sitten hissukseen takas.. en oe pankin kätyri mutta itse + pari tuttua on rahoittanut rojektit silleen.. Quote
Lasse Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Niin ja korko lienee jossakin 20 prossan tuntumilla. Jos menee tiskille ja hoitaa homman siellä, niin korko lienee jossakin 5-9 haarukassa. Oikeesti noi kortit on sikakalliita lainoja, halvempiakin on markkinoilla. Helppoja juu, mutta.... Quote
Guest Mika Raussi Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Kyllä ne pankistakin lainaa antaa. Paljon halvempi. Quote
Guest Posted March 12, 2008 Posted March 12, 2008 homma etenee,duunikaveri lunasti auton itselleen ja nouto tapahtuu lähipäivinä. jätin itselleni mahdollisuuden ensiostajaksi jos joskus tulee myyntiin... Quote
Guest Posted March 12, 2008 Posted March 12, 2008 laitan kuvia kun haetaan auto pois,vaikka ei tullutkaan ainakaan vielä mulle. Quote
Guest Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 papereiden tarkempi katselu paljasti vuosimalliksi 1951. auto tulee toiselta omistajalta,joka on ostanut auton jo vuonna 1958. Quote
Guest Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Kävin viime kesänä yhessä suulissa jossa oli vierekkäin orkkis kuntoset vm.51 ,54 ja 56 kuplat. Kyselin hintaa ni ei myytävänä. Sano ett oli ostanu ne joskus parikyt vuotta sitte 400 markkaan kappale!!! Quote
Virtanen Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 papereiden tarkempi katselu paljasti vuosimalliksi 1951.auto tulee toiselta omistajalta,joka on ostanut auton jo vuonna 1958. Kuvia? Alustanumeron alkunumerot? 250xxx tms? Quote
Guest Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 papereiden tarkempi katselu paljasti vuosimalliksi 1951.auto tulee toiselta omistajalta,joka on ostanut auton jo vuonna 1958. Kuvia? Alustanumeron alkunumerot? 250xxx tms? ei ollut alustan numero muistaakseeni tuollainen... alustanumero oli kaksi osainen, 1-0336459/1-33xxxx. kuvia tulossa lähipäivinä. Quote
Virtanen Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Yleensä vanhoissa otteissa on myös moottorin numero alustanumeron yhteydessä. 336xxx viittaa kyllä vahvasti Maaliskuuhun 1952. http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... dating.php Joskus vanhoissa papereissa puhutaan mallista -51 vaikka auto on valmistettu vuoden -52 puolella. Varapyörän takana oleva kilpi kertoo viimeistään oikean valmistusvuoden. Quote
Guest Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 rekisterikirjasta tämä vuosimalli (1951) otettiin. en ole hirveästi perehtynyt vuosimalli eroihin. Quote
Virtanen Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Nonny alkaa valjeta. Heinä/elokuun vaihde 1951! Tuo 1-0336459 on moottorin numero ja 1-277xxx alustan. Quote
Mikko Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 mulle yv:tä ja alustanumero niin löytyy maahantuontitiedot (jos virallisesti tuotu) + hyvällä säkällä muutakin hauskaa dataa menneisyydestä. Quote
Virtanen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Millähän perusteella maahantuontipöytäkirjojen kopiot on Heikkilän hallussa? Ei ainakaan sillä, että toimittaa tietoja järkevässä ajassa harrastajille. Mulla kesti: ensimmäinen kysely 3.8.2007, toimitus maaliskuu 2008. Quote
NordBling Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Vapaaehtoistoiminnassa ei varmaan tarvi olla kovin tiukat toimitusehdot. Autetaan kun keretään. Quote
Virtanen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Rajansa kuitenkin. Jää kaipaamaan Hakalan toimintaa, asiat tapahtu joutuisasti. Quote
metake Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Toisena vaihtoehtona lienee voisi olla, että Mr. Heikkilä sulkee paperit kassakaappiinsa eikä avusta kaikesta natisevia harrastajia? Tai lupaa vastauksen jo viikossa ja perii siitä 100 eur korvausta / kerta ? Laitetaanko äänestys siitä kumpi toimintamalli olis parempi? Quote
Virtanen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Alkuperäinen kysymys oli miksi ne on hänellä? Quote
Mikko Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 kuule Mika, palvelun taso on vastapuolen naamasta kiinni. Go home ;) Quote
Virtanen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Kiitos asiallisesta vastauksesta. Kohta lähtee VV-autoon kysely tietääkö missä niiden kopiot oikein on ja millä perusteella ne on aikoinaan Hakalan Pasille toimitettu. Luulisin, että Pasin neuvottelujen perusteella toimitettiin aikoinaan Veteraanijaokselle, jonka perusperiaatteisiin kuului harrastajien toiminnan edesauttaminen. Nyt kun ko. kerhoa ei enää ole, esittämäni kysymys on aiheellinen. Quote
Mikko Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 taitaa ihan oikeesti olla legot patterin välissä... =) Quote
JaakkoS Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Tosi asia on se taitaa kantakortit olla heikkilän ihan omaa omaisuutta siinä missä muukin..vv-auto roina..ja yhdistyksen veteraanijaostahan ei enää ole. Kiitos asiallisesta vastauksesta. Kohta lähtee VV-autoon kysely tietääkö missä niiden kopiot oikein on ja millä perusteella ne on aikoinaan Hakalan Pasille toimitettu. Luulisin, että Pasin neuvottelujen perusteella toimitettiin aikoinaan Veteraanijaokselle, jonka perusperiaatteisiin kuului harrastajien toiminnan edesauttaminen. Nyt kun ko. kerhoa ei enää ole, esittämäni kysymys on aiheellinen. Quote
Virtanen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Tosi asia on se taitaa kantakortit olla heikkilän ihan omaa omaisuutta siinä missä muukin..vv-auto roina..ja yhdistyksen veteraanijaostahan ei enää ole. Nyt ei ole kyse kantakorteista, vaan maahantuontipöytäkirjoista. Alkuperäiset on melko suurella todennäköisyydellä vieläkin VV-autolla arkistossa. Kyse on tässä van siitä, että jos harrastaja oikeasti tarvitsee noita maahantuontitietoja esim. katsastukseen maahantuonnin todistamiseksi, on syytä ottaa yhteyttä maahantuojaan tai VW:n museoon. Tämä tässä edellä mainittu "palvelu" on hyvin epävarmaa. Quote
NordBling Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 No kysy sitten sieltä. Varmaan ensimmäinen puheluun vastaaja ryntää siltä seisomalta jonnekin kellariin etsimään haluamaasi tietoa, eikä lopeta ennenkuin asia on hoidettu. Ja ihan ilmaiseksi tietysti, kun niin sympaattisen oloisesti asiaa kyseltiin. Aina ei vaan muiden asiat ole etusijalla, Mikolla muistaakseni on ollu taloprojektia, jälkikasvua ym mun mielestäni suht ensisijaista juttua. Multa ei ainakaan rutkuttamalla ja vittuilemalla kauheesti heru apua, paitsi maksavalle asiakkaalle. Ja sittenkin ei ehkä 100% innolla. Quote
Virtanen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Tähän voisi olla ratkaisuna kaksoiskappaleet jossain muualla, jos vaikka kiireet ei osu molemmissa osoitteissa päällekäin. Quote
Guest VW 1303 Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 ja kolmas vaihtoehto on, että laittaa noihin 50 lukusiin kupliin kaaret sisään ja ajaa jokkista. akk tomittaa katsastuskortin viikossa ja muita papruja ei tarvita. Quote
Guest ville s Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 mitä oks toi jokkis koppa myynnis haluun? kerran tarttee noil roska pöntöil ajel ni tos ois jo tyyliä.... Quote
Guest VW 1303 Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 on myynnissä jos jm kisoissa tarjouksella saat sen. ei tossa mitään tyyliä ole. splitissä sitä on ja niistä saa hiton kykäsiä koreja hyvät jouset takana jo valmiina ni irtoo viivasta hyvin. Quote
Guest ville s Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 joo mut jost teet splitist,viä nyky päivänä uuden kopan ni tulee kuppelille jo hintaa ja ei kyl taitais raaskia pilata enään nykyään splittiä tai ovulaaria tohon hommaan.. vaik ei tää harrastus o ikuna halpaa... Quote
Mikko Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Tähän voisi olla ratkaisuna kaksoiskappaleet jossain muualla, jos vaikka kiireet ei osu molemmissa osoitteissa päällekäin. Joo, anna mä arvaan - tää kaksoiskappaleiden vartija vois olla joku reilu, vilpitön ja pyyteetön harrastaja - niin kuin vaikkapa sinä ;) Quote
Virtanen Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Tähän voisi olla ratkaisuna kaksoiskappaleet jossain muualla, jos vaikka kiireet ei osu molemmissa osoitteissa päällekäin. Joo, anna mä arvaan - tää kaksoiskappaleiden vartija vois olla joku reilu, vilpitön ja pyyteetön harrastaja - niin kuin vaikkapa sinä ;) Pois se minusta, menee maine ;-) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.