Guest janie79 Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Ok, puola on kunnossa, niin noi kolme muutakin. Mistä jutusta seuraavaksi lähdetään hakemaan vikaa? Eli en saa edes kipinää tulpalle yrityksistä huolimatta. Jakajakin vaihdettiin jo uuteen. Quote Link to comment
JM Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Kokeile antaa lisävirtaa startauksen aikana, jännite tippu aika alas. Quote Link to comment
Guest janie79 Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Pitää koittaa. Laitoin just vanhan 009 jakajan kiinni ja tärähti saman tien tulille. Quote Link to comment
Per Jernström Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Ota se 123 jakaja irti ja kokeile miten toimii ilman starttia. Pyörität siis sitä käsin ja riittää kun on puolan sytkäjohto lähellä moottoria (niin ei tule ainakaan kipinää sormille kun pyörität jakajaa). Muista maadoittaa koko jakaja, esim erillisellä johdolla moottoriin. Quote Link to comment
Guest janie79 Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Noniin, tämä selvisi. Kirjoitan tän tänne vaikka mua hävettää tunnustaa oma moka :) Eli mulla oli auton johtosarjasta puolaan tuleva +12v johto väärässä navassa. Vanha kombo toimi, koska se oli kärjellinen versio. Koska vanha toimi, en edes tajunnut tarkastaa "itsestäänselvyyksiä". Aloin kaivelemaan vanhoja kytkentäkaavioita (alkuperäisiä) ja siitä vyyhti lähti purkautumaan. Vaihdoin 123:lta tulevat piuhat oikeisiin napoihin. Nyt pelaa kuin kello, lähti ekalla täräytyksellä käyntiin. Suurkiitos Oberschlachterin äijille aivan mahtavasta asiakaspalvelusta ja after sales tuesta :) Quote Link to comment
Guest AutoTune.fi Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Uunituoreet sytkäpoksierä saaapunut. Saa vaikka täysin sekventiaalisen sytytyksen. Löytyy nakutustunistusta Pakokaasunlämmönmittausta Anturoinnit, kaikki normit lämmöt, O2.. Launch control Boost control Vapaita lähtöjä, ohjauksia Vaihtovalo Hukkakipinällä polt on setti tulee myyntiin hintaan alkaen 349e. Sisältää: Piuhat, anturit, puolan, poksin Quote Link to comment
HSuomi Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 Hyvännäkönen paketti. Onko levy omaa designiä? Quote Link to comment
Guest AutoTune.fi Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Siis tietenkin omaa designia ja specksit, mutta levy teetetty. Quote Link to comment
Guest Aircooled.fi Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Yleisin syy kärjettömien sytytysmodulien palamiseen heti asennuksessa on juuri se, että virtalukolta puolalle tuleva 12V johto on kytketty väärin, eli puolan miinusnapaan. Normaali kärjellinen / kondensaattorilla varustettu järjestelmähän toimii tästä huolimatta, mutta koska sytytysmodulit pitää ehdottomasti kytkeä oikein (punainen plussaan, musta miinukseen) niin moduli kärähtää heti, kun kytkee virrat, ellei asennuksessa huomaa tarkistaa alkuperäisiä kytkentöjä. Kun siis hankit mitä tahansa päivityksiä sytytyspuolelle, joihin liittyy jakajan vaihto / jakajan sisuskalujen vaihto, niin tarkista aina, että johdotus puolalle on oikein. Quote Link to comment
JaniM Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1855 Onkos kukaan kattonut specksejä tarkemmin tästä Magnasta ja verrannut 123? Hinta korkeampi ainakin. Quote Link to comment
Pasi Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 En löytänyt hakemalla suoraa vastausta. Kyseessä 123 alipaineversio jakaja, mikä näistä valmiina olevista ohjelmista / käyristä vastaa 009 ennakkokäyrää? Tai löytyykö jostain tietoa, minkälaisia nämä muut ohjelmat on? -Pasi- Quote Link to comment
metake Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Kyseessä 123 alipaineversio jakaja, mikä näistä valmiina olevista ohjelmista / käyristä vastaa 009 ennakkokäyrää? Tai löytyykö jostain tietoa, minkälaisia nämä muut ohjelmat on? Käyrä F vastaa 009:n käyrää. Tuolta ohjeet: http://www.123ignition.nl/downloads/manuals/123VW.pdf Quote Link to comment
Pasi Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Käyrä F vastaa 009:n käyrää. Tuolta ohjeet: http://www.123ignition.nl/downloads/manuals/123VW.pdf OK, kiitos. Quote Link to comment
Lasse Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Tuota tuota, mitäs käyrää kannattais kokeilla kun tuppaa nakuttamaan kun antaa happea 1500-> kuormalla? Nyt testattua pikaisesti tuota f-käyrää. Quote Link to comment
metake Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Tuota tuota, mitäs käyrää kannattais kokeilla kun tuppaa nakuttamaan kun antaa happea 1500-> kuormalla? Nyt testattua pikaisesti tuota f-käyrää. Jos kyseessä on vakiokone, eli suostuu käymään tyhjäkäyntiä 7,5 asteen tai sitä pienemmällä perusennakolla, niin koeta käyrä E. Se nostaa ennakkoa hitaammin kuin F, mutta pidemmälle. Eräässä vakio 1300 koneessa on 123 käyrällä E ja toimii aivan ihanasti. Oliko sulla alipaine versio vai ilman alipainetta oleva? Quote Link to comment
Lasse Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Ei alipainetta ja on tuota konetta jonkin verran hypistelty. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.