Jump to content

123 Virranjakaja


Guest Hugo

Recommended Posts

Guest janie79

Ok, puola on kunnossa, niin noi kolme muutakin. Mistä jutusta seuraavaksi lähdetään hakemaan vikaa? Eli en saa edes kipinää tulpalle yrityksistä huolimatta. Jakajakin vaihdettiin jo uuteen.

Link to comment
Guest janie79

Noniin, tämä selvisi. Kirjoitan tän tänne vaikka mua hävettää tunnustaa oma moka :)

 

Eli mulla oli auton johtosarjasta puolaan tuleva +12v johto väärässä navassa. Vanha kombo toimi, koska se oli kärjellinen versio. Koska vanha toimi, en edes tajunnut tarkastaa "itsestäänselvyyksiä". Aloin kaivelemaan vanhoja kytkentäkaavioita (alkuperäisiä) ja siitä vyyhti lähti purkautumaan. Vaihdoin 123:lta tulevat piuhat oikeisiin napoihin. Nyt pelaa kuin kello, lähti ekalla täräytyksellä käyntiin.

 

Suurkiitos Oberschlachterin äijille aivan mahtavasta asiakaspalvelusta ja after sales tuesta :)

Link to comment
  • 2 months later...
Guest AutoTune.fi

Uunituoreet sytkäpoksierä saaapunut.

Saa vaikka täysin sekventiaalisen sytytyksen.

Löytyy nakutustunistusta

Pakokaasunlämmönmittausta

Anturoinnit, kaikki normit lämmöt, O2..

Launch control

Boost control

Vapaita lähtöjä, ohjauksia

Vaihtovalo

 

Hukkakipinällä polt on setti tulee myyntiin hintaan alkaen 349e.

Sisältää:

Piuhat, anturit, puolan, poksin

post-4713-13888363606397_thumb.jpg

post-4713-13888363607485_thumb.jpg

Link to comment
Guest Aircooled.fi

Yleisin syy kärjettömien sytytysmodulien palamiseen heti asennuksessa on juuri se, että virtalukolta puolalle tuleva 12V johto on kytketty väärin, eli puolan miinusnapaan.

 

Normaali kärjellinen / kondensaattorilla varustettu järjestelmähän toimii tästä huolimatta, mutta koska sytytysmodulit pitää ehdottomasti kytkeä oikein (punainen plussaan, musta miinukseen) niin moduli kärähtää heti, kun kytkee virrat, ellei asennuksessa huomaa tarkistaa alkuperäisiä kytkentöjä.

 

Kun siis hankit mitä tahansa päivityksiä sytytyspuolelle, joihin liittyy jakajan vaihto / jakajan sisuskalujen vaihto, niin tarkista aina, että johdotus puolalle on oikein.

Link to comment
  • 5 months later...
  • 2 years later...

En löytänyt hakemalla suoraa vastausta.

 

Kyseessä 123 alipaineversio jakaja, mikä näistä valmiina olevista ohjelmista / käyristä vastaa 009 ennakkokäyrää?

 

Tai löytyykö jostain tietoa, minkälaisia nämä muut ohjelmat on?

 

-Pasi-

Link to comment
  • 1 year later...

Tuota tuota, mitäs käyrää kannattais kokeilla kun tuppaa nakuttamaan kun antaa happea 1500-> kuormalla? Nyt testattua pikaisesti tuota f-käyrää.

Jos kyseessä on vakiokone, eli suostuu käymään tyhjäkäyntiä 7,5 asteen tai sitä pienemmällä perusennakolla, niin koeta käyrä E. Se nostaa ennakkoa hitaammin kuin F, mutta pidemmälle. Eräässä vakio 1300 koneessa on 123 käyrällä E ja toimii aivan ihanasti.

 

Oliko sulla alipaine versio vai ilman alipainetta oleva?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...