Jump to content

Mistä tyylikkäät etupenkit Palloon?


Guest pete6ug

Recommended Posts

Pitäisi löytää tyylikkäät etupenkit maitokahvin väriseen -69 palloon. Olisiko hyviä ehdotuksia, voi olla uudet tai vanhat. 924 porschen penkit oli jossain saksalaisessa pakussa ja näytti ihan kivalta.

 

Alkuperäisten uudelleen verhoilu ei tule kyseeseen koska runko ovat niin hajalla / muokattu piloille.

 

Pete

Link to comment

Taytyy olla aika littea istuinosa, muuten nousee penkki turhan korkealle.

 

Jostain 80-luvun jaappanilaisista loytynee, honda mazda jne.. ma laitoin junikseen -80 Mazda 626 penkit, olivat aika sopivat.

 

Jan

Link to comment
mun mittaselle toi oli parempi ku originaali. ja mää oon 177

 

ma oon 182cm ja mulla isoin ongelma oli reisien osuminen rattiin korkeammalla penkilla. Ja kumara ajoasento haittasi myos. Taa siis juniksessa, pallokeulassa on erilaiset mitat

 

jan

Link to comment
Pitäisi löytää tyylikkäät etupenkit maitokahvin väriseen -69 palloon. Olisiko hyviä ehdotuksia, voi olla uudet tai vanhat. 924 porschen penkit oli jossain saksalaisessa pakussa ja näytti ihan kivalta.

 

Alkuperäisten uudelleen verhoilu ei tule kyseeseen koska runko ovat niin hajalla / muokattu piloille.

 

Pete

 

Autoracing myy näitä:

post-948-13888359296985_thumb.jpg

Link to comment
Guest Toheltaja

"Itellä Recarot ja tuon matalempia ei kyllä löydy"

 

 

elä puhu puppua. Koita 914 originaalipenkkejä. niissä ei o sitäkään vähää kamaa ku mitättömimmissä kuppijakkaroissakaan. ja on oikeesti matalat. Istuinosakin muutaman kymmenen milliä paksulla vyllillä :)

Link to comment

Tulipa mieleen että joskus kun olen mennyt treen kaupungin bussissa, niin penkit ovat olleet sellaiset muotoon taivutetut alumiinikupit joiden pehmuste rajoittuu pintaan liimattuun kankaaseen. Ainakin muutaman kilsan matkan niissä on yllättävän hyvä istua.

 

t. Mika

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...