Guest wiwwe Posted May 21, 2011 Share Posted May 21, 2011 Kyllähän kärkipylkän käyttö olisi suositeltavaa, niin näkee, että vippaako se oikeasti. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Nyt olis lohko pesty ja valmis koneistukselle. Hemmetisti tähän saa rahaa kyllä uppoamaan kun olen noita uusia palikoita selaillut. 92mm pyttysatsi ja uudet kannet 40x35,5mm, 35mm kadron tuplat, kampura ja vp,kiertokanget,c35 nokka, keinusarja. ym muita tilpehöörejä... Pärjääkö orkkis keinuilla kuinka pitkälle? Entäs orkkiskammella, tosin joka on 4tappinen,tuleeko probleemia kasassa pysymisellä? Parempia ehdotuksia koneeksi? Quote Link to comment
DOODAH Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Nyt olis lohko pesty ja valmis koneistukselle. Hemmetisti tähän saa rahaa kyllä uppoamaan kun olen noita uusia palikoita selaillut. 92mm pyttysatsi ja uudet kannet 40x35,5mm, 35mm kadron tuplat, kampura ja vp,kiertokanget,c35 nokka, keinusarja. ym muita tilpehöörejä... Pärjääkö orkkis keinuilla kuinka pitkälle? Entäs orkkiskammella, tosin joka on 4tappinen,tuleeko probleemia kasassa pysymisellä? Parempia ehdotuksia koneeksi? ..noihan on ihan hyviä idiksiä. Vakiokammellakin pärjää hienosti, kunhan on tasapainossa ja et kierrättele miljuunasti. Mun seuraava pannu tulee aika lailla samanlainen. Lohko on koneistelu C35, 92:set, 36 tuplat ja isovena kannet jo hommattu. Vielä harkinnassa jos kampi oliskin 74:nen sen kokonen kun on vielä tekemättä. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Olen myös miettinyt tuota iskunpituutta jos suurentaisi...en vain tiedä mitä kaikkea "extra" työtä se teettää (lohkon koneistuksen lisäksi). Tuleeko enenmmän kesto/teho hyöytyä esim tolla 74lla kammella? Quote Link to comment
mick Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Kiinnostava ketju, mukava lueskella :) Oma projekti otti takapakkia :( 78 iskulla tulee, ja H-profiilin veiveillä. Lohkoa piti avartaa sieltätäältä, että sopii pyörimään. Kiertokankia oli hankala pitää oikeassa asennossa kun noita avarruskohtia tutkin. Nyt kun laitoin männät ilman renkaita nopeasti paikalleen, ja pytyt, niin konetta pyörittäessä hipasee jokin johonkin. Prkl. Ei auta kuin purkaa uudestaan. Miten olette katsoneet nuo avarruskohdat omista strokereista? Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Mites on noiden keinuvivustojen kanssa, laittaisitteko itse ehdottomasti 1.25 välitetyt keinut vai kunnostaisitte vakiot? Säästäis vaan pitkän pennin, ja jos vielä käyttäisi vakiokampea... Suositteletteko full-flow kierron tekemistä, kaipa se pidentäs kestoa? Nii ja mites kytkimen kanssa, taitaa olla 180mm, tosin vähän aikaa sitte uusittu asetelma ja levy (hd mallia, cool :) ) tuleepi varmaa luisto ongelmia? Pystyikö muuttaa 200mm heittämällä vai mitä kaikkea pitää kairatA? Quote Link to comment
DOODAH Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Mites on noiden keinuvivustojen kanssa, laittaisitteko itse ehdottomasti 1.25 välitetyt keinut vai kunnostaisitte vakiot? Säästäis vaan pitkän pennin, ja jos vielä käyttäisi vakiokampea... Suositteletteko full-flow kierron tekemistä, kaipa se pidentäs kestoa? Nii ja mites kytkimen kanssa, taitaa olla 180mm, tosin vähän aikaa sitte uusittu asetelma ja levy (hd mallia, cool :) ) tuleepi varmaa luisto ongelmia? Pystyikö muuttaa 200mm heittämällä vai mitä kaikkea pitää kairatA? ..keinut nokalle ja käyttötarkoitukselle sopivat. MIkään ei ole ehdotonta. ..FF on hyvä pysyy paikat puhtaana. ..Kevyen auton ja kevyen virityksen kanssa 180mm riittää. Kairaamiseen ei vaikuta kytkimen koko, vaan se onko aski 6v vai 12v limpulle sopiva. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Nyt on lohko kiikutettu koneistettavaksi. Alkaa olee osatilauksen lukkoon lyömis hetket käsillä. Pakoputkea uumoiltu, kun olis tarkoitus saada lämmönvaihtimet säilytettyä niin kehtaa ajaa ettei räkä enää enempää jäädy päähän kiinni talvella.. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Sitte vähän maestrojen mielipiteitä ennen kun lyön tilauksen lukkoon! Konepalikat: 69mm vastapaino kampiakseli Kiertokanget 5,400" Nokka C35 Scat Sylinterikannet SCAT Pro Street, 40 x 35.5mm venttiilit, Single Hi-Rev jouset, Chromolylautaset, race ohjurit Pyttymäntäsatsi 92x69mm Keinuvipusarja 1,25 Kadronin 35mm nurkka kaasarit + tietysti oheistarpeet: tönärit ja suojaputket,nostajat,tiivisteet,öljynjäähdytin,ö-pumppen,laakerit,pinnapultit,pultit,nippelitjanappelit jne jne.. Virranjakajana yhden kesän hienosti palvellut Pertronixin kärjetön alipaine jakaja. Mitä jäi, tai mitä/mitkä vaihtoon? Nokka kenties? Mikä pakoputkeksi (ei mitää järjetöntä tuubaa kiitos)? Ja tosiaan ei oo tarkoitus repiä väkisin viilatenjahöyläten kaikkia tehoja ulos, toki kaikki ovat tervetulleita! :D Paljonko tuo paketti vois sylkeä kaakkipowereita? Ja kiitos.. Quote Link to comment
Fileas Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 C35 on varmaan turhan kesy nokka :) 1600 - 1776cc LOW-END TORQUE FOR HEAVY BUSES OR OFF-ROAD BUGGY (1000 - 5000) 45 tai 55 laittaisin, mut tää onkin mun miälipide. Quote Link to comment
DOODAH Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Juu vastapainokammen kanssa voi laulattaa ylemmäs C35 ei riitä korkeelle. C45 ehdotan minä. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Soppiiko tolla C45lla ajella liikenteessä? olikos noi numerot asteita? ja mitä jyrkempi nokka niin sitä enempi kiertää? pientä valaistusta kaivataan täällä päässä :) ! Quote Link to comment
metake Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Nää on tietystoi makuasioita ja kaikki riippuu monesta. Ensin pitäisi kuitenkin tietää koneen käyttötarkoitus, kireä kierroskone vai vahva vääntöinen ajelukone? Oletan tässä koneen tulevan sekalaiseen ajoon, myös maantiellä, joten kuljen vastavirtaan yleisiä mielipiteitä.. - nokka: vaihtaisin miedompaan, engle W100 on hyvä nokka ja tarjoaa julman alaväännön. Nuo kannet ei vakiona ilman hieromista ole mitkään älyttömän hyvin virtaavat, joten korkeakierroksiseen koneeseen joutuu kansiin uhraamaan rahaa jotta kanavat virtaa hyvin. Lisäksi nuo kaasarit eivät välttämättä ole parhaat mahdolliset kierroskoneeseen. - kampiakseli ja kiertokanget: pitäisin vakiot, kun vaihdat nokan W100:n niin konetta ei juuri yli 5000 - 5500 kierrätetä ja vakio kampura + kiertokanget riittää hyvin. Jos on varaa sijoittaa, niin sitten pidempi iskuista kampuraa ja alavääntö kasvaa. - sylinterit/männät: itselleni valitsisin 90,5 ihan vaan putken suuremman pinta-alan vuoksi, mulla upposi 92:t kanteen, mutta saattoivat olla liian tiukasti kiinni Tehoista on paha sanoa, ym. setupilla ehkä 90 hp jos tähdet on suotuisassa asennossa. 1835:sta vastaavilla kansilla mutta paremmin virtaavilla, 2x40 tuplat ja scat C35, dynottiin 113 hp. Eräs tällä palstalla esillä ollut kolkin kesytys projekti on hyvä esimerkki miten tehoon ei kannata tuijottaa. Koneeseen vaihdettiin nokaksi C35:n tilalle W100 ja vauhtipyörä vaihdettiin kevennetystä vakioon, ja vartti maili aika parani selkeästi. Kuten alussa totesin, niin toinen tykkää tyttärestä jne. joten omat mieltymykset vaikuttaa paljon. Itse tykkään alhaalta vääntävästä helposti ajettavasta koneesta, mutta joku toineen saattaa tykätä toisenlaisesta. Mieti ensin millaisen haluat ja osat sen mukaan. Quote Link to comment
Pedalpusher Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 C-45 on kiva liikenteessä. Vielä 2 astetta aikaistettuna ei vääntöä puutu ja tuntuu kiertävänki kivasti. mitattuja speksejä ei vielä ole. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Nää on tietystoi makuasioita ja kaikki riippuu monesta. Ensin pitäisi kuitenkin tietää koneen käyttötarkoitus, kireä kierroskone vai vahva vääntöinen ajelukone? Oletan tässä koneen tulevan sekalaiseen ajoon, myös maantiellä, joten kuljen vastavirtaan yleisiä mielipiteitä.. Kyllä, tarkoituksena tehdä helposti ajettava kone normi ajoon. - kampiakseli ja kiertokanget: pitäisin vakiot, kun vaihdat nokan W100:n niin konetta ei juuri yli 5000 - 5500 kierrätetä ja vakio kampura + kiertokanget riittää hyvin. Jos on varaa sijoittaa, niin sitten pidempi iskuista kampuraa ja alavääntö kasvaa. - sylinterit/männät: itselleni valitsisin 90,5 ihan vaan putken suuremman pinta-alan vuoksi, mulla upposi 92:t kanteen, mutta saattoivat olla liian tiukasti kiinni Lohko on par-aikaa koneistettavana 92lle putkille, pitäisikös muuttaa 90,5 jos ehdin vielä? Tuleeko kansiongelmia? Vakiokampi oli mikrometrillä mitattuna sallituissa lukemissa, bananius pitää vielä varmistaa toistamiseen! Kuten alussa totesin, niin toinen tykkää tyttärestä jne. joten omat mieltymykset vaikuttaa paljon. Itse tykkään alhaalta vääntävästä helposti ajettavasta koneesta, mutta joku toineen saattaa tykätä toisenlaisesta. Mieti ensin millaisen haluat ja osat sen mukaan. Kaikkihan pitää itse tehdä ja kokeilla, taidan olla iha kusessa tämän kanssa kun joskus pääsen siihen asti että alan kasaa konetta :D :/ Quote Link to comment
mite^ Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 92 ja 90.5 sama reikä, mikäli on tää tavan ohuempi 92 sylkkäputki. ainakin mun käsittääkseni, mutta en mä mitään mistään tiiä. Quote Link to comment
metake Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 juuri kuten mite kirjoitti, eli 92 ja 90,5 menee samaan reikään, myös kannessa. Juuri tuon vuoksi jää putken yläpään ja kannen väliseen tiivistepintaan enemmän pinta-alaa. Noilla Scatin kansilla ja 92 männillä tulee puristukset 9,25 tietämille ja perus katuajoon aavistus vähemmän noilla nokilla olis mun mielestä ok. 90,5 männät pudottaa juuri aavistuksen puristuksia. Mulla on omassa koneessa nuo kannet, 92 männät, scatin C35 ja tuo em. 9,25 puristuksia ja toimii kutakuinkin ok, mutta silti laskisin rutut 9 pintaan. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 juuri kuten mite kirjoitti, eli 92 ja 90,5 menee samaan reikään, myös kannessa. Juuri tuon vuoksi jää putken yläpään ja kannen väliseen tiivistepintaan enemmän pinta-alaa. Noilla Scatin kansilla ja 92 männillä tulee puristukset 9,25 tietämille ja perus katuajoon aavistus vähemmän noilla nokilla olis mun mielestä ok. 90,5 männät pudottaa juuri aavistuksen puristuksia. Mulla on omassa koneessa nuo kannet, 92 männät, scatin C35 ja tuo em. 9,25 puristuksia ja toimii kutakuinkin ok, mutta silti laskisin rutut 9 pintaan. Eli laitan sitten 90,5mm pyttysatsin. Olis kyllä aikamoinen säästö jos käyttää orkkis kampea ja vp:tä, ja jos mite ja metakin on pärjänny niillä niin miksen minäkin :D? ! Quote Link to comment
Guest palomaeki Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Kysynpä tässä ketjussa, uutta kun en viitsisi aloittaa... Tässä ihan näillä minuuteilla lähden polkemaan tallille tarkoituksena ruuvata tuosta käyttisbussista kone ulos ja alkaa diagnosoimaan sitä. Kysymys kuuluukin, että kuinka paljon on järkeä alkaa pelastamaan konetta joka lämmettyään on ilmeisesti leikannut kiinni? Missä menee raja jonka jälkeen tommonen vanha tonnikuussatanen on menetetty? Onko järkevämpää käydä läpi ja uudelleenrakentaa tää vanha vai päräyttää uus perälle? Rahaa ei just nyt uuteen mottiinkaan ois. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Kysynpä tässä ketjussa, uutta kun en viitsisi aloittaa... Tässä ihan näillä minuuteilla lähden polkemaan tallille tarkoituksena ruuvata tuosta käyttisbussista kone ulos ja alkaa diagnosoimaan sitä. Kysymys kuuluukin, että kuinka paljon on järkeä alkaa pelastamaan konetta joka lämmettyään on ilmeisesti leikannut kiinni? Missä menee raja jonka jälkeen tommonen vanha tonnikuussatanen on menetetty? Onko järkevämpää käydä läpi ja uudelleenrakentaa tää vanha vai päräyttää uus perälle? Rahaa ei just nyt uuteen mottiinkaan ois. Kyllä se ny kannattaa purkaa ja katsoa kuinka pahasti ja paljon sieltä on osaa menetetty. Ei mun mielestä kantsi ihan suoraan tutkimatta romukoppaankaan heittää. Quote Link to comment
Guest palomaeki Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Kyllä se ny kannattaa purkaa ja katsoa kuinka pahasti ja paljon sieltä on osaa menetetty. Ei mun mielestä kantsi ihan suoraan tutkimatta romukoppaankaan heittää. Jees. Näin arvelinkin... :) Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Vähän kuvia kampiakselin banaaniuden mittaus yrityksesistä... Mittari on 0,01mm tarkkuudella ja suurimmalla heitolla mittari pomppaa 30 kohdalle.. Kyl se ny näkee et se vippaa mut onko se vaan toi kaula kun on kulunu vai koko akseli vino...tosin kaulat oli mikrometrillä mitattuna sallituissa lukemissa...ellei sit mittaajat ollu pehmentyny ja näkö sumentunu helteestä.. Emmä mitää mittojen pääl ymmärrä, mää koita vaa :D Quote Link to comment
metake Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Ei sitä nuin voi mitata, ei 3-leuka pakka välttämäti ole keskiössä. Pakka pois ja kärki tilalle siihenkin päähän niin tulee tarkempi tulos. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Ei sitä nuin voi mitata, ei 3-leuka pakka välttämäti ole keskiössä. Pakka pois ja kärki tilalle siihenkin päähän niin tulee tarkempi tulos. Niin siis joo ei tietenkää, kunhan vaa testasin ootteko hereillä :D Quote Link to comment
mite^ Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Ja eikös se banaanisuus kannata mitata keskimmäiseltä kaulalta? Vaikka en mä edelleenkään mitään tiiä :) Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Dodii, nyt on lohko koneistettu ja pitäs hakea poies... Mitäs muuten ootta maksanu aarporauksesta ja sylinteriaukkojen suurennuksesta... tämä maksaoi 96eskobaaria...oliko hinta haarukassa vai viilattiinko nuortamiestä pahasti linssiin? Quote Link to comment
DOODAH Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 Dodii, nyt on lohko koneistettu ja pitäs hakea poies... Mitäs muuten ootta maksanu aarporauksesta ja sylinteriaukkojen suurennuksesta... tämä maksaoi 96eskobaaria...oliko hinta haarukassa vai viilattiinko nuortamiestä pahasti linssiin? Sopiva hintahan tuo on Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Ja paskat, antaa ton vanhan kammen olla rauhassa, teen siitä vaikka kynttilänjalan... tai sit laitan sen katsastus koneeseen, jolla ei tarvi päästä ku konttorille ja kotio :D Tässä olis uus lista osista, tosin muut ennallaan paitti pytty/mäntäsatsi 69mm vastapaino kampiakseli Kiertokanget 5,400" Nokka C35 Scat Sylinterikannet SCAT Pro Street, 40 x 35.5mm venttiilit, Single Hi-Rev jouset, Chromolylautaset, race ohjurit Pyttymäntäsatsi 90,5x69mm Keinuvipusarja 1,25 Kadronin 35mm nurkka kaasarit' Mitenkäs, noiden kansien hieronta että virtais paremmin...kivitättekö jos ei niille tee mitään vai kykeneekö itse niille jotain tekemään? ei viittis pilata... Paljonko mahtais kansivelhon kädenjälki kustantaa? Quote Link to comment
metake Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Kyllä nuo kannet sen virtaa mitä tuolle paketille tarvii, Aircooledin sivuilla pitäis olla virtausmittaukset noista. Kanavista kannattaa tasoittaa valupurseet ja hiukan siloittaa valujälkeä muutenkin. Jos on taipuista sormet niin metallihiomanauhaa sormen ympäri ja siistimään. Hyvän kansisepän palvelukset saattaa tuplata kansien hinnan. Minkä vuoksi sä meinaat noi kiertokanget uusia? Ja edelleen jos haluat pienentää budjettia, niin tällä palstalla on kyllä vakiokampiakseleita ollut myynnissä, jopa uusia. Itse en ihan täysin luottaisi noiden halpojen vastapainokampiakseleiden hyvyyten, ainakin tasapainotusta suosittelisin. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Minkä vuoksi sä meinaat noi kiertokanget uusia? Tosiaan en oo kyllä tutkinu niiden kuntoa...männän tappi ja heilutusta, miten muuten tutkin kunnon? Quote Link to comment
Racing Posted June 17, 2011 Share Posted June 17, 2011 Vakioakseli vaan ja kevennetty vauhtis,8 tapilla kiinnitys ja tasapainotus kestää varmasti jos kaikki on ok. Nokaksi C-45 tai Englen 110 /120 mieltymysten mukaan,Keinut ja vastapainoakselit unohtaisin tälläisellä moottorissa,et tee välitetyillä keinuilla mitään jos kannet on "vakiot". Mielummin vastapainoakselin ja keinujen hinta pieneen kansien kanavien siistimiseen. samoin vakioveivit riittää ihan hyvin aivan turha ostaa h-veivejä. Kaasuttimet voit laittaa suoraan Brosolin 40:set tai Tuplat 40mm Pakosarjaksi 38mm sarja. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Siinä kyllä säästäis aika paljon mikäli käyttäs vakiokampea,veivejä,vauhtipyörää ja keinuja... Tosin vauhtipyörää ja akselia tarvis koneistaa ja tapittaa. Pitää pistää tonne osto-osastolle ilmotusta...josko jollain olis myydä kunnon vehkeitä... Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Vakioakseli vaan ja kevennetty vauhtis,8 tapilla kiinnitys ja tasapainotus kestää varmasti jos kaikki on ok.Nokaksi C-45 tai Englen 110 /120 mieltymysten mukaan,Keinut ja vastapainoakselit unohtaisin tälläisellä moottorissa,et tee välitetyillä keinuilla mitään jos kannet on "vakiot". Mielummin vastapainoakselin ja keinujen hinta pieneen kansien kanavien siistimiseen. samoin vakioveivit riittää ihan hyvin aivan turha ostaa h-veivejä. Kaasuttimet voit laittaa suoraan Brosolin 40:set tai Tuplat 40mm Pakosarjaksi 38mm sarja. Pärjääkö vakio tönäreillä ja suojaputkilla? Alut vai teräs tangot? Mistäs sais sopivaan hintaa tupla 40mm ruokinta-automaatteja? onko kellään kokemusta tästä puljusta? http://www.kustom1warehouse.net/Empi_40MM_44MM_Dual_Brosol_Solex_Kadron_carbs_p/empikadrons.htm Miksi 44mm on 70dollaria halvempi kuin 40mm? oks 44mm mulle liian iso? Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Mitä mitä? Kertokaas ny tyhmälle niin saan joku vuosi koneen kasaankin Quote Link to comment
Anpu Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Pärjääkö vakio tönäreillä ja suojaputkilla? Alut vai teräs tangot? Mistäs sais sopivaan hintaa tupla 40mm ruokinta-automaatteja? onko kellään kokemusta tästä puljusta? http://www.kustom1warehouse.net/Empi_40MM_44MM_Dual_Brosol_Solex_Kadron_carbs_p/empikadrons.htm Miksi 44mm on 70dollaria halvempi kuin 40mm? oks 44mm mulle liian iso? Vakio tangot kelpaa mieluummin alumiiniset, teräksiset rallattaa herkästi. Suojaputket voit käyttää vanhat jos venytät niitä uudestaan. Mieluummin isommat kaasarit, toi Brosolin hinta ero varmaan liittyy tehtaan tilausmääriin, Kiinan paskaa kun ovat. Nimimerkillä ei koskaan enään EMPI tavaraa. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Vakio tangot kelpaa mieluummin alumiiniset, teräksiset rallattaa herkästi. Suojaputket voit käyttää vanhat jos venytät niitä uudestaan. Mieluummin isommat kaasarit, toi Brosolin hinta ero varmaan liittyy tehtaan tilausmääriin, Kiinan paskaa kun ovat. Nimimerkillä ei koskaan enään EMPI tavaraa. Oukei... oisko ehdotuksia mistä laatu kaasaria sais? Quote Link to comment
DOODAH Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Ton kokoseen pannuun riittää 36 tai 40 idf tai dlra. Juhannusta ennen viimeksi oli tälläkin palstalla sopiva pari tyrkyllä. Pannun voit muuten jo kasata kaasarithan ruuvataan vasta peltien jälkeen kiinni... Quote Link to comment
Bubble-70 Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Onko no Empi-Weber myös NOU NOU? Quote Link to comment
son`der buzz Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Turun alueelle kaasareita myy mm:http://www.freetechnics.fi/ On uutta ja käytettyä ja opastusta on yllensä saanut kaupanpäälle. Quote Link to comment
Bubble-70 Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 etenee etenee... osia odotellessa :) näpit syyhyy jo... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.