mite^ Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Noniin eli asiaan. Eipä juurikaan ole tietoa moisista eli mitä nämä käytännössä tarkottaa. Wasseri joku vesijäähy kone pakussa tms? Ovatko osat vaihtokelposia kuplan kanssa? Tää on tätä ku ei tiiä, ni pitää kysyä. Täällä en ainakaan vielä ole vittuilua saanut niskaan kyselemisestä :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Sattuukohan siitä virranjakaja ja kampiakseli. Ei vissiin muuta? Quote Link to comment
metake Posted December 23, 2007 Share Posted December 23, 2007 Sattuukohan siitä virranjakaja ja kampiakseli. Ei vissiin muuta? Sopiiko wasserin akseli kuplan lohkoon? Mikä isku siinä on? Quote Link to comment
Roope Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 tuolla näyttäs olevan juttua http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/ke ... hp?t=17628 Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Taitaa ollakin joo, ettei warrerin kampi mahu kuplan lohkoon, mutta samat runkokaulojen mitotukset kuitenkin. Wasseriin on siis helppo laittaa t1 virikampi. Quote Link to comment
Ketsa Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Oman mielipiteen mukaan wasserissa t-1:stä parempaa: - vauhtipyörän kiinnitys - runkolaakerit - lujempi lohko - jäähdytys - tuplajouset venoilla - kohtuu kokoiset venttiilit - suurempi pinnapulttijako - ruiskun imusarjoja peremmin saatavilla Ja huonompaa: - hytikkanostajat - kiertokanget 24mm männäntapille - jäähdytys - ei sovi bolt-on t-1 pakosarjat - painelaakerin paikka ei istu suoraan kuplan kytkinakselille - osien hinnat Quote Link to comment
mite^ Posted December 24, 2007 Author Share Posted December 24, 2007 Missä näitä wasser ja wbx vehkeitä on? voisko joku nakata kuvaa ku ite en oo löytäny :) Quote Link to comment
Tanhis Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 http://neokoo.net/sekalaiset_kuvat/kevytmaito_(DSC05962).jpg Eli siis tölkeissähän noita on ollut eli jostain 70 luvun lopulta yhdeksänkymmen luvun alkuun tehdyt vw pakut Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Taitaa ollakin joo, ettei wasserin kampi mahu kuplan lohkoonMenee se sinne pikku vaivalla. Tosin tällä nykysellä kampuroiden hintatasolla ei ole enää mielekästä **** Wasseriin on siis helppo laittaa t1 virikampi.Todella helppoa **** Aheesta tuolla lisää: http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/vw_kone_faq.pdf Quote Link to comment
mite^ Posted December 24, 2007 Author Share Posted December 24, 2007 valtonen sullahan on nuot wbx kannet kaupan. passaavatko ne kuplaan? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 passaa, jos muutat lohkosta kansipulttien jaon. Helpompi tehdä noinpäin ku vaihtaa kannesta jakoa. Tosin mitä hyötyä moisesta? enemmä hyötyä ku väännät aftermarket kansista ja hitsautat laipat vesitilaksi ripojen päälle Quote Link to comment
Ketsa Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 Tosin mitä hyötyä moisesta? enemmä hyötyä ku väännät aftermarket kansista ja hitsautat laipat vesitilaksi ripojen päälle Heititkö ihan mutuna, vai onko jotain kokemustakin aiheesta? Wasserin kannet on kuitenkin sikana halvempia kuin vastaavan virtauksen omaavat aftermarket kannet ja hitsaustyökin on selkeesti pienempi. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 26, 2007 Share Posted December 26, 2007 valtonen sullahan on nuot wbx kannet kaupan. passaavatko ne kuplaan? Pulttijako valitettavasti väärä. Tee kuten KLR, elikkä Typ-1 / WBX pinnapultti muutos epäkeskoholkeilla. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.