Jump to content

paketti USA:n länsirannikolta suomeen


Recommended Posts

Moi,

 

Milläs saisi edullisimmin isohkon kevyen paketin Seatlesta Suomeen?

koko noin 120cm*120cm*30cm ja painoa parisen kymmentä kiloa?

 

Ei ole kiirettä, ennen kesääkin kun tulisi ja muutakin voisin ottaa samaan kuormaan.

Pitäisi vaan saada tieto pikaisesti millä ottaa nuo tuolta myyjältä....

Link to comment
Tietäiskö Jan miten onnistuis parhaiten esim. kimppatilauksen tuottaminen Ameriikasta (CIP1) just jonkinlaisena rahtilaatikkona hitaampaa (ja halvempaa) rahtia hyväks käyttäen?

 

 

Laivalla olen tilannut usps :n kautta joskus painavampaa tavaraa. Nykyään usps:n sivuilla ei näy hintaa laivarahdille. Kestää about 6 viikkoa, mutta on noin puolet halvempaa kuin lentäen halvimmillaan. Huomatkaa myös että Usan postilaitos on nostanut hintoja joku aika sitten...

Ja mielestäni laivarahti on edelleen käytössä...kontti tulee suomeen muutaman kerran vuodessa siis about 6 viikon välein..ja hommaa hopitaa usps. Tossa esimerkki 20 paunan lodjun lentorahtihinta. Ennen oli myös 6 viikon hinta esillä...

http://ircalc.usps.gov/IntlMailServices ... 0&O=0&sd=1

Link to comment
Tietäiskö Jan miten onnistuis parhaiten esim. kimppatilauksen tuottaminen Ameriikasta (CIP1) just jonkinlaisena rahtilaatikkona hitaampaa (ja halvempaa) rahtia hyväks käyttäen?

 

 

Laivalla olen tilannut usps :n kautta joskus painavampaa tavaraa. Nykyään usps:n sivuilla ei näy hintaa laivarahdille. Kestää about 6 viikkoa, mutta on noin puolet halvempaa kuin lentäen halvimmillaan. Huomatkaa myös että Usan postilaitos on nostanut hintoja joku aika sitten...

Ja mielestäni laivarahti on edelleen käytössä...kontti tulee suomeen muutaman kerran vuodessa siis about 6 viikon välein..ja hommaa hopitaa usps. Tossa esimerkki 20 paunan lodjun lentorahtihinta. Ennen oli myös 6 viikon hinta esillä...

http://ircalc.usps.gov/IntlMailServices ... 0&O=0&sd=1

 

Mulle ainakin amerikkalainen osamyyjä kertoi kesällä, että usps on lopettanut tuon 4-6week economy -postin. Ja eipä sitä tosiaan enää usps:n hinnastossakaan silloin ollut.

Link to comment
Tietäiskö Jan miten onnistuis parhaiten esim. kimppatilauksen tuottaminen Ameriikasta (CIP1) just jonkinlaisena rahtilaatikkona hitaampaa (ja halvempaa) rahtia hyväks käyttäen?

 

 

Laivalla olen tilannut usps :n kautta joskus painavampaa tavaraa. Nykyään usps:n sivuilla ei näy hintaa laivarahdille. Kestää about 6 viikkoa, mutta on noin puolet halvempaa kuin lentäen halvimmillaan. Huomatkaa myös että Usan postilaitos on nostanut hintoja joku aika sitten...

Ja mielestäni laivarahti on edelleen käytössä...kontti tulee suomeen muutaman kerran vuodessa siis about 6 viikon välein..ja hommaa hopitaa usps. Tossa esimerkki 20 paunan lodjun lentorahtihinta. Ennen oli myös 6 viikon hinta esillä...

http://ircalc.usps.gov/IntlMailServices.aspx?

 

Country=10111&M=2&P=20&O=0&sd=1

 

Mulle ainakin amerikkalainen osamyyjä kertoi kesällä, että usps on lopettanut tuon 4-6week economy -postin. Ja eipä sitä tosiaan enää usps:n hinnastossakaan silloin ollut.

 

 

Ahaa, ok ,olet varmaan oikeassa..tarkistan asian ens viikolla

Link to comment

Soitin USPS palvelunumeroon. Maa/meripostia ei enaa ole tarjolla.

 

Suurin paketti mita lentopostina voi lahettaa on 60" x 180" (paksuimman kohdan ymparysmitta) ja painoa saa olla max 70lbs.

 

Suomeksi

152cm x 457cm

32kg

 

Tommoselle hintaa tulee about 250 dollaria.

 

Jan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...