Jump to content

Säädettävät takalatat


Guest ari myllymaa

Recommended Posts

Mun mielestä juniksen oggis latat oli aika pirun sitkeetä kamaa porailla yms...Tai sitten vaan sattui aina tallin tylsin ja ainoa terä käteen, mikä sekin oli varmaan Lidlin "vain ammatti käyttöön tarkoitettuja titaani kärki poranteriä" ;)

Link to comment

Ei mulla ainakaan ole ollu ongelmia noita porata. :)

 

Mut eiks säätölattoja saa kaupasta paljon helpommalla?

 

Ei oo vielä tullu vastaan säädettäviä jousilattoja juniksiin jotka käyvät yhteen Porschen tukivarsiin mistään kaupasta.. ;)

Link to comment
Guest Mika Raussi
Mut eiks säätölattoja saa kaupasta paljon helpommalla?

 

Ei oo vielä tullu vastaan säädettäviä jousilattoja juniksiin jotka käyvät yhteen Porschen tukivarsiin mistään kaupasta.. ;)

No nyt kuulostaa ihan järkevältä.

 

En tiiä kyl saako oikeen mitään muutakaan tavaraa kun täysinä kankina. Siis siten, että pääsee yhtään valkkaamaan laatua ja että yleensäkään voi varmistua, että on tiettyä laatua. Ei muuta ku koko kanki tontille ja ylimääräset myyntiosastolle. Luulis menevän.

Link to comment
  • 2 months later...

seilataan tällä topicilla. Onko jollain mittoja noihin säädettäviin takalattoihin jos tekis kuplaan latat. Joo ei suurta hyötyä jne ja oma matsku ois parasta mitä tästä topicista luin. Onko kuinka vaikea homma tehä? kuvia ja vinkkeja saa laitella. :)

Link to comment

paljonkos noilla kuplan saadettavilla takalatoilla on sita saatovaraa?

Olen tassa viikon sisaan paininut aika paljon porske 911 saadettavien lattojen kanssa, ihan samalta nayttavat kuin kuplankin Sway-A-Way latat, sama valmistaja. Joku oli asentanu ne pain helvettia ja vaarilla donitseilla. Laitoin soppelit uretaanit ja muokkasin vahan lattoja niin rupes toimimaan. Saato nayttais olevan todella hienosaatoa, ei silla saa merkittavaa muutosta maavaraan vaikka menis skaalan laidasta laitaan. Eli toisinsanoen, saatovaraa on vahemman kuin se perinteinen yksi naksu vaantosauvan sisapoorista. Kannattaako noin pienen hyodyn takia uhrata kamalasti vaivaa ja rahaa...

Link to comment
Guest Toheltaja

tohon voipi konttorilla tulla tsot tsot, kun kerran vääntösauvaputki katkotaan. No, fiksusti kun tekee niin hyvähän se on. Muistaakseni noi latat mitä mää oon tehny ni niissä säätövaraa on asetusasennosta riippuen jopa 150mm pyörästä mitattuna.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...