hanski. Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 kumpi nyt sitten parempi....??? varhaispallis ois tarkoitus saada todella tonttiin, mutta niin että siinä on ajomukavuutta ja ajo-ominaisuuksiakin jäljellä.... -juniksen akselilla saa paljon matalemman kuin palliksen akselista kääntämällä +droppiolat..... -palliksen tukivarsista loppuu nivelien pelivara, jos paljon madaltaa.. -vanteet 18", 40-sarjan renkailla -eteen tulee uudemman palliksen jako+vakio levyjarrut mutta onko pallonivelet "paremmat", kuin olkatapit..... oon nyt kahden vaiheilla, kummasta akselista oikein tekisin....???? asiantuntijat ja kokeneet tontittajat kertokoon viisaampina... jos juniksen etuakseli vie pisteet kotiin, niitä saa tarjota privana.... +hebsterille tilausta madaltavista olka-akseleista....hmm... Quote Link to comment
mikan Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Pidä se palluran akseli, mutta nosta kiinnityspisteitä "metrin" ylöspäin. Radikaali homma, mutta tulos on varmaankin paras. t. Mika Quote Link to comment
hanski. Posted February 22, 2008 Author Share Posted February 22, 2008 vähän niikus noin...??? ja konttorilla tykätään...hehheh.... Quote Link to comment
mikan Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Konttorilla ei tykätä yli 50mm madalluksista. Eikä monesta muustakaan. Mitä tuohon kuvaan tulee, niin ehkä sen vois tehdä hieman siistimmin? t. Mika Quote Link to comment
Ketsa Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Jos tuollaista työn jälkeä/toteutusta menee konttorille esittelemään, niin on vähintään kohtuullista, että hannaavat vastaan.. Quote Link to comment
hanski. Posted February 23, 2008 Author Share Posted February 23, 2008 tuo on äkkiä sambasta löydetty kuva...mutta ajatus joteskin noin..??? mikä tuo 50mm raja sitten on? Quote Link to comment
metake Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 tuo on äkkiä sambasta löydetty kuva...mutta ajatus joteskin noin..??? mikä tuo 50mm raja sitten on? Auton korkeuden muuttaminen Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai jouset vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrattuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, maastohenkilö- ja maastopakettiautoissa kuitenkin enintään 77 mm. Quote Link to comment
oldis Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Itse kyllä laskisin oem vw T2a ja T2 mallit maastoajoneuvoiksi korkeuden suhteen, katsarista en tiedä. Quote Link to comment
Tanhis Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 tuo on äkkiä sambasta löydetty kuva...mutta ajatus joteskin noin..??? mikä tuo 50mm raja sitten on? Auton korkeuden muuttaminen Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai jouset vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrattuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, maastohenkilö- ja maastopakettiautoissa kuitenkin enintään 77 mm. Kuinkas monta madallettua ilma vw:tä tiedät mikä menee tuohon kategoriaan. Tuo kuullostaisi järkevältä että tuota pykälää noudatetaan silloin kun madalletaan ilman muutoskatsastusta. Quote Link to comment
metake Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 tuo on äkkiä sambasta löydetty kuva...mutta ajatus joteskin noin..??? mikä tuo 50mm raja sitten on? Auton korkeuden muuttaminen Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai jouset vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrattuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, maastohenkilö- ja maastopakettiautoissa kuitenkin enintään 77 mm. Kuinkas monta madallettua ilma vw:tä tiedät mikä menee tuohon kategoriaan. Tuo kuullostaisi järkevältä että tuota pykälää noudatetaan silloin kun madalletaan ilman muutoskatsastusta. Madallus tarvii aina muutoskatsastuksen, tai sitten sen madalluksen pitää olla tooosi wanha.. Quote Link to comment
vw_g1 Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Offtopic: Harvoinhan siihen max 51mm rajaan kait tartutaan, kunhan minimit ym pykälät toteutuu. Mistä alkuperäinenkorkeus määritellään katsastus tilanteessa? Tuossa vielä muutoskatsastus ohjeistusta muutaman vuoden takaa.. http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=156 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.