Jump to content

todella matalaa, juniksen vai palliksen etuakseli...?


Recommended Posts

kumpi nyt sitten parempi....???

varhaispallis ois tarkoitus saada todella tonttiin, mutta niin että siinä on ajomukavuutta ja ajo-ominaisuuksiakin jäljellä....

 

-juniksen akselilla saa paljon matalemman kuin palliksen akselista kääntämällä +droppiolat.....

-palliksen tukivarsista loppuu nivelien pelivara, jos paljon madaltaa..

-vanteet 18", 40-sarjan renkailla

-eteen tulee uudemman palliksen jako+vakio levyjarrut

 

mutta onko pallonivelet "paremmat", kuin olkatapit.....

oon nyt kahden vaiheilla, kummasta akselista oikein tekisin....????

 

asiantuntijat ja kokeneet tontittajat kertokoon viisaampina...

 

jos juniksen etuakseli vie pisteet kotiin, niitä saa tarjota privana....

+hebsterille tilausta madaltavista olka-akseleista....hmm...

Link to comment
tuo on äkkiä sambasta löydetty kuva...mutta ajatus joteskin noin..???

 

mikä tuo 50mm raja sitten on?

 

 

Auton korkeuden muuttaminen

 

Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai jouset vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrattuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, maastohenkilö- ja maastopakettiautoissa kuitenkin enintään 77 mm.

Link to comment
tuo on äkkiä sambasta löydetty kuva...mutta ajatus joteskin noin..???

 

mikä tuo 50mm raja sitten on?

 

 

Auton korkeuden muuttaminen

 

Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai jouset vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrattuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, maastohenkilö- ja maastopakettiautoissa kuitenkin enintään 77 mm.

 

Kuinkas monta madallettua ilma vw:tä tiedät mikä menee tuohon kategoriaan. Tuo kuullostaisi järkevältä että tuota pykälää noudatetaan silloin kun madalletaan ilman muutoskatsastusta.

Link to comment
tuo on äkkiä sambasta löydetty kuva...mutta ajatus joteskin noin..???

 

mikä tuo 50mm raja sitten on?

 

 

Auton korkeuden muuttaminen

 

Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai jouset vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrattuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, maastohenkilö- ja maastopakettiautoissa kuitenkin enintään 77 mm.

 

Kuinkas monta madallettua ilma vw:tä tiedät mikä menee tuohon kategoriaan. Tuo kuullostaisi järkevältä että tuota pykälää noudatetaan silloin kun madalletaan ilman muutoskatsastusta.

 

Madallus tarvii aina muutoskatsastuksen, tai sitten sen madalluksen pitää olla tooosi wanha..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...