Jump to content

Tontittaminen on ihan OUT!


Recommended Posts

Tämmöistä tuli tehtyä tänään..

Tärkeimmät osat tästä:

20080513001.jpg

 

Sovitettuna tähän:

DSC_2787.jpg

 

Splitin vasemmalla, Barnin oikealla.

DSC_2788.jpg

 

Kävi suoraan vaihtamalla splitin perän ratas Barnin perään.

DSC_2789.jpg

 

Tässä kaikki paikallaan -51 splitin pohjassa.

DSC_2792.jpg

DSC_2797.jpg

Link to comment

Mistähän muuten saa uuden tiivistesarjan splitin vaihdelaatikkoon?

 

Ilmeisesti tarvii vain tuon nokkapalan tiivisteen sekä vetariputkien kiinnityspeltien tiivisteet. Sekä ehkä toi Stefa tuonne painelaakerin taakse.

 

Löytyykö Suomessa toimittajaa kaikille noille osille? Myöskin noi vetarin kumit. (Oikean malliset splittiin)

 

Sekä Barnin alennusvaihteiden puoliskojen väliset tiivisteet ja stefat niihin.

Link to comment

Saattaa mennä tiivisteiden teko vasaralla hakkaamiseksi (voi käyttää kiiloitettua kuulapää vasaraa niin tulee pro olo)

 

Mutta tosiaan on kyllä huippu siisti rojektiaihio.

 

Ja tosiaan kuka nyt tollaista vanhaa pakua ottaisi talteen kun ei ole edes kunnollista sisätilan tuuletusta ja konetilakin on niin suuri ettei takaluukkua ole saatu tehtyä avattavaksi muutakuin erikoistilauksesta.

Link to comment
Stefat samoja kuin Kuplassa(kaikissa heiluriakselimalleissa),valitsinkotelon tiivistettä ei voi tehdä mistätahansa tiivistepaperista,sillä(paksuudella)säädetään laakereiden esijännitys.

 

Tarkoitatko nokkapalan tiivistettä vai vetoakseliputkien "poskien" tiivisteet vaihdelaatikossa?

 

Askin puoliskoiden välissä ei tainnu olla muuta kuin liimaa?

Link to comment
Stefat samoja kuin Kuplassa(kaikissa heiluriakselimalleissa),valitsinkotelon tiivistettä ei voi tehdä mistätahansa tiivistepaperista,sillä(paksuudella)säädetään laakereiden esijännitys.

 

Tarkoitatko nokkapalan tiivistettä vai vetoakseliputkien "poskien" tiivisteet vaihdelaatikossa?

 

Askin puoliskoiden välissä ei tainnu olla muuta kuin liimaa?

 

Nokkapalan tiivistettä.Ja niitä saa esim wolfsburgwestiltä.

Link to comment
Stefat samoja kuin Kuplassa(kaikissa heiluriakselimalleissa),valitsinkotelon tiivistettä ei voi tehdä mistätahansa tiivistepaperista,sillä(paksuudella)säädetään laakereiden esijännitys.

 

Hetkinen onko se kuitenkin aina samanpaksuinen tai tarvitseeko se mitata ja laittaa tiiviste sen mukaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...