Aaperi Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 Hitsaukset paria pientä lätkää vaille valmiit. 10x10cm pala lattiaan ja helman takapäähän pintapelti Persiin korkeus on aika passeli. Keulaa pitää saada alemmaks. Tosin kaikki osat kiinni laittamalla ja tankkaamalla keula tippuu ~3cm (Rengas kaaren tasalla) Siihen kun ynnätään 25mm tippuminen renkailla niin ihan mukava korkeus tulossa Quote Link to comment
Aaperi Posted January 19, 2010 Author Share Posted January 19, 2010 Jaahans. Kopan puolelta peltihommat tehty. Takalokareissa onkin vielä yhden illan homma. Kuskinpuolen lokariin joku joskus osunut. Sen tuloksena kittiä ja ajansaatossa reikä: Tuossa oli ruostekukka: Kun kotelo johon lokarit laitetaan kiinni, oli ruostunut olemattomiin. Lokasuoja oli hitsattu pellin suikaleen avulla koppaan kiinni. Samalla peittäen ruosteet. Se oli vielä peitetty lasikuitukitillä. Ruosteiset pellit oli jätetty tämän sekasotkun alle joten rapsakkaan kuntoon mennyt("korjaus" pala leikattu irti): Quote Link to comment
Aaperi Posted February 7, 2010 Author Share Posted February 7, 2010 Pientä kesä vanne hahmottelua. OZ Vega 7 & 8x15 et 23 ja 11. 5x130 jaolla. Harvinaista herkkua tuolla jaolla ja eeteillä. Jotkut tykkää, jotkut ei.Lisää kuvia Quote Link to comment
Lasse Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Hyvältä näyttää, omaan silmään ehkä tuuman kaks suurempi halkaisija olisi enempi passeli, mut noissa jää ainakin tilaa. Quote Link to comment
Aaperi Posted February 7, 2010 Author Share Posted February 7, 2010 En kehtaa 16 tai 17 laittaa. Tuo keula on korkealla koska ei ole mitään muuta kuin nuo kuitulokarit kiinni. Kaikki osat kiinni laittamalla tippuu useamman sentin. Ja en kehdannut koko painoa laskea pelkille vanteille Quote Link to comment
Roope Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Kyl sopii hunajat fastyyn.. itelläkin on 16x7" :set Quote Link to comment
Aaperi Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 Juu hyvinhän nuo passaa mutta, miulla onkii 3-osaset :P Jos jollakin olisi ylimääräisenä vetokoukku ja/tai kattotelineet halvalla myynnissä, niin voisin ostaa. Pitää saada jollain keinolla fillarit mukaan Runi reissulle Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 melko korkeeks jää gulffiauto noilla vanteilla, ei mahdu eessä kääntymään kumien kera... nim. kokemusta on ;) Quote Link to comment
Roope Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Joo tosi korkeeks jää gulffi. etu loksun välissä on 2mm tilaa kyytiin ei parane vaan istua.. Quote Link to comment
Aaperi Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 Hirveet suokumit. Venyrengasta alle niin voi ajellakkin. Onko tuota madallettu edes kun takana ei ole neg. camberia ei ole yhtään Quote Link to comment
mikko k Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Taitaa olla takapää irssillä... 70-lukuinen kun on.. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 irssillähän se. Mulla oli tossa aikanaan cookiet 175/60 kumeilla, eikä nekään mahtunu lokarin sisällä kääntymän kunnolla. Taakke sentään meni kivasti madallettuna vielä 215 kummi. Quote Link to comment
Roope Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Hirveet suokumit. Venyrengasta alle niin voi ajellakkin.Onko tuota madallettu edes kun takana ei ole neg. camberia ei ole yhtään Testi renkaathan siellä on alla. Matalemmat pitäs ostaa nyt on 195/50 16 Eikä tuolla muuten ole sisustaa/tekniikka viel kiinni ;) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 etteen 165/40/16 ni mahtuu kääntymään... Quote Link to comment
Aaperi Posted February 26, 2010 Author Share Posted February 26, 2010 Toinen startti yli 20v seisomisen jälkeen Käy todella nätisti. Isolla injektio ruutalla polttoainelinjaa ainetta, ruutta polttoaine tankiks, oisko ollu 5 startti että polttoaine pumppu täyttyi ja hörähti käyntiin. Bensatankki ruostunut letkun lähdön ympäriltä. Pientä TO DO listaa: Deadline 10.6.2010 [*:kv61e7wv]Jarrunesteet + ilmaus[*:kv61e7wv]Öljyt koneeseen + koekäyttö (check)[*:kv61e7wv]Ajoa ennen reissua[*:kv61e7wv]Bensatankin täyttöputkeen 90 kulma[*:kv61e7wv]Hiekka peltien oikominen[*:kv61e7wv]Takalokasuojien tinaus[*:kv61e7wv]Etulokasuojien sovitus[*:kv61e7wv]Katon lommo[*:kv61e7wv]Puskurien oikominen ja sovitus[*:kv61e7wv]Pesu pinelinellä[*:kv61e7wv]Pohjatyöt[*:kv61e7wv]Maalaus[*:kv61e7wv]Lattia matto[*:kv61e7wv]Etu- ja takakontin matot[*:kv61e7wv]Alustan massaus[*:kv61e7wv]Lokasuoja nauhat[*:kv61e7wv]Valot yms. sähköt[*:kv61e7wv]Kromi osien kunnostus/hommaus Löytö kaverin mökiltä. Uudesta asti ollut siellä ja pari kertaa kuunneltu pariston avulla. Etulokasuojissa pientä istumis ongelmaa Quote Link to comment
Guest MillaI Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Oikein pelottaa katsoa näitä kuvia, kun mulla on kaikki vielä edessä. Variantti tuolla hallilla odottelee vuoroaan, ellei joku sitä kalliilla osta sitä ennen. Quote Link to comment
Aaperi Posted March 1, 2010 Author Share Posted March 1, 2010 Oikein pelottaa katsoa näitä kuvia, kun mulla on kaikki vielä edessä.Variantti tuolla hallilla odottelee vuoroaan, ellei joku sitä kalliilla osta sitä ennen. Moni on sanonut että oli yllättävän hyvä kuntoinen, verrattuna mitä nää yleensä on :D Quote Link to comment
Aaperi Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 Viidessä päivässä 49 tuntia väkertämässä tallissa niin aika hyvin saa asioita eteenpäin. Pikku siskon julisteet revittiin seiniltä peittämään ikkunoita. Anna abreukin menossa mukana kaikkine isoine päineen. On se ihan erinäkönen kun on yksvärinen. Ei oo ihan äsken ollu :D Parin viikon sisällä pintamaaliin. Yritän päästä ensimmäiselle "pitkälle" matkalle 15.5 motoparkkiin, sittenVWOpeniin tarkotus tulla ja sen jälkeen suuntana bug run Quote Link to comment
Guest MillaI Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Wov! Edistyy! Ei teille sit mitää mainoksia tule kun piti siskon julkut ottaa seiniltä? Quote Link to comment
-tipi- Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Kait sentään otat lasit pois ennen maalausta? Quote Link to comment
Lasse Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Saa sen maalattua lasitki paikoillaan. Tunkee tiivarin väliin sähköjohtoa niin tiiviste nousee hörölleen ja teippaaminenkin on helpompaa. Toki jos ottaa lasit pois niin saa maalattua tiivisteen altakin, ainakin tuulilasin alla tuppaa olemaan kaikenlaista haperoa. Quote Link to comment
Aaperi Posted April 15, 2010 Author Share Posted April 15, 2010 Juu sähköjohto kikka tehtiin. Ikkunoita ei kehtaa ottaa poies kun pitävät veden vielä ulkopuolella ja ei ole uusia tiivisteistä, koska maksavat ihan s**tanasti. Ja tutkittu kyllä ettei ylläreitä oo tiivisteiden alla. Tää kun ei ole ollu minkään pihakuusen alla seisomassa niin pysynä aika hyvänä Quote Link to comment
Aaperi Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 Tänään vedetään pintamaali. Ensimmäiset 1.5km ajettu ja myöskin ensimmäinen öljyropun/pakoputkiston varaan jääminen testattu :D Quote Link to comment
abbe Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Hyvältä näyttää! L568 seesand? Quote Link to comment
Lasse Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Nälkäsen näköinen takanoja... Quote Link to comment
Aaperi Posted April 23, 2010 Author Share Posted April 23, 2010 L620 savanna beige Ja keula varmaan tippuu 5cm kun renkaat vaihtuu, tankissa ainetta, vara-rengas paikallaan ja iskarit asettuu Quote Link to comment
-tipi- Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 Sit ei mottikaan kynnä ihan niin pahasti, kun keula alempana. Hyvältä näyttää. Quote Link to comment
Guest Barn Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Hieno on... kun on tontissa..hyvä AAPERI Quote Link to comment
Aaperi Posted April 25, 2010 Author Share Posted April 25, 2010 Onko kukaan suomessa tehny näihin droppi olkia? Jenkeissä joku tekee mutta, 450e hinta ei hirveästi iske... Tuo keula on kyllä ihmeellisen korkealla vaikka 3booria madallettu. Nyt etuakselin alla n.12cm Reilu 80kg painava kaveri kävi istumaan etukontiin jolloin auto tippu 3-4cm. Silloin ei ollu keulalla kiinni muuta kuin nuo kuitulokarit. Eli tankki täynnä, vararengas, tunkki yms. paikallaan niin tippuu varmaankin. Ja toivottavasti tippuu kunhan iskarit asettuvat. 145/65 renkaillakin tippu melkein 3cm joten aika hyvä korkeus tulossa. Tietty T-1 akseli konversio kiinnostais kans :P Quote Link to comment
Sakke Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Droppiolista kannattaa lukea sambasta. Ei ole kovin helppo juttu tehä kotikonstein. Quote Link to comment
Jorrma Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Urtsiajoissahan on se KG, siin ei oo droppeja, vaan jousia säätämällä pudotettu. Quote Link to comment
Jorrma Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Niin siis siinähän on samanlainen akseli kuin tuossa, sieltä kysymään miten se on alas saatu. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 jos en väärin muista niin akselia on nostettu ylemmäs... Muuten on rata-ajoon geometria ihan päin sviddua jos noin paljon tontittaa. Se o kaiteessa että suhina käy :D Quote Link to comment
Lasse Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Akselin nosto ei ole paha rasti. Siinä vaan joutuu koppuloimaan ohjuun eli rattiakselin ja simpukan uusiksi. Ite pistin sinne hammastangon. Quote Link to comment
Aaperi Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 Juu lueskelinkin eilen noita akselin nosto juttuja täältä. Kattoo nyt miten asettuu. Ajaa kesän yli siinä korkeudessa ja ens talvena jotain muutoksia jos tarvis ;) Quote Link to comment
-tipi- Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Laskitko ne kolme booria ylä- vai alatukivarresta ;o) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.