Jump to content

Moottorinosia


Guest Keiteleen Kone

Recommended Posts

Guest Keiteleen Kone

________________________________________________________

 

HC 5650-1 std. = 88 eur. ------------ KK = 48 eur.

HC 5650-2 0,25 = 100 eur------------KK = 48 eur.

 

HC 5655-5 1.00 = 16.20 eur.---------KK = 7.50 eur.

 

HC 5608-60 = 48 eur.----------------KK = 27 eur.

 

HC 5608-90 std. = 66 eur.-----------KK = 42 eur.

 

Keiteleen Kone Oy Turuntie 2 D 00370 Helsinki

P. 09-5612354 tai 0400-704470

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

5650-1 = kk.laakerisrj. Porsche 53mm.

5650-2 = sama 0,25mm.

 

5655-5 = kk.laakerisrj. 1.00mm. VW

 

5608-60 = rk.laakerisarja 21 100 000 VW

 

5608-90 = rk.laakerisarja std. t 4

 

Hinnat on hinnastoista.

Link to comment

Nyt kun aika moni on ollut ameriikan tilauksissa mukana, olisi KK:lle varmasti hyvä puffi pistää noiden edellämainittujen hintojen lisäksi myös esim. nämä:

 

- moottorin täydellinen tiivistesarja

- työntötankojen suojaputket

- sylinterien korotusrenkaat 90.5, 92, 94mm, mitä paksuuksia

- kiertokankien laakerit VW ja Chevy-kauloille vakiomittoihin

- nokkapyörä

- venakoppien tiivisteet

- pakosarjan + kollektorien tiivisteet

 

Näitä varmaan kevään aikana tullaan kysymään yhden jos toisenkin kerran. Mie ainakin kerran.

 

Puavo@dwl.fi

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

"Jenkeistä" kannattaa tilata ilman muuta , sillä jokaisellahan on std/std/std osat , lisäksi hinta on jokaiselle tilaajalle aivan o m a n s a , parhaat voivat saada osat täysin ilmaiseksi , kuten AConlykin joka väittää heti että osat kannattaa tilata "suoraan", mistään muualta kysymättä.

Eipä taida Marko Helpillä olla paljon asiaa enää KKoneeseen , kun kaikki osat löytyy heti "suoraan" ? Kukkiakin löytyy metsästä aivan ilmaiseksi.

 

Mikäli löytää kaikki tarvitsemansa osat "suoraan" ja

h u o m a t t a v a s t i edullisemmin kuin muualta , niin on tehnyt hyvät kaupat.

 

Yksi suuri ilonaihe on , että HC:aan ei saa myydyksi ylihintaista tavaraa.

 

Kuitenkin , jos osaa ja ymmärtää laskentataidon niin voi laskea yhteen :

27 eur. ´+ 7.50 eur. + 7.50 eur = 42 eur. , joten ei taida olla suurta kannatusta tilata laakereita "suoraan jenkeistä" , varsinkin jos mittaa lohkon mitan väärin ?

Link to comment

Sehän lienee käynyt selväksi, että osat kannattaa ostaa halvimmasta paikasta. Suomesta ei vain tahdo löytyä osaputkaa meikäläisen makuun. Kuplapaja ja Hot-Cars lienevät ainoat paikat josta vielä saan hakea osia samaan hintaan kuin muutkin, mikä on sinänsä hieno asia.

 

Minä tilaan kuitenkin mielummin osat jenkeistä, josta saan muutkin osat kokonaisedullisesti, ennemmin kuin maksan "Timo Töyrälälle" kiskurihintaa juuri esimerkiksi Chevy-koon laakereista.

 

Lohkon mittailijat erikseen. Minä ostan uutta, stanukoossa.

 

Niinjoo, tosiaan. Parhaat tilaajat voivat tosiaankin saada osansa jenkeistä aivan erityisen edullisesti...

Link to comment
"Jenkeistä" kannattaa tilata ilman muuta , sillä jokaisellahan on std/std/std osat , lisäksi hinta on jokaiselle tilaajalle aivan o m a n s a , parhaat voivat saada osat täysin ilmaiseksi , kuten AConlykin joka väittää heti että osat kannattaa tilata "suoraan", mistään muualta kysymättä.

 

TILAAMIANI OSIA EI OLE KOSKAAN SAANUT KEITELEEN KONEESTA EIKÄ TAIDA SAADAKKAAN EDES RAHALLA KUN OVAT "VÄÄRÄN TOIMITTAJAN OSIA"

 

 

Eipä taida Marko Helpillä olla paljon asiaa enää KKoneeseen , kun kaikki osat löytyy heti "suoraan" ?

 

EI KAIKKEA TARVITSE SUORAAN SAADAKKAAN, HYVÄÄ KANNATTAA ODOTTAA. VIIMEKSI OLEN OSTANUT SINULTA SYL. KOROKERENKAITA JA SILLOIN KÄYDESSÄNI TAPAHTUI EPISODI JOTA OLIN TODISTAMASSA NIIN PÄÄTIN ETTÄ MUN KOHDALLA KEITELEEN OVI AUKESI VIIMEISEN KERRAN. KERROTTAKOON TAPAHTUMA ETTEI TARVITSE KYSELLÄ. NUORI ILMEISESTI ALOITTELEVA HARRASTAJA TULI SISÄÄN JÄLJESSÄNI JA HALUSI OSTAA SINULTA KUPLAAN KAASUTTAJAN MUTTA SINULLA EI OLLUT AIKAA MYYDÄ VAAN KÄSKIT TULEMAAN SEURAAVANA PÄIVÄNÄ UUDELLEEN JOLLOIN OLISI EHKÄ AIKAA MYYDÄ SILLOIN AJATTELIN ETTÄ JOS YKSITYISYRITTÄJÄ TOIMII TUOLLA TAVALLA NIIN PAREMPI KIERTÄÄ KAUKAA KUN EI TIEDÄ ONKO OIKEA VAI VÄÄRÄ AIKA TULLA OSTOKSILLE. TÄMÄN LISÄKSI ON KUULUNUT MUILTA HARRASTAJILTA SAMAN SUUNTAISTA VIESTIÄ. JENKEISTÄ TILAAMISESSA ON SE HYVÄ PUOLI ETTÄ NIILTÄ SAA KAIKKIEN TOIMITTAJIEN OSIA EIKÄ NE MARISE MISTÄÄN KARTELLEISTA JA KAUPPAMIEHIÄKIN OVAT SIINÄ MIELESSÄ ETTÄ NIILLÄ ON AIKAA MYYDÄ JOS LIIKE ON AVOINNA.

 

Mikäli löytää kaikki tarvitsemansa osat "suoraan" ja

h u o m a t t a v a s t i edullisemmin kuin muualta , niin on tehnyt hyvät kaupat.

 

HINTA EI OLE AINA SE TÄRKEIN KRITEERI MYÖS MYYJÄN ASIAKASPALVELU HALUKKUUS JA OSIEN LAATU NÄYTTELEE SUURTA OSAA..

 

Yksi suuri ilonaihe on , että HC:aan ei saa myydyksi ylihintaista tavaraa.

 

EI TAVARA OLE YLIHINTAISTA JOS KAUPPA KÄY

 

Kuitenkin , jos osaa ja ymmärtää laskentataidon niin voi laskea yhteen :

27 eur. ´+ 7.50 eur. + 7.50 eur = 42 eur. , joten ei taida olla suurta kannatusta tilata laakereita "suoraan jenkeistä" , varsinkin jos mittaa lohkon mitan väärin ?

 

ONKO OSIEN LAATU SAMA JA JOS OSAA LUKEA NIIN ALLE 50e VOI TARKOITTAA MYÖS 41,90e

 

Link to comment

No, Suomenmaassa on ainakin se hyvä puoli, että halvimmat hinnat ja paras henk. koht. palvelu löytyvät samasta osoitteesta.

 

Heti ja nyt tai viimeistään huomenna- osien kohdalla joutuu sitten maksamaan kovemman hinnan vaasaan tai motonettiin. Mutta pääasia sillon onkin osan vaivaton saanti.

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

Edelleen samat "tyypit" : AConly ( Marko Helppi ) ja Sami Lahtimaa , arvostelijoista puuttuu vielä "Tuomari" ja "rune" .

Todellisuudessa KK:ssa on myynnissä tällä hetkellä vain yksi kaasutinmalli joten AConlyn ( Marko Helpin ) kirjoittama juttu asiakkaan pois käännyttämisestä ei pidä paikkaansa , juttu vaikuttaa samanlaiselta kuin aikoinaan Jani Vuojolahden sadut , joista yksikään ei pitänyt paikkaansa.

Jos olen joskus pyytänyt asiakasta poistumaan hetkeksi toimitiloistani , on perusteena ollut se , että olen mennyt postiin viemään paketteja jolloin ainakaan tuntematonta asiakasta ole vakuutusehtojen vuoksi mahdollista jättää yksin liikkeen sisälle.

 

Jos KK:ssa on palveluun ja toimintaan tyytyväisiä asiakkaita n. 3000 ihmistä ja jatkuvaa negatiivistä palautetta tulee samoilta "tyypeiltä" , joita on luettavissa kahden käden sormilla , voinkin olettaa että heidän toiminta on tarkoituksenhakuista , eikä heitä kannata ruokkia jatkamalla keskustelua takoitushakunsa saavuttamiseksi.

Joten jos 3000 joukossa on 5-10 henkilöä , joista suurin osa esiintyy nimettömänä , en pidä sellaista negatiivistä "probakandaa" mitenkään huolestuttavana , joukkoon mahtuu aina muutama promille "yksilöitä".

 

Joulun aikana tulee joulukortteja tyytyväisiltä asiakkailta n. 50 kpl. , tekstiviestejä n. 30 kpl. , internetin kautta positiivistä palautetta esim. tänä vuonna 38 viestiä , henkilökohtaisesti lähes jokaiselta asiakkaalta.

 

Hintavertailut herättävät aina vastakaikua joka kerta , kaikkia ne eivät miellytä , miksiköhän , se jääköön arvoitukseksi ?

 

Hyvää Joulua kaikille KK:n asiakkaille.

 

T. Juha Hytönen

Link to comment
ihme että keskustelun aihe on taas tämä..... :S

 

Juhalle yhdet hyvän joulun toivotukset lisää listaan! 2005 toimin edelleen Keiteleen Koneen tyytyväisenä asiakkaana.

 

Sama täältä.Itse arvostan sitä jotta pystyy soittamaan ja kyselemään osista myös iltaisin ja kun pitää saada osat ajoissa nopeasti,ja toimitus pelaa hyvin.

Link to comment
AConlyn kirjoittama juttu asiakkaan pois käännyttämisestä ei pidä paikkaansa

 

T. Juha Hytönen

 

 

TÄYTTÄ TOTTA, KAIVELE MUISTIASI TARKEMMIN NIIN EI TARVITSE KIISTÄÄ PÄIVÄN SELVÄÄ ASIAA. JOHTUIKO SITTEN POSTISTA TAI MISTÄ HYVÄNSÄ NIIN IHMEELLISTÄ ON ETTÄ JOS KAVERI SEISOO TISKIN TAKANA RAHA KOURASSA JA MYYJÄ ILMOITTAA ETTÄ EI OLE AIKAA MYYDÄ

 

JUHA TEE POSTIN KANSSA SOPIMUS SIITÄ ETTÄ NOUTAVAT VALMIIT PAKETIT LUOTASI JA SÄÄSTÄT ITSEÄSI TURHALTA VAIVALTA SEKÄ EHDIT PALVELEMAAN NIITÄ JOTKA RAHAT KOURASSA SEISOVAT MYYMÄLÄSSÄ.

 

HYVÄÄ JOULUA JA KAUPALLISTA UUTTA VUOTTA KAIKESTA HUOLIMATTA

 

 

T. MARKO

 

PS. HINTAVERTAILUT EIVÄT LIIKUTA MINUA PÄTKÄÄKÄÄN JA TODELLINEN HINTAVERTAILU ON SELLAINEN JOSSA TODISTETTAVASTI VERTAILLAAN IDENTTISIÄ TUOTTEITA.

 

ON ASIATONTA VERTAILLA LAATUOSIA JA OSALAATUA KESKENÄÄN VAIKKA NE SOPISIVATKIN SAMAAN KÄYTTÖTARKOITUKSEEN

Link to comment

Mahtoiko olla sulkemisajan jälkene tai viikonloppuna... kun putiikki ei ole ns. "auki" mutta Juah on paikalla.. yrittäen saada töitä tehdyksi tai lähteä kotiin.

Jos jengiä lappaa sisään koko ajan niin vaikea siitä on pistää ovia kiinni ja sanoa yhdelle että sorry tule huomenna uudestaan, kun samaan aikaan selvästi palvelee jotain toista asiakasta.

 

Ihan sama monessa muussa firmassa.

 

Viimeksi mut käännytettiin kookaupan ovelta vaikka sisällä oli porukkaa vaikka kuinka.

 

Jan

Link to comment

Kävin taannoin Hytösen puodissa klo 16-17 tienoilla, Juha pakkasi sisältä tavaraa autoon.

 

kysyin että myytkö vielä. vastauksena Juha kertoi asiallisesti että on kiire viedä paketit postiin. Ilmoitti kestävän öpaut 20 min. Oottelin kiltisti. sen jälkeen saimme kaupat tehtyä "aukioloaikojen" ulkopuolella.

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

En polta tupakkaa , joten ainakaan minä en tarvitse sellaista "palkintoa".

Enkä edes halua myydä tupakkaa.

 

Postin kuljetus noutaisi paketit 14.00 - 15.00 välillä , kun vien itse paketit postiin niin riittää kun pääsen lähtemään 16.55 ehtivät siihen mennessä valmiit lähetykset vielä saman päivän aikana eteenpäin , joten Postin maksullinen palvelu ei sovellu ollenkaan käyttööni.

Myöskin käyttämässäni 00370 Helsinki postitoimistossa on ollut erinomainen palvelu , joten en tarvitse muuttaa toimintoja.

 

Olkoon hintavertailu millainen tahansa , niin aina se herättää vastustusta sekä hyväksyntää , ainakin se herättää ihmiset ajattelemaan mistä on kyse.

Tänäänkin lähti KK:sta tosi tyytyväinen asiakas , hänellä oli pitkä itse tekemänsä hintavertailulista jossa oli kahden osamyyjän antamat hinnat.

 

Lopputuloksena oli hänen listassaan + merkkinen tulos , jossa hän oli säästänyt ostoksissaan lähes 400 Euroa , tämän summan hän aikoi käyttää lapsilleen joululahjaostoksiin ja oli tosi tyytyväinen.

 

Sellainen on hyvä palaute , kuten myöskin aiemmin tässä keskustelussa esitetyt positiiviset palautteet , aiheettoman negatiivisen palautteen kirjoittajien on aina katsottava peilistä itseään ja mietittävä olisiko myös omassa itsessään jotakin vialla ?

Link to comment

Keiteleen Koneessa on se hyvä asia että kun menee tiskille asioimaan niin kaikki paketit avataan, osia pyöritellään ja pähkäillään ja tarkastellaan ja mittaillaan. Mun mielestäni se on HYVÄÄ palvelua.

 

Ja toinen hyvä asia oli se että kun jokusia viikkoja takaperin olin pääkaupunkiseudulla toisenmerkkisten harrasteautojen kokoontumiseen matkalla ja eräällä Pirkanmaalaisella vw-harrastajalla oli KK:lle osa menossa koneistettavaksi niin sovittiin että Juha on paikalla SUNNUNTAINA ILTAPÄIVÄLLÄ jotta saan pudotettua ko. osan hänelle ja samalla tein itse ostoksia. Todellista palvelua, ei voi muuta sanoa.

 

Se että Juhan kanssa ei tule porukka toimeen johtuu siitä että ihmiset eivät osaa katsoa tarpeeksi laajalti (ja molemmilta puolilta) asioita.....tyyliin siitä ei pidä vetää herneitä nenään jos KK:sta ostettu kampiakseli katkeaa ja Juha pyytää konetta kokonaisuudessaan pajalleen tutkittavaksi mistä vaurio on syntynyt. Mielestäni myös tämä on hyvää palvelua.

 

Jokainen toki ajattelee tavallaan ja ostaa vw osat mistä haluaa, itse ajattelen näin ja sillä selvä.

Link to comment

En nyt muista auki olo aikoja ulkoa, mutta olen pariinkin otteeseen odotellut että juha kerkeää käydä postissa ja tehnyt hyviä osakauppoja sen jälkeen. Tyästäni johtuen olen aina joskus viiden maissa paikalla...

Link to comment

Joo, olen Tommille kaljan pystyssä edellä mainitusta palveluksesta johtuen...

Ja vaikken normaalisti ota mitään kantaa näihin suukopuihin, niin nyt on pakko sanoa että minäkin olen Keiteleen Koneen asiakas pääasiassa saamani ERITYISEN hyvän palvelun ansiosta.

Siis julkinen kiitos Hytöselle kaikesta nyt ja vastaisuudessa.

Justin Phair

Link to comment
Guest Mika Raussi

On se hieno juttu, että Juha käy välillä postissa. Peketit on nimittäin tullu varsin mainiolla toimitusajalla perille joka kerta. ;)

 

Pitkä penni on säästynyt ja ainoo negatiivinen asia on ollut puhelimien välinen kaiku. Mut se meeneekin sitte puhelinverkon piikkin...

 

Täällä tyytyväinen asiakas kiittää...

Link to comment
Guest Toheltaja

juu, kiitokset Hytöselle sujuvasta palvelusta! Oli tosin munkin pakko tilata amerikasta osaa, vaikka en edes kysynyt juhalta oisko sillä. Aattelin ettei ole 50 vuoden kuplaan passelia kamaa paljoakaan. Mutta taas koittaa kevät kohta ja keiteleen koneesta mennään hakemaan tarvekamoja :)

Link to comment

 

Sellainen on hyvä palaute , kuten myöskin aiemmin tässä keskustelussa esitetyt positiiviset palautteet , aiheettoman negatiivisen palautteen kirjoittajien on aina katsottava peilistä itseään ja mietittävä olisiko myös omassa itsessään jotakin vialla ?

 

Yritystoiminnassa syntyy aina tilanteita joista tulee negatiivista palautetta ja kritiikkiä ja niistä taitava yrittäjä ottaa opiksi ja kehittää omaa toimintaa paremmaksi ettei näin kävisi.

 

Tämä on tietysti sellainen taito että se joko on tai ei ole mutta ei sitä kaikki koskaan opikkaan.

 

Yritys maailmassa yleinen asia on se että negatiivisesta palautteesta oppii AINA jotakin uutta positiivisesta tulee helposti hyvänolon tunne ja silloin toiminta junnaa paikallaan

Link to comment
Guest Keiteleen Kone

" Negatiivinen palaute " on aina paikallaan jos se on totta ja perustuu tosiasioihin , valitettavasti AConlyn ( Marko Helpin ) "tarina" on vääristelty eikä pidä paikkaansa.

Jos ei osaa kirjoittaa tai sanoa totta , on parempi olla tiedottamatta yhtään mitään . Vrt. Ja.. Vuojol.... jonka sadut ovat paperistakin luettavissa.

KK:n toimintoja kehitetään jatkuvasti eteenpäin , ei taaksepäin.

Kun vain nettisivujen rungon tekijä saisi opiskelujensa ohessa tehtyä rungon valmiiksi , itse en ehdi opiskella sen tekemistä.

Niistä ei ole tarkoitus tehdä Suomen parhaita , vaan sellaiset joista saa tarpeellisen tiedon.

Link to comment

juu... Noi nettisivut olis ihan järjettömän POP!!! Pistä hiukan vipinää

opiskelijan persauksiin!!! Nimim. "hieman" kyllästynyt HC:n toimintaan!

Tilaukset kestää, ei kerrota miksi jne. jne...

Link to comment

Mitä tarkoittaa tämä lause?

 

"Vrt. Ja.. Vuojol.... jonka sadut ovat paperistakin luettavissa."

 

Onko kyseessä kenties jonkin asiakkaan tekemä valitus tuotteesta tai palvelusta? Tapaus, jossa käsitellyssä asiassa on syntynyt Keiteleen koneen kannalta edullinen päätös?

Link to comment
" Negatiivinen palaute " on aina paikallaan jos se on totta ja perustuu tosiasioihin , valitettavasti AConlyn "tarina" on vääristelty eikä pidä paikkaansa.

 

KYLLÄ SINULLA ON HUONO MUISTI TAPAUKSESTA EI OLE AIKAA KUN N. PUOLI VUOTTA.

 

TÄSSÄKIN VIESTIKETJUSSA OLIT SINÄ SE JOKA VEDIT HERNEEN NENÄÄN KUN KERROIN ASIALLISESTI TOISELLE HARRASTAJALLE MISTÄ EDULLISESTI SAA HYVIÄ OSIA TILATTUA VAI OLIKO VIKA SIINÄ ETTÄ EN MAINOSTANUT SINUN "LIIKETTÄSI". TOSIASIA ON SE ETTÄ KERRON MIELUMMIN SELLAISISTA TUOTTEISTA JA PALVELUISTA JOISSA HINTA ON KAIKILLE SAMA JA OSIA VOI OSTAA ANONYYMISTI ILMAN KUULUSTELUA KENELLE NE ON MENOSSA.

 

EN MAINOSTA BREZNEVIN AIKAISTA KAUPANKÄYNTIÄ JOISSA IHMISIÄ JONOTUTETAAN TURHAAN JA SITTEN KÄÄNNYTETÄÄN POIS SANOMALLA TULE HUOMENNA UUDELLEEN

 

MITÄÄN ASIATONTA TEKSTIÄ EI OLE TÄSSÄ VIESTIKETJUSSA PAITSI KAIKKI SINUN KIRJOITTAMASI SADUT JA HENKILÖÖN KOHDISTUVAT MOLLAUKSET

Link to comment
Guest HanttaP

Kaikenlainen ostaminen perustuu johonkin tarpeeseen ja myyminen tietysti tyydyttäää tätä tarvetta, jos myyntihinnat ja ostohalut lähestyvät tarpeeksi, kauppa syntyy.

 

Itse aloin syksyllä himoita uutta jääpallomailaa, joita löytyykin helposti hyvin varustetuista urheiluliikkeistä Tukholmasta, Moskovasta, Minnesotasta Twin Citystä ja Arkangelista.

 

Suomen suurin mailavalmistaja toimi tietääkseni vielä muutamia vuosia Helylän puusepäntehtaan tiloissa, joten aloin tietysti ottaa yhteyttä lähimpään toimittajaan.

 

Paikallisilla jobbareilla olin nähnyt kyllä Helsingissäkin tukkupakkausia myytävänä mersun takakontista. Hinnat vaan olivat karanneet korkeiksi, Kanadalaiset olivat ostanee vahingossa mailoja 10 dollaria kappale, vaikka hinta olisi koskenut koko pakettia. Kentän laidoila näkyi kyllä jo valmiiksi katkenneita mailoja, laatu lienee muuttunut uuden yrittäjän laatujärjestelmän mukaiseksi.

 

Viisumin puutteen vuoksi en itse lähtenyt mailaa hakemaan, vaan aloin etsiä netistä tehtaan myyntikanavia. Loppujen lopuksi selvisi, että koko tehdas oli lopettanut puunjalostuksen ja siirtynyt rakentamaan radioita tai muuta vastaavaa. Kuka sitä nyt vanäjällä suksia ja mailoja enää tarvisisikaan.

 

Kun hankintahalu koki näin yllättävää vastustusta, päätin rohkasita mieleni ja mennä oikein paikalliseen urheiluliikkeeseen Itäkeskukseen ostoksille.

 

Maila löytyi oikein hyllystä ja ostin tietysti sen halvimman.

Kotona tyytyväisenä ostosta tarkastelin ja kuitissa luki, että Size Zero junior. Sai 11 vuotias tytär hyvän jääpallomailan.

 

Mitä tästä opimme?

 

Myyjä vastaa myymisestä ja ostaja ostamisesta?

Jos tarvitsee kaksi sarjaa nokka-akselin laakereita, kannattaa ostaa kaksi sarjaa nokka-akselin laakereita eikä muuta. Jatarkastaa ennen maksamista, että niiden materiaali on juuri sitä mitä pitääkin.

 

Jos haluaa ostaa kaikki Vw- moiottorin laakerit, kannattaa varata pihalle tilaa, ne ei yhteen konttiin mahdukaan.

 

Hyvää joulua Juhalle ja myös keskusteluun osallistuneille tovereille.

Link to comment
Maila löytyi oikein hyllystä ja ostin tietysti sen halvimman.

Kotona tyytyväisenä ostosta tarkastelin ja kuitissa luki, että Size Zero junior. Sai 11 vuotias tytär hyvän jääpallomailan.

 

Mitä tästä opimme?

 

Sen että halvin ja käyttötarkoitukseen sopiva on kaksi eri asiaa?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...